En drie jaar in de zon helpt daar ook al niets aan meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb ook melkwitte tieten
zelfs de melk was donkerder dan mijn tieten zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je mag die van mij wel lenen.quote:
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef Socios het volgende:
Pics van tetten van vrouwelijke users in dit topic.
Ik houd ze braaf uit de zon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En drie jaar in de zon helpt daar ook al niets aan mee
Hallo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef Opdekop het volgende:
Waarom is er geen poesjesmiley en wel een koeiensmiley?![]()
WOEST
Insmeren ftwquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd ze braaf uit de zon.Mijn stiefmoeder ging een dag topless en toen hingen de vellen echt van der tieten zo erg was ze verbrand.
Dat lijkt me pijnlijk.
Nee, bedankt. Dan lijkt de rest van mijn lichaam zo wit.quote:
Auwquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd ze braaf uit de zon.Mijn stiefmoeder ging een dag topless en toen hingen de vellen echt van der tieten zo erg was ze verbrand.
Dat lijkt me pijnlijk.
ga maar zoekenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef Socios het volgende:
Pics van tetten van vrouwelijke users in dit topic.
quote:
Nou dan niet hequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Dan lijkt de rest van mijn lichaam zo wit.
Anita? Ohnoes, nou moet ik denken aan Manitaquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet over smeren praten! Dan krijg ik weer flashbacks van Anita.
Die van mij wel ooitquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er staan er genoeg in KPD maar niet de mijne
Neeheeequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Anita? Ohnoes, nou moet ik denken aan Manita
Oh dan verwar ik jou met iemand anders die ook zo'n naam heeft. Maar stuur dan maar pmetje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er staan er genoeg in KPD maar niet de mijne
LadyLike zeker?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh dan verwar ik jou met iemand anders die ook zo'n naam heeft. Maar stuur dan maar pmetje.
Waarom weet jij dat?quote:
Omdat ik een tijdje in de KSC zat en zij daar ook zat en het me niet zou verbazen als haar tieten daar zouden staanquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik een tijdje in de KSC zat en zij daar ook zat en het me niet zou verbazen als haar tieten daar zouden staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |