Ja precies. Zure mensen af en toe zeg. Bij mijn raam hingen ze altijd en lig er echt niet de hele nacht wakker van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niks met al het oranje en voetbal, maar om het nou te gaan verbieden vind ik zo zuur. Gun een ander ook een lolletje, kom op zeg. Hoeveel last heb je er überhaupt van?
PFquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:16 schreef wolvendagen het volgende:
ALL IN ALL YOU'RE JUST ANOTHER BRICK IN THE WALLL
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef Bragi het volgende:
Fuck, ik had het verkeerd gelezen net.Dacht dat ik moest rood maken wat ik níét wilde. Heb ik bijna alles ingekleurd.
Papa ook. Op LP. En m'n oom ook. En ik heb een platenspeler, so guess who has all the LP's.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef wise het volgende:
[..]
PF![]()
Heb all hun albums + bootlegs [ afbeelding ]
Profielfoto?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:18 schreef wise het volgende:
[..]
PF![]()
Heb all hun albums + bootlegs [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef Allure_ het volgende:
Haha, hebben we een kankergrote vlag voor de ingang van onze afdeling gehangen en nu kan er niemand meer naar binnen. Komen er net belangrijke klanten uit Griekenland aan.
Kantoorgrapjes.
Peter Faber?quote:
Ik heb alleen animals en dark side op lpquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Papa ook. Op LP. En m'n oom ook. En ik heb een platenspeler, so guess who has all the LP's.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:20 schreef Allure_ het volgende:
Haha, hebben we een kankergrote vlag voor de ingang van onze afdeling gehangen en nu kan er niemand meer naar binnen. Komen er net belangrijke klanten uit Griekenland aan.
Kantoorgrapjes.
Ohja goede tennisser was dat.quote:
Niet eens Dark Side of the Moon. SCHAAM JE.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
Ik heb alleen animals en dark side op lp
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet eens Dark Side of the Moon. SCHAAM JE.
Ik lees verkeerd.![]()
Je suiker-ohm ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
M'n oom heeft trouwens ook de gehele Led Zeppelin collectie, echt ziek.
SMS AAN naar WD.quote:
Je kan in ieder geval nog droevige grappen maken, is er toch iets wat je kan.quote:
quote:Het Nederlands elftal voetbalt maandag tijdens de eerste wedstrijd op het WK tegen Denemarken in het oranje thuistenue.
De mannen van bondscoach Bert van Marwijk spelen maandag in een oranje shirt, een zwarte broek en oranje kousen. Tegenstander Denemarken is gekleed in het bekende rood met witte tenue. De wedstrijd begint om half twee.
Sommige mensen klagen al als hun buren op pantoffels door de gang lopen omdat dat teveel herrie maakt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal niks met al het oranje en voetbal, maar om het nou te gaan verbieden vind ik zo zuur. Gun een ander ook een lolletje, kom op zeg. Hoeveel last heb je er überhaupt van?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval nog droevige grappen maken, is er toch iets wat je kan.
Waar is je Hege UI?quote:
Die heb ik al teruggegeven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Probeert een bepaald persoon z'n 5000 coins terug te verdienen?
Aansteller.quote:
quote:
Ynuhh is gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt?! -10 voor hem. Wat een afknapper, fanatieke gamer dat ie is.
Hij werd boos.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt?! -10 voor hem. Wat een afknapper, fanatieke gamer dat ie is.
Niks verlies. Spel liep vast. Niet door mij. Ik besloot om het spel te verlaten om een nieuwe te starten, waarna bij mij de coins eraf gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet tegen je verlies.
Niet haar schuld dat het spel vastliep.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niks verlies. Spel liep vast. Niet door mij. Ik besloot om het spel te verlaten om een nieuwe te starten, waarna bij mij de coins eraf gaan.
Ook niet mijn schuld. Vandaar: muntjes gewoon terug. Zodat iedereen weer even veel had als voordat het spel vastliep.quote:
Muntjes? Ik dacht dat het over monopoly ging.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ook niet mijn schuld. Vandaar: muntjes gewoon terug. Zodat iedereen weer even veel had als voordat het spel vastliep.
De wijze waarop je je zo fanatiek verdedigt vind ik betreurend, mijn vriend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niks verlies. Spel liep vast. Niet door mij. Ik besloot om het spel te verlaten om een nieuwe te starten, waarna bij mij de coins eraf gaan.
Jammer joh.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De wijze waarop je je zo fanatiek verdedigt vind ik betreurend, mijn vriend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]Wat een lief baby'tje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |