Wat denk je zelfquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
Hey dr.skylark wat kan ik het beste eten na een intensieve workout?
serieus btw
Hoe zou jij dat nou weer weten hé.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Crack_ slikt veel, dus dat komt wel goed.
Eiwit. Banaan?quote:
Twijfelen tussen welke?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:27 schreef wise het volgende:
Stemmen weet ik nog niet. Zit te twijfelen. Ben nog even de verkiezingsprogramma's aan het doornemen.
Ei, vlees, kip.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eiwit. Banaan?
maar wat bevat dit veel.. geen lamme grapjes over zaad enzo graag.
EN ZAAD, HAHAHA!quote:
d66 of pvv. Maar moet nog het programma van de vvdquote:
Haha, Crack is ontmaagd in het stemhokje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging net stemmen met mn moeder, serieus. Staan we daar ga ik stemmen zegt mn moeder tegen die mensen daar "hihihhi dit is haar eerst keer" en toen we naar buiten liepen "Nou gefeliciteerd Maartje!"![]()
![]()
.
Wat liefquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ging net stemmen met mn moeder, serieus. Staan we daar ga ik stemmen zegt mn moeder tegen die mensen daar "hihihhi dit is haar eerst keer" en toen we naar buiten liepen "Nou gefeliciteerd Maartje!"![]()
![]()
.
Doe maar D66quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef wise het volgende:
[..]
d66 of pvv. Maar moet nog het programma van de vvden pvda nog doen, maar die geef ik weinig hoop.
Haha, Crack is achttien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Crack_ het volgende:
![]()
.
Maartje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Crack_ het volgende:
![]()
.
Haha, Crack heet Maartje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Crack_ het volgende:
![]()
.
Haha, Crack heeft een moeder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Crack_ het volgende:
![]()
.
hahahaha.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, Crack is ontmaagd in het stemhokje.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Liefst CDA, maar da's een verloren stem. Dus VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |