En drie jaar in de zon helpt daar ook al niets aan meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook melkwitte tieten
zelfs de melk was donkerder dan mijn tieten zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je mag die van mij wel lenen.quote:
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef Socios het volgende:
Pics van tetten van vrouwelijke users in dit topic.
Ik houd ze braaf uit de zon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En drie jaar in de zon helpt daar ook al niets aan mee
Hallo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef Opdekop het volgende:
Waarom is er geen poesjesmiley en wel een koeiensmiley?![]()
WOEST
Insmeren ftwquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd ze braaf uit de zon.Mijn stiefmoeder ging een dag topless en toen hingen de vellen echt van der tieten zo erg was ze verbrand.
Dat lijkt me pijnlijk.
Nee, bedankt. Dan lijkt de rest van mijn lichaam zo wit.quote:
Auwquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd ze braaf uit de zon.Mijn stiefmoeder ging een dag topless en toen hingen de vellen echt van der tieten zo erg was ze verbrand.
Dat lijkt me pijnlijk.
ga maar zoekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef Socios het volgende:
Pics van tetten van vrouwelijke users in dit topic.
quote:
Nou dan niet hequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Dan lijkt de rest van mijn lichaam zo wit.
Anita? Ohnoes, nou moet ik denken aan Manitaquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet over smeren praten! Dan krijg ik weer flashbacks van Anita.
Die van mij wel ooitquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er staan er genoeg in KPD maar niet de mijne
Neeheeequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Anita? Ohnoes, nou moet ik denken aan Manita
Oh dan verwar ik jou met iemand anders die ook zo'n naam heeft. Maar stuur dan maar pmetje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er staan er genoeg in KPD maar niet de mijne
LadyLike zeker?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dan verwar ik jou met iemand anders die ook zo'n naam heeft. Maar stuur dan maar pmetje.
Waarom weet jij dat?quote:
Omdat ik een tijdje in de KSC zat en zij daar ook zat en het me niet zou verbazen als haar tieten daar zouden staanquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik een tijdje in de KSC zat en zij daar ook zat en het me niet zou verbazen als haar tieten daar zouden staan
Ja jij wel.quote:
Omdat ze in de club van GF werktquote:
ik stuur geen pm, je gaat zelf maar zoekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dan verwar ik jou met iemand anders die ook zo'n naam heeft. Maar stuur dan maar pmetje.
Ze heeft geen piemel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:04 schreef Myraela het volgende:
Die bedscene![]()
Waarom wil zij toch altijd zowat naakt rondlopen terwijl ze een lul heeft.
Wat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ze in de club van GF werkt
Goldfinger, jeweetwel, die met die parenclubquote:
oh oke dat wist ik neitquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goldfinger, jeweetwel, die met die parenclub
nou, daarom verbaast het me dus niet dat haar tieten in KPD staan.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Lady Gaga doet me in die clip denken aan kokosnootkop.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nu heeft ze een trouwe fan verloren.
Het is niet dat je het erg vindt dat je er neit in mag toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, daarom verbaast het me dus niet dat haar tieten in KPD staan.
ik heb ze zelf niet gezien, want dat mag ik heul niet
Nee, dat is het zeker nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is niet dat je het erg vindt dat je er neit in mag toch?
Waarom mag jij daar niet in.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, daarom verbaast het me dus niet dat haar tieten in KPD staan.
ik heb ze zelf niet gezien, want dat mag ik heul niet
Ik op mn tepelquote:
Gelukkig maarquote:
Omdat je daar toestemming voor moet hebben hequote:
Serieus?quote:
fok man, ik zit vanaf afstand ingelogd, zie `m eens flippen!quote:
Ja zal ik je laten zien volgende keerquote:
Eng.quote:
10 juli?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zal ik je laten zien volgende keer
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte voor mensen achterin helaas.
Poppen zijn sowieso eng.quote:
Euh?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef babybel het volgende:
*vanavond stempas uit de container proberen te vissen...
Je kan ook met de treinquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:19 schreef Opdekop het volgende:
[..]
... Justmattie gunt mij ook niets. Dat jij al voorzien bent betekent niet dat ik geen verkering wil
Koop maar een andere auto!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:22 schreef babybel het volgende:
huisgenoot die het tof vindt om stempassen weg te gooien...![]()
Toch wel op de PvandeA hehquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, c0nd0r is er, ik ga gauw stemmen!![]()
Neequote:
quote:
PvdAquote:
Als ik ga mag je meerijdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:24 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil met jou meerijden![]()
![]()
![]()
![]()
Alsjeblieft![]()
![]()
![]()
Of eerderquote:
Wanneer dan? Maandag?quote:
JE BEZORGT ME HIER EEN ROLBEROERTE JAquote:
Mooie film joh !quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JE BEZORGT ME HIER EEN ROLBEROERTE JA
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef babybel het volgende:
iets zegt me dat iig niemand hier in wil zitten
[ afbeelding ]
Ik ben serieus bang voor poppen.quote:
DIE IS LEUK!quote:
Goede filmquote:
Saabquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef babybel het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, ik ben dus niet de ENIGE ter wereld die Saab iets vindt hebbenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:27 schreef babybel het volgende:
[ afbeelding ]
She had no children, only dollsquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
DIE IS LEUK!
BEWARE THE STARE OF MARY SHAW
EN DAN NOG IETS
da`a dan weer een minpuntje hoorquote:
dat heet strategisch stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PvdA
Mensen die PeevandeAaa zeggen
quote:
Kan me niks schelen, ik ga niet PvdA stemmenquote:
Die mini is ook errug tof!quote:
quote:
De linker wel ja, die rechter neit.quote:
Nee jij bent de enigste ter wereld die zo stom is er ook daadwerkelijk in te rijden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:29 schreef babybel het volgende:
[..]
OMG, ik ben dus niet de ENIGE ter wereld die Saab iets vindt hebben
Maar dan gaat rechts regerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan me niks schelen, ik ga niet PvdA stemmen
Wie zegt dat ik rechts stem?quote:
Wacht;quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Smight het volgende:
[..]
Nee jij bent de enigste ter wereld die zo stom is er ook daadwerkelijk in te rijden.
Ik stem alsnog op Leijten, dus ga eens weg met je PvdA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar anders komt GL, SP, oid niet aan regeren toe hoor
wat is er toch aan de hand, volgens mij is dat de hele dag al, of niet?quote:
De PC kan wel gewoon op internet maar ik moet nu op een aan of andere tweedehands traag tyfusnetwerk, want hij kan die van hier thuis niet vinden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:41 schreef babybel het volgende:
[..]
wat is er toch aan de hand, volgens mij is dat de hele dag al, of niet?
Nou ik moest gister ook terug fietsen, en in de regen nog wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:39 schreef babybel het volgende:
[..]
Wacht;
Laten we even iets ophelderen;
meneer Smight reed IEDERE DAG(!) met mij mee, gedurende een HALF JAAR, omdat meneer de trein niet wilde pakken naar school
Meneertje wordt regelmatig opgehaald door mijn brave Saabje, en wordt ook regelmatig thuis afgezet
Volgende keer gaat meneer dus lopen![]()
pff, da`s fuck, ik ken het!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De PC kan wel gewoon op internet maar ik moet nu op een aan of andere tweedehands traag tyfusnetwerk, want hij kan die van hier thuis niet vinden.
baby, dat was 1x in een jaar tijd inmiddelsquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef Smight het volgende:
[..]
Nou ik moest gister ook terug fietsen, en in de regen nog wel.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:39 schreef babybel het volgende:
[..]
Wacht;
Laten we even iets ophelderen;
meneer Smight reed IEDERE DAG(!) met mij mee, gedurende een HALF JAAR, omdat meneer de trein niet wilde pakken naar school
Meneertje wordt regelmatig opgehaald door mijn brave Saabje, en wordt ook regelmatig thuis afgezet
Volgende keer gaat meneer dus lopen![]()
Ik heb er 1 keer in mogen rijdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is wel aardig, maar heb hem al te vaak zien staan
Dat is al 1x te veelquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef babybel het volgende:
[..]
baby, dat was 1x in een jaar tijd inmiddels
edit;
maar als je dat beviel ga je dus in het vervolg lopen
en ook niet meer roken in mijn auto dan
weer of geen weer, het Saabje is toch een kutbak, dus dan zwaai ik wel als ik in de stromende regen langs je rijd, en jij op je fietsje zit te blauwbekken van de kou![]()
dus wat zeggen we dan?quote:
Niet roken in de auto? Booooo!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef babybel het volgende:
[..]
edit;
weer of geen weer, het Saabje is toch een kutbak, dus dan zwaai ik wel als ik in de stromende regen langs je rijd, en jij op je fietsje zit te blauwbekken van de kou![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef babybel het volgende:
[..]
edit;
Het opstarten duurt alleen zo langquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef babybel het volgende:
[..]
pff, da`s fuck, ik ken het!
(sorry, ik ga een beetje nerderig doen)
weet je waar dat kastje staat wat je draadloze signaal uitzendt?
ff keer de stekker eruit en erin, kan een wereld van verschil maken
Ik wil hem ook wel hebben maar dan verkoop ik hem wel weer meteenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:45 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb er 1 keer in mogen rijden![]()
Ik wil hem ook
ho ho ho;quote:
eenschquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel hebben maar dan verkoop ik hem wel weer meteen
Kun je een huis voor halen dat geld jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel hebben maar dan verkoop ik hem wel weer meteen
Mee eensquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:43 schreef babybel het volgende:
[..]
edit;
Dat vind ik wel een verschrikkelijk goed idee eigenlijk!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En als je heel erg onaardig wilt doen rijd je lekker door een plas.
aan de andere kant kan je er nu helemaal nix mee...quote:
Ik wel dus?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef babybel het volgende:
[..]
ho ho ho;
SMIGHT mag niet roken in mijn Saabje
Dat doe ik ook altijd bij fietstertjes vinden ze alleen nooit zo leuk. Gek hequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:47 schreef babybel het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een verschrikkelijk goed idee eigenlijk!!!
Wat ben jij gemeenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij fietstertjes vinden ze alleen nooit zo leuk. Gek he
ja, da`s echt zo gigantisch raar!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd bij fietstertjes vinden ze alleen nooit zo leuk. Gek he
ik zal mijn leven beterenquote:
Met de hoeveelheid dat jij rookt, rook ik gewoon meequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:46 schreef babybel het volgende:
[..]
ho ho ho;
SMIGHT mag niet roken in mijn Saabje
Hij doet het nog nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:48 schreef babybel het volgende:
[..]
aan de andere kant kan je er nu helemaal nix mee...
beter 5 minuten opstarten dan helemaal niets toch?
Misschien issie uitgelult door jou?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:50 schreef babybel het volgende:
@Smight;
Ben je stil gevallen?
Ik wacht nog steeds ergens op
vuurtje?quote:
Zie je hem helemaal niet of kom je er gewoon niet in?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:50 schreef babybel het volgende:
[..]
ja, da`s echt zo gigantisch raar!
Dan fietsen er fietsers keihard door de regen, muts op de kop, soms zelfs een paraplu in de hand.
Dan zijn er een miljoen druppels gevallen, het water zit al in hun sokken, zo erg.
Dan rijd je door een plas, spoel je de fietsers schoon (nat waren ze toch al), en dan kijken ze je boos aan..
Heb die fietsers nooit begrepen...
Nee hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Misschien issie uitgelult door jou?
Ah, hij is er nog!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Smight het volgende:
[..]
Zie je hem helemaal niet of kom je er gewoon niet in?
Af en toe zie ik hem, en dan wil hij niet. Net had ik hem even alleen toen had ik nog geen internetverbinding. Nu ligt hij er weer helemaal af en zit ik weer op een of ander paupernetwerkquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef Smight het volgende:
[..]
Zie je hem helemaal niet of kom je er gewoon niet in?
Hoe ver zit je bij je router vandaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Af en toe zie ik hem, en dan wil hij niet. Net had ik hem even alleen toen had ik nog geen internetverbinding. Nu ligt hij er weer helemaal af en zit ik weer op een of ander paupernetwerk
of de modem stuurt de router verkeerd aan door een "omgevallen bitje".quote:
Heb er zelf ook zin in, ben erg benieuwd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
Ehquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef babybel het volgende:
branden er nog lampjes op de router?
welke kleuren en welke lampjes?
5 minuten stroomloos is overdreven...quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:59 schreef babybel het volgende:
[..]
of de modem stuurt de router verkeerd aan door een "omgevallen bitje".
stroom v/d modem en router af, dan stroom van de modem er weer op, 5 minuten wachten, stroom van de router er weer op, weer 5 minuten wachten, kans dat het dan nog werkt is best aanwezig.
werkt het dan niet, dan router kaduuk waarschijnlijk
iddquote:
Doe eens een plaatje van dat apparaatquote:
Dat is nog best een eind jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:01 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
iddKmoet alleen nog ff aan ouders goedkeuring vragen als ze terug zijn van vakantie, maar dat zit wel goed
![]()
Kheb alleen geen zin om vanaf dat kutzeeland hier via antwerpen naar breda te rijden, en dan tot aan Emmen, dan ben ik keilang onderweg
zekerheid.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
5 minuten stroomloos is overdreven...
Daarom heb ik het ook over stroomloosquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:03 schreef babybel het volgende:
[..]
zekerheid.
heb het in een ver, ver verleden een aantal keren met @home gehad.
Modem stroom eraf en weer erop, en het duurde LETTERLIJK 20-30 minuten voordat er weer internetverbinding was.
De stroom hoeft nergens 5 minuten af, maar na aansluiten neem ik sindsdien altijd 5 minuten tijd om te wachten tot de verbinding zich herstelt
De ene is een appel, de ander is een peer?quote:
uhhhh.... Banaan!quote:
OMG, laat ik daar maar niet eens iets op zeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:13 schreef sciter het volgende:
Ik zit op een openbaar gymnasium. Vandaag kwam er een tent met mensen die ons wilden bekeren (op het gymnasium), wij zijn allen 100% atheist (op een marrokaan na). Ze proberen de jeugd te intereseren door een bendeleider voor ons neer te zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ook wel heel erg irritant somsquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:13 schreef babybel het volgende:
[..]
OMG, laat ik daar maar niet eens iets op zeggen
(Ik HAAT dat volk, echt)
Gelukkigquote:
quote:
Doe es nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ga weg met dat enge plaatje![]()
kijk dit is een leuk plaatje
[ afbeelding ]
Voor op de vrijdag ja, nu is het tijd voor een banaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Owh lekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb liever een mexicano:quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yummie!quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een broodje, met heeeeeeel veeeeel satéquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb liever een mexicano:
[ afbeelding ]
Je bent pas ziek als je geen zin meer hebt in koffie en een peuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef babybel het volgende:
voel me al de hele dag beroerd, eerste keer in m`n leven dat ik echt geen zin heb aan frituur
heb geen zin meer in koffiequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent pas ziek als je geen zin meer hebt in koffie en een peuk.
ik ken dat, heb de hele dag al weinig gegeten... zo'n raar gevoel in mijn buikquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef babybel het volgende:
voel me al de hele dag beroerd, eerste keer in m`n leven dat ik echt geen zin heb aan frituur
Zelfs als Babybel half dood is drinkt en rookt hij nog steeds als een ketterquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent pas ziek als je geen zin meer hebt in koffie en een peuk.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent pas ziek als je geen zin meer hebt in Bier en een peuk.
dat heb ik dus ook, icm op de wc zitten, meerdere malen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ken dat, heb de hele dag al weinig gegeten... zo'n raar gevoel in mijn buik
Sorryquote:
ik ben zoooo blij dat ik geen shoarma lus, om maar te zwijgen over de knoflooksausquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Het is trouwens niet leuk om te zuipen, vervolgens samen shoarma met heel veel knoflooksaus en frikandellen speciaal weg te werken, thuiskomen en geen zin meer hebben om je tandjes te schrobben, en dan ;s ochtends naast elkaar wakker worden.
Wat een putlucht.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voor op de vrijdag ja, nu is het tijd voor een banaan
dat is dan weer net ff too much infoquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef babybel het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, icm op de wc zitten, meerdere malen...
verder heb ik het echt gigantisch warm, ben ik helemaal duf, en viel ik tijdens het roken van m`n shaggie bijna om
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben zoooo blij dat ik geen shoarma lus, om maar te zwijgen over de knoflooksaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:20 schreef Smight het volgende:
[..]
Op een broodje, met heeeeeeel veeeeel saté
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:25 schreef sciter het volgende:
[..]
Shoarma en knoflooksaus zijn de goddelijkste dingen die er bestaan
Nou ik weet wel lekkere dingen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
het is zeker lekker maar om nou de zeggen dat het de goddelijkste dingen zijn die er bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
mwa, ik hield het redelijk beschaafd toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is dan weer net ff too much info
vertelquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik weet wel lekkere dingen hoor![]()
Een man naar mijn hartquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef Smight het volgende:
[..]
Zelfs als Babybel half dood is drinkt en rookt hij nog steeds als een ketter
Wat vindt jij goddelijker dan? Rick Martinez?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
het is zeker lekker maar om nou de zeggen dat het de goddelijkste dingen zijn die er bestaan
ja dat wel maar ik hoef niet te weten hoevaak iemand naar de wc gaat en wat hij daar doetquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:26 schreef babybel het volgende:
[..]
mwa, ik hield het redelijk beschaafd toch?
[..]
Shoarma is lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:27 schreef sciter het volgende:
[..]
Wat vindt jij goddelijker dan? Rick Martinez?
dat heb ik ook niet gezegdquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat wel maar ik hoef niet te weten hoevaak iemand naar de wc gaat en wat hij daar doet
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat wel maar ik hoef niet te weten hoevaak iemand naar de wc gaat en wat hij daar doet
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:13 schreef sciter het volgende:
Ik zit op een openbaar gymnasium. Vandaag kwam er een tent met mensen die ons wilden bekeren (op het gymnasium), wij zijn allen 100% atheist (op een marrokaan na). Ze proberen de jeugd te intereseren door een bendeleider voor ons neer te zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bullshit. Hij leefde in Californie en werd op zijn 16e president van Ms-13 en was vaak betrokken bij gevechten en schietpartijen. In 1983 kreeg hij een hersentumor en daardoor viel hij op zijn knieen en riep uit naar christus voor vergiffenis. God deed wonderen en nu zet ie kerken op
dat kan heel veel zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iets wat heul niet met eten te maken heeft
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
een banaan speciaal zou dat lekker zijn
Nu word ik ook nieuwsgierig, heeft het iets te maken met zakdoekje leggen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
iets wat heul niet met eten te maken heeft
Dat ziet eruit alsof Babybel net naar de wc is geweest.quote:
Probeer het uitquote:
Anders ik welquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik weet wel lekkere dingen hoor![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef Smight het volgende:
[..]
Nu word ik ook nieuwsgierig, heeft het iets te maken met zakdoekje leggen?![]()
die van DWquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:32 schreef Giertje het volgende:
tering alweer een nieuw topic
en wiens tieten?
Mijn tieten zijn niet blank.quote:
quote:
wanneer je handje beter is lieverd en wanneer je tijd hebtquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:33 schreef DevilsWhore het volgende:
LL, wanneer mag ik eens burrito;s komen eten?
DAT IS LEUKquote:
samen proberen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nee dank je ik ben op zoek naar een proefpersoon![]()
hij vond het in ieder geval niks
[ afbeelding ]
die van mij welquote:
Dit weekend?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer je handje beter is lieverd en wanneer je tijd hebt
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die van mij wel
Ik hoopte dat je tieten in de spoiler stondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
hehehe sorry die zal ik nooit in ONZ plaatsenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je tieten in de spoiler stonden
staan die in dit topic danquote:
He jammerquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hehehe sorry die zal ik nooit in ONZ plaatsen
okequote:
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 16:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
staan die in dit topic dan
geen zin om zoveel terug te lezen
maar ze staan wel in S&Gquote:
Oke tofquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo snel al?
Ik vind het best, er staat hier niets op de planning
okeequote:
uhm waarom lieverd? Is Ez er niet? Moet je vluchten? Zal ik toch echt met J moeten overleggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke tofMag ik blijven slapen dan?
Dat snap ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hehehe sorry die zal ik nooit in ONZ plaatsen
wanneer ik weer inspiratie krijgquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee
en ja klopt heb et gezien
wanneer komt er een vervolg?
okeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |