Heb je ondertussen geen hoofdpijn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:20 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik snap dit niet in jouw relaas!
![]()
![]()
![]()
WTF er zijn 2 vrouwen vermoord en misschien nog 2 extra en dan zo reageren my god
Ik denk dat hij niet gedacht zo snel opgepakt te worden. Denk dat ie vanuit Chili het vliegtuig richting Nederland of Aruba had willen pakken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef kadeya het volgende:
Misschien is het inderdaad wel een seriemoordenaar... maar dan is het wel heel vreemd dat hij zo gepakt wordt. Had hij dan niks beters kunnen bedenken, dan naar Chili vluchten.
Mensen die smileys al niet kunnen begrijpenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef danilel het volgende:
[..]
Heb je ondertussen geen hoofdpijn?
(je hamert de hele tijd zo op je hoofd).................
Gelukkig maar, die jongen is een gevaar voor de mensheid. omgeving.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet gedacht zo snel opgepakt te worden. Denk dat ie vanuit Chili het vliegtuig richting Nederland of Aruba had willen pakken.
Maar helaas, de autoriteiten bleken erg kordaat te zijn.
Voor de mensheid nog welquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, die jongen is een gevaar voor de mensheid.
Voor je het weet heeft hij een genocide op zijn naam staan...quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor de mensheid nog welDat is weer een beetje overdreven...
Tja, Hitler was niets vergeleken met Joran....quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, maak je vooral maar druk, ik lig er niet wakker van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Mensen die smileys al niet kunnen begrijpen
Vind ik nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Belachelijk om die figuur erbij te halen, wie heeft het daar nou over.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Tja, Hitler was niets vergeleken met Joran....
Je weet nog steeds niet of hij 2 vrouwen heeft vermoord. Mensen schijnen maar niet te begrijpen dat aannames geen feiten zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Vind ik niet, als je op je 22ste al twee vrouwen vermoord hebt, en wie weet nog meer, plus al het andere wat ie op zijn kerfstok heeft, dan vind ik dat iemand die een gevaar voor de omgeving is.
Je begint er zelf over door hem een gevaar voor de mensheid te noemen. Hitler was namelijk echt een gevaar voor de mensheid, dus zo raar is het niet dat hij erbij wordt gehaald.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:32 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Belachelijk om die figuur erbij te halen, wie heeft het daar nou over.
Je zit lekker te blaten maar ik zie NERGENS een bron bij staanquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef johan555 het volgende:
they said they found a purse in his room, not Stefs maybe girl in Columbia
Waarom geen bronvermelding? Iedereen kan wat roepen en jij doet niet anders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:31 schreef johan555 het volgende:
they said they found a purse in his room, not Stefs maybe girl in Columbia
GMTAquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom geen bronvermelding? Iedereen kan wat roepen en jij doet niet anders.
Ja, dat slaat toch nergens op? Bronvermelding is essentieel imo.quote:
Klopt. Wacht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat slaat toch nergens op? Bronvermelding is essentieel imo.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |