Kost je 10 minuten om even de dichtstbijzijnde stembus te zoeken, echt een kleine moeite..quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En maar kankeren als het niet gaat zoals zij willen.Kijk dat je niet zou mogen klagen omdat je niet stemt is onzin, maar je hebt ook van die beroepsklagers die alleen maar klagen en dan niet eens moeite doen om ook maar wat te veranderen door eens een keer te gaan stemmen.
weet ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd 'ik heb echt een hekel aan wise omdat hij niet op het CDA of de CU wil stemmen'.
Ik heb het over mensen die het eens zijn met de voorstellen van 1 van die partijen maar er niet op stemmen 'omdat het christenen zijn'![]()
ja, maar om dan maar op bijvoorbeeld de d66 te gaan stemmen omdat meneer goed aan het debatteren is ipv inhoudelijk te kijken naar de standpunten van de partij gaat nergens over.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is ook wel lastig om daar niet naar te kijken vind ik..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha stemming leuk gevonden zeg haha vooral ook met die PI zo van haha kijk mij een slecht grapje maken haha echt leuk![]()
Kan ik niet zo 123 zeggen. Er zijn mensen met een goede reden om niet te stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die niet stemmen trouwens?
Sukkels!quote:Van Marwijk wordt nu al gek van vuvuzela
JOHANNESBURG - De training van het Nederlands elftal was woensdag bijna drie kwartier oud toen bondscoach Bert van Marwijk zich bijna wanhopig tot het massaal toegestroomde publiek wendde. Met een driftig handgebaar maakte de keuzeheer van Oranje duidelijk dat de vele supporters nu toch wel voldoende op hun vuvuzela hadden geblazen.
De oproep van Van Marwijk miste het gewenste resultaat. Hij motiveerde de fans eigenlijk alleen maar om hun Afrikaanse toeter nog vaker te gebruiken
Die mensen zijn ook vaak van mening dat het toch niet helptquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En maar kankeren als het niet gaat zoals zij willen.Kijk dat je niet zou mogen klagen omdat je niet stemt is onzin, maar je hebt ook van die beroepsklagers die alleen maar klagen en dan niet eens moeite doen om ook maar wat te veranderen door eens een keer te gaan stemmen.
Ja dat klopt, ik heb ook vooral dingen gelezen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef wise het volgende:
ja, maar om dan maar op bijvoorbeeld de d66 te gaan stemmen omdat meneer goed aan het debatteren is ipv inhoudelijk te kijken naar de standpunten van de partij gaat nergens over.
De debatten die we de afgelopen tijd op tv zagen waren niet anders dan modder gooien naar elkaar
Haha, tofquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kan ik niet zo 123 zeggen. Er zijn mensen met een goede reden om niet te stemmen.
/Correct
Ik kreeg net een applaus van een oude stembureau medewerker omdat ik al hardlopend en bezweet het stembureau binnen kwam zetten.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.stomwijzer.nl/ die is wel baas
Dwingen is ook niet de bedoeling maar las net in het AD er een kut wijf is die een beweging wil om het oranje op straat te verbiedenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:59 schreef Allure_ het volgende:
Dwingen ze me hier om oranje vlaggen op te gaan hangen. Ik ga niet als een gekke henkie op 't bureau staan. Ik heb hoogtevrees, hoor
.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dwingen is ook niet de bedoeling maar las net in het AD er een kut wijf is die een beweging wil om het oranje op straat te verbieden![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dwingen is ook niet de bedoeling maar las net in het AD er een kut wijf is die een beweging wil om het oranje op straat te verbieden![]()
Sowieso nooit tegen het voetbal ingaan..quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Dat soort mensen.
Anderen niks gunnen.
Ik heb ook helemaal niks met al het oranje en voetbal, maar om het nou te gaan verbieden vind ik zo zuur. Gun een ander ook een lolletje, kom op zeg. Hoeveel last heb je er überhaupt van?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |