abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:04:49 #76
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82637193
mooi kruimel! hoe breed wordt/ is ie? en zijn dat nou stokjes of halve stokjes?

lijnloos, dat had je niet moeten verklappen! had je ons een mooi groeiend raadjeplaatje kunnen geven...

hoothoot wat zijn ze mooi geworden, je kussens! en een schappelijk prijsje hoor! hoe heb je ze vastgemaakt aan de rest van de hoes, met de hand? en welk garen is dat, ik vind de kleuren erg mooi!

b.ertha, super bloemetjes he! die staan ook al een tijdje in mijn favorieten. lijkt me geweldig om daar een tas van te maken. maar wel vrij veel werk inderdaad...

lyssa leuk! wat ga je ervan maken?
in de haak.
pi_82637217
Ik vind het mooie kleurtjes Lyssa!! Begin juli ga ik naar Antwerpen winkelen en dan ga ik eens zien om naar de pipoos te gaan :-)
pi_82637394
Mooi spul weer lyssa! Ik ben echt groot fan van catania (maar niet zo van de prijs)...
Mijn up staat er nog niet bij, moet (nog steeds) de deken maken... maar misschien dat ik hem er maar gewoon zo op zet, die deken gaat hem echt niet worden voorlopig en de inzenddatum nadert hard...

Tunisch haken bevalt erg goed... gaaat nog niet eens zo langzaam als ik had verwacht eigenlijk. Het haakt ook wel lekker weg. Alleen op de heenrij hoef je te tellen, de terugrij kun je gewoon zien aan de heenrij wat je moet doen.
Ik zit nu op rij 15 van de 65... :

Beetje onscherp, maar het is voor het idee... inmiddels begin ik wel kramp te krijgen in mijn handen, dus hou het even voor gezien voor vanavond... morgen weer een dag (helaas dit weekend geen tijd)
pi_82638184
Ik ga beginnen om met het meerdere kleuren bolletje met pastel kleuren deze te maken.

Dat tunisch haken is leuk om schilderijtjes van te maken! Je bent aardig op weg lijnloos Je moet idd je UPje maar gewoon inleveren, des te meer stemmen je kan verzamelen!
pi_82638809
Het idee was inderdaad om hier een schilderijtje (serie) van te maken... Wordt nog best groot denk ik, maar da's ook wel weer cool..

Ik heb mijn UP toegevoegd aan de contest, maar hij staat er nog niet (meteen) bij... Ik hoop zsm wel, in dat geval kunnen jullie (als je wilt natuurlijk) stemmen op : http://www.happyseamstres(...)ntendo-craft-contest
Inmiddels weten jullie vast wel welke van mij is
(Mag de link naar de contest ook in de OP? Is geen spam of zo, maar hulp gevraagd van een mede-FOK!-haakster )
pi_82640487
Ik zie m er ook niet bijstaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82640795
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef Vicky het volgende:
Ik zie m er ook niet bijstaan
Klopt, ik las net nog even de procedure door, maar de ingezonden dingen worden eerst nog even gescand of het wel door de beugel kan. Kan dus nog effe duren
pi_82642905
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:04 schreef trui het volgende:
hoothoot wat zijn ze mooi geworden, je kussens! en een schappelijk prijsje hoor! hoe heb je ze vastgemaakt aan de rest van de hoes, met de hand? en welk garen is dat, ik vind de kleuren erg mooi!
Ik heb ze idd met de hand vastgezet aan de hoes, ging prima.
Het garen is 'gewoon' acryl, overal en nergens vandaan eigenlijk. Het witte is van de Wibra en een aantal andere kleuren zijn van 'Katia Marathon'. De rest weet ik zo niet meer. Maar ben na deze opdracht aardig door de voorraad acryl heen, ben nu aan het switchen naar alles van katoen te maken (Catania en/of Drops Muskat).
Heb nog één projectje in acryl liggen en daarna is het gedaan. Over op katoen, dat haakt veel prettiger.
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:28:28 #84
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82644841
goh, acryl! zie je er niet aan af vind ik! oh en muskat vind ik minder makkelijk haken (want nogal splijtgevoelig), maar ik vind de kleuren wel heel mooi (voor sommige projecten dan, want dat glanzende wil ik soms juist ook weer niet).
in de haak.
pi_82645745

Want you to know, I'm a rainbow too!

Alleen zijn de kleurtjes op deze afbeelding niet echt heel duidelijk
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:24:04 #86
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_82650900
Wat leuk Arual! Mooie kleur geel, die vind ik nogal moeilijk te vinden.

Lijnloos, we gaan allemaal op je stemmen zodra het online staat hoor!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_82651504
Wat gaan jullie hard
Hoothoot wat zijn die kussens mooi!
Yppy jouw kussen is ook heel mooi!
Zag nog een boel leuke dekentjes voorbij komen!
Arual wat mooi! Is dat die granny steek? En regenboog
Mijn regenboogdeken is nu op 2,5 baan. Moet nog heel veel, maar ben ondertussen al aan het bedenken wat de volgende deken word en dit keer eens voor mezelf. Maar dat duurt nog heel lang want zit pas op een kwart van de regenboog deken
pi_82651535
Waarom vinden jullie katoen zoveel fijner haken? Ik vind dat je dan zulke 'harde' stof krijgt uiteindelijk... Met acryl blijft het lekker wat fluffy-ig

Ik ben nu bezig met the boll from hell Ik ben met dubbele draad aan het haken en normaal doe ik dan 40 minuten over een vis en nu heb ik meer tijd besteed aan knopen eruit halen dan aan haken, waardoor ik nu net mn eerste vis af heb in meer dan het dubbele

Heb gisteren de eerste vier vissen aan elkaar gehaakt en ik vind de achterkant mooier dan de voorkant Heb ze gewoon met sc aan elkaar gemaakt, dus aan de ene kant ligt er een rijtje v-tjes op de naad en de andere kant zijn gewoon steekjes
pi_82651876
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:55 schreef AnitraX het volgende:
Wat gaan jullie hard
Hoothoot wat zijn die kussens mooi!
Yppy jouw kussen is ook heel mooi!
Zag nog een boel leuke dekentjes voorbij komen!
Arual wat mooi! Is dat die granny steek? En regenboog
Mijn regenboogdeken is nu op 2,5 baan. Moet nog heel veel, maar ben ondertussen al aan het bedenken wat de volgende deken word en dit keer eens voor mezelf. Maar dat duurt nog heel lang want zit pas op een kwart van de regenboog deken
Dit is wel de basisgranny-steek, hoewel het werkje een beetje a-typisch is. Je werkt namelijk in rijen, niet in vierkanten.

Het was een proeflapje, maar ik denk dat ik maar door ga haken totdat ik een sjaal heb!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:24:46 #90
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82652136
arual, heb je 't patroon van attic24 gebruikt? of een andere. ik vind die granny stripes heel leuk!

anitra, op een kwart, dat moet gevierd worden!
in de haak.
pi_82652151
Ik vind hem heel leuk. Wil de volgende ook in die steek doen. Na 2 golfjes ben ik wel toe aan verandering jouw kleurtjes zijn heel leuk! Mijn regenboog is donkerder in kleuren, maar dat zijn kleuren die ook op de kamer voorkomen voor wie hij word.
Die deken voor mezelf wil ik eigenlijk met die lucypack maken, maar heb al 2x gemaild hoeveel bollen er nodig zijn ongeveer en krijg geen antwoord. En die rico design creative Coton kan il nergens anders vinden dan bij haar
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:27:15 #92
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82652210
als je je vraag nou daar op 't forum zet (er is een heel granny stripe progress topic), kunnen er meer met je meedenken! er zijn zoooveel mensen bezig met die granny stripes deken, erg grappig. (maar voor mij tegelijk een reden om er toch wat minder zin in te hebben, stom he. ik ga dan liever op zoek naar iets net een beetje anders)
in de haak.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:29:59 #93
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82652294
oh en ook van stylecrafts is er nu een lucy-colour-pack te koop. (ook bij een andere winkel trouwens).
ik vind 't wel geinig. maar op zich zijn die kleuren toch ook zelf wel bij elkaar te zoeken. ik vind de kleurtjes van dat rico-pakket ook net iets minder mooi eigenlijk. dat groen bijvoorbeeld, een beetje chemisch.
in de haak.
pi_82652343
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:24 schreef trui het volgende:
arual, heb je 't patroon van attic24 gebruikt? of een andere. ik vind die granny stripes heel leuk!

anitra, op een kwart, dat moet gevierd worden!
Daar kwam ik niet goed uit. Of ik vond de zijkanten gewoon niet mooi. Ik weet het niet, ik blijf een beginner. Aan de hand van dat patroon ben ik wel verder gaan zoeken, en toen vond ik dit:

http://picasaweb.google.n(...)#5264632829195624274
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:35:49 #95
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82652489
hey, die heeft gewoon heel jan eatons boek gefotografeerd. (daar komt dit patroontje dus uit zag ik).
in de haak.
pi_82652530
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:35 schreef trui het volgende:
hey, die heeft gewoon heel jan eatons boek gefotografeerd. (daar komt dit patroontje dus uit zag ik).
Picasa is echt te erg. Zowat ieder haak- en amigrumiboek is erop terug te vinden, en ik weet niet hoeveel borduurpatronen erop staan...
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:41:24 #97
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82652662
hmm, handig om te weten!
in de haak.
pi_82652750
Ik dacht dat dat bekend was!

Je moet er wel wat handigheid in krijgen, overigens, om te vinden wat je zoekt.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:52:07 #99
52016 Lyssa
music <3
pi_82652996
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:37 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Picasa is echt te erg. Zowat ieder haak- en amigrumiboek is erop terug te vinden, en ik weet niet hoeveel borduurpatronen erop staan...
Toch vind ik gewone boekjes dan leuker! Er is al zoveel gratis te vinden, dan mag een donatie naar een designer ook wel!
pi_82653067
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:52 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Toch vind ik gewone boekjes dan leuker! Er is al zoveel gratis te vinden, dan mag een donatie naar een designer ook wel!
Ik heb inmiddels zelf ook wel wat boekjes Maar ter inspiratie is het wel leuk om zo rond te browsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')