abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82580829
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

ok, dit was versie 2, nog een stuk of 30 te gaan
allleen blijft dan nog steeds de vraag waar ze hem uiteindelijk voor kunnen veroordelen.
De hoogste inzet zal altijd moord zijn. Als dat niet lukt gaan ze door voor doodslag. Zo werkt 't in Nederland ook, gok dat het daar ook ongeveer zo gaat.
pi_82580905
1 ding is zeker, dit is leuker dan een soapserie en het houdt je van de straat

alleen erg dat er een mensenleven aan moest geloven
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:45:49 #278
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82580906
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ze kwamen natuurlijk binnen via het raam.
Of ze waren al binnen, ninja's! Onder het bed, etc. Du-huuuuh!
Peter R is toch wel enorm goed dat hij dit scenario al wist te voorspellen bij DWDD.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82581007
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef thespindoctor het volgende:

[..]

ok, dit was versie 2, nog een stuk of 30 te gaan
allleen blijft dan nog steeds de vraag waar ze hem uiteindelijk voor kunnen veroordelen.
ze hebben helemaal joran niet nodig om hem schuldig te verklaren hoor
de rechter zegt gewoon uit het bewijs blijkt overduidelijk en overtuigend dat joran de moordenaar is van stef

totaal geen waarde toekennen aan de leugens van joran
pi_82581071
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Hahahaha, wacht nou even, dit is pas de eeeerste versie. :
Ik zie het nu pas!

Dit was de 1e verklaring afgegeven op 3 juni, toen hij net gepakt was.
pi_82581074
quote:
'Joran at cake naast bebloed lijk'
De bekentenis die Joran van der Sloot aflegde inzake de moord op de 21-jarige Stephany Flores, neemt steeds ziekere vormen aan. Hij verklaarde dat hij een lekker espresso'tje heeft gedronken en een cakeje heeft gegeten naast het bebloede lichaam van zijn slachtoffer.

Joran vroeg zich tevens af of hij het lichaam van Stephany moest wegwerken. Hij speelde zelfs even met de gedachte haar in de zee te gooien. "Ik wilde een hele hoop zakken gebruiken om het lichaam uit het hotel te kunnen krijgen, maar ik was bang dat het hotelpersoneel me tegen zou houden omdat ik nog niet betaald had."

De 22-jarige Joran nam nog een paar speedpillen terwijl hij zijn hersenen kwelde met het vraagstuk wat te doen met het lichaam, zo meldt de New York Times. Uiteindelijk besloot hij onder de douche te springen en er snel vandoor te gaan.
http://www.spitsnieuws.nl(...)aast_bebloed_li.html
pi_82581130
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

De hoogste inzet zal altijd moord zijn. Als dat niet lukt gaan ze door voor doodslag. Zo werkt 't in Nederland ook, gok dat het daar ook ongeveer zo gaat.
dat snap ik, alleen wat moet je als er op een gegeven moment tientallen bekentenissen zijn. niets heeft dan ook maar waarde.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_82581183
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef thespindoctor het volgende:
1 ding is zeker, dit is leuker dan een soapserie en het houdt je van de straat

alleen erg dat er een mensenleven aan moest geloven
Ben ik helemaal met je eens!
pi_82581195
Niet betaald? Hij had X-dagen vooruit betaald
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:49:23 #285
207372 bastibro
I`ll get there
pi_82581309
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Hahahaha, wacht nou even, dit is pas de eeeerste versie. :
Dr komen er nog wel een paar hOOr.
In de vorige zaak had ie er tot nog toe 25
pi_82581381
ik snap er geen fluit van.
pi_82581393
Wanneer trekt hij zijn bekentenis weer in?
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:51:10 #288
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82581492
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:50 schreef Mercer het volgende:
Hangt van de stand van de maan af.
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:51:45 #289
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82581553
Het wordt gewoon grappig inmiddels De politie weet daar straks ook niet meer wat ze moeten als ze met 10 verklaringen zitten
pi_82581836
gelukkig ben ik niet de enige die dit toch als enige vorm van vermaak ziet.
Vind het verschrikkelijk dat er jonge vrouw vermoord is maar jeempie, ik volg en lees zo n beetje de hele dag door omdat ik het retespannend vind en om er over te speculeren en te denken.
(heb dus geen boodschappen gedaan vandaag, arme kindertjes van mij geen eens chips bij de cola)
pi_82581970
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:50 schreef fespo het volgende:
ik snap er geen fluit van.
De verklaring die ik hier net Quotte, was schijnbaar van 3 Juni, de 1e verklaring dus (deze hadden ze nog niet vrijgegeven).

De 2e verklaring is dus die waarin hij zegt haar te hebben geslagen nadat zij in haar pc keek.
  woensdag 9 juni 2010 @ 22:56:29 #292
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82582074
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef danilel het volgende:

[..]

De verklaring die ik hier net Quotte, was schijnbaar van 3 Juni, de 1e verklaring dus (deze hadden ze nog niet vrijgegeven).

De 2e verklaring is dus die waarin hij zegt haar te hebben geslagen nadat zij in haar pc keek.
Die eerste verklaring hebben ze dus nooit durven vrijgeven want die paste niet in hun straatje
pi_82582131
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef kwiwi het volgende:
Het wordt gewoon grappig inmiddels De politie weet daar straks ook niet meer wat ze moeten als ze met 10 verklaringen zitten
hoe harder ze slaan hoe meer versies, gaan we naar de 50 ???

ik zou aan joran geen minuut ondervraging meer geven, maak de zaak gewoon rond zonder verklaring van deze serie moordenaar , motief om te doden gewoon ziekelijkheid
pi_82582337
Premier praat met moeder Holloway
9 Jun, 2010, 13:53 (GMT -04:00)

ORANJESTAD — Premier Mike Eman (AVP) denkt dat de ontwikkelingen rondom Joran van der Sloot in Peru, mogelijk zullen leiden tot een doorbraak in de zaak Natalee Holloway. “Onze politie staat in nauw contact met de FBI om op alle mogelijke manieren te helpen. Misschien dat we nu antwoorden vinden op vragen die voorheen onbeantwoord bleven.” Eman sprak deze week met Beth Holloway, de moeder van Natalee.

Hij heeft in dat gesprek zijn medeleven uitgesproken voor ‘de pijn en het verdriet dat de moordzaak in Peru heeft opgerakeld’ en de solidariteit van het Arubaanse volk benadrukt. “Ze waarderde het”, aldus Eman. Hij hoopt dat de recente ontwikkelingen en de samenwerking tussen de Arubaanse autoriteiten met de Amerikaanse FBI leiden tot een betere relatie dan de voorafgaande jaren. Vanuit Nederland heeft ook premier Jan Peter Balkenende (CDA) gereageerd. “Het is slecht voor Nederland dat we zulke mensen hebben”, aldus de premier op de radio aldaar.

De Peruaanse minister van Vrouwen- en Sociale Zaken, Nidia Vílchez Yucra, heeft ondertussen gepleit voor de maximale straf voor Joran. Hij wordt verdacht van de moord op de 21-jarige Peruaanse Stephany Flores Ramirez op 30 mei en zit vast op het politiebureau in Lima. De minister wil hem als voorbeeld gebruiken om zo een signaal af te geven dat Peru dit soort misdaden ‘niet pikt’. Dit schrijft de Peruaanse krant El Comercio. “De Peruaanse wet moet in dit geval streng en meedogenloos zijn, zodat een geval als dit niet wordt herhaald in Peru of elders”, aldus Yurca.
Gisteren werd duidelijk dat Joran de moord heeft bekend. Hij zou ruzie hebben gekregen en Flores zo hard hebben geslagen dat ze haar nek brak en kwam te overlijden. Vandaag wordt echter gemeld dat Flores volgens Joran de eerste klap uitdeelde. Dit stelt De Telegraaf op basis van de ‘eerste bekennende verklaring’ van de moordverdachte. In zijn verklaring zegt Joran dat hij met Flores naar zijn hotelkamer ging om op de laptop te pokeren. Toen de Nederlander even naar buiten ging om koffie en brood te halen, keek Flores op zijn laptop. Daarbij ontdekte ze zijn betrokkenheid bij de verdwijning van Natalee Holloway. Toen ze hem daarmee confronteerde en hem een klap gaf, ontstak hij in woede en begon op haar in te slaan.

De publiciteit rondom de zaak in Peru heeft de Natalee Holloway zaak ook weer in de schijnwerpers gezet. In ieder geval door Amerikaanse CNN-presentatrice Nancy Grace die wederom Aruba in een negatief daglicht zet. Ze houdt het eiland medeverantwoordelijk voor de moorden. Als Joran destijds gewoon was opgesloten voor de moord op Natalee, dan was Flores nooit vermoord, vindt Grace. Op Facebook is echter tegengeluid te vinden. Zo is de pagina ‘Nancy Grace; Stop Blaming Aruba!!’ geopend. De reacties op deze pagina lopen uiteen van serieus commentaar tot scheldpartijen aan het adres van de Amerikaanse.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82582349
die eerste verklaring is te dol om ook maar enige ruchtbaarheid aan te geven.
mannen op je kamer met messen en pistolen die vervolgens een meidje dr nek breken? en dan zelf braafjes je hotelkamertje dichttrekken met je tasje en je laptopje op je rug.

Zelfs Andersen schreef niet zulke mooie sprookjes
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:00:24 #296
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82582521
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef plonsplons het volgende:

[..]

hoe harder ze slaan hoe meer versies, gaan we naar de 50 ???

ik zou aan joran geen minuut ondervraging meer geven, maak de zaak gewoon rond zonder verklaring van deze serie moordenaar , motief om te doden gewoon ziekelijkheid
Je kunt niet zomaar een zaak afronden zonder bewijzen of zonder verklaring die klopt. Dat zouden ze misschien wel willen maar daar gaan ze niet mee wegkomen.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:00:57 #297
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82582587
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef missyB het volgende:
die eerste verklaring is te dol om ook maar enige ruchtbaarheid aan te geven.
mannen op je kamer met messen en pistolen die vervolgens een meidje dr nek breken? en dan zelf braafjes je hotelkamertje dichttrekken met je tasje en je laptopje op je rug.

Zelfs Andersen schreef niet zulke mooie sprookjes
Je vergeet z'n broodtrommeltje.
pi_82582724
Ach, nu weet ik tenminste wel wie zijn haar heeft gedaan.

Het waren die 2 die hen in zijn kamer stonden op te wachten!

De thuiskapper!
pi_82582770
ships lunchbox vergeten!
en een thermosje voor de koffie, hij had immers 2 bakkies gehaald!
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:02:50 #300
207372 bastibro
I`ll get there
pi_82582792
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 22:50 schreef Mercer het volgende:
Dat heeft ie al geprobeerd maar helaas voor hem nemen ze daar geen genoegen mee in Peru
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')