quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Dat zal vies tegenvallen dan bij de uitslag.
Mij serieus nemen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
PVDA stemmen en dan tegen buitenlanders zijn
Ik ben ook niet echt in de stemming inderdaad.quote:
Waarom zou je niet gaan stemmen... Als je sp of zo gaat stemmen zeg ik inderdaad..stem dan maar nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef Crack_ het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die niet stemmen trouwens?
Dom, mensen die geen mening hebben en niet voor zichzelf op komen. Of te wel, slappe hap.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef Crack_ het volgende:
haha stemming leuk gevonden zeg haha vooral ook met die PI zo van haha kijk mij een slecht grapje maken haha echt leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt in de stemming inderdaad.
Ach liever mensen die niet stemmen dan mensen die, zonder zich ergens in verdiept te hebben, klakkeloos op een partij als PVV stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:44 schreef Crack_ het volgende:
Dit vind ik ook. Maar om te kijken welke partij ongeveer bij je past, dat kost volgens mij niet zo veel tijd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach liever mensen die niet stemmen dan mensen die, zonder zich ergens in verdiept te hebben, klakkeloos op een partij als PVV stemmen.
Of op d66/vvd omdat de lijsttrekker zich goed verwoord/kan debatterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach liever mensen die niet stemmen dan mensen die, zonder zich ergens in verdiept te hebben, klakkeloos op een partij als PVV stemmen.
haha nou ben blij dat je het leuk vond, durfde het eerst niet te posten omdat ik bang was dat je sarcastisch zou reageren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha stemming leuk gevonden zeg haha vooral ook met die PI zo van haha kijk mij een slecht grapje maken haha echt leuk![]()
CDA vanwege, nou de afgelopen jaren, en de CU vanwege hun geloofbeperkingen. Vrouw aan de macht, homo mag niet en andere gare christelijke dingen die ze willen door drukkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mensen die 'uit principe' niet willen stemmen op het CDA of de CU omdat die de C van christen in hun naam hebben_!
Ik heb niet gezegd 'ik heb echt een hekel aan wise omdat hij niet op het CDA of de CU wil stemmen'.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef wise het volgende:
[..]
CDA vanwege, nou de afgelopen jaren, en de CU vanwege hun geloofbeperkingen. Vrouw aan de macht, homo mag niet en andere gare christelijke dingen die ze willen door drukken
Het is ook wel lastig om daar niet naar te kijken vind ik..quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
Of op d66/vvd omdat de lijsttrekker zich goed verwoord/kan debatteren![]()
Je hebt nu al drie keer verteld dat je naar de H&M gaat...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
Het is echt pokke weer en ik moet naar de H&M, ik vraag wel of papa al heeft gestemd. Kan hij me rijden en zelf stemmen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
haha nou ben blij dat je het leuk vond, durfde het eerst niet te posten omdat ik bang was dat je sarcastisch zou reageren.
En maar kankeren als het niet gaat zoals zij willen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:50 schreef kurk_droog het volgende:
En dan zeggen ze ook nog van: GA JIJ STEMMEN DAN??? HOEZO??
Net alsof stemmen niet normaal is of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |