Bij mij ook, maar dat zal niet gebeurenquote:
Ik heb er geen last van met de mirenaquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier mirena huppa 10 kilo
edit, inmiddels is die er weer uit, maar die 10 kilo zit er nog wel
Hoezo verneukt? Ze hangen toch netjes waar ze moeten hangen? Neem ik aan tenminstequote:Op woensdag 9 juni 2010 13:38 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een borstcorrectie. Want die heb ik een beetje heel erg verneukt met mijn schommelgewicht.
irritant, kuthormonenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van met de mirenaIk had ;t wel met de nuvaring, hoppa, 20 kg
Ik ging van cup 75B naar 80Dquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier mirena huppa 10 kilo
edit, inmiddels is die er weer uit, maar die 10 kilo zit er nog wel
Ik heb daar juist helemaal geen last vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
irritant, kuthormonen
en ook nog eens 7 maanden depri echt ik wist niet wat me overkwam
Op de knieënquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo verneukt? Ze hangen toch netjes waar ze moeten hangen? Neem ik aan tenminste
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schoonmoeder wil al anderhalf jaar een muurschildering. Raph is daar nu mee bezig. Mn schoonmoeder weet van niks en is niet thuis
Coolquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn schoonmoeder wil al anderhalf jaar een muurschildering. Raph is daar nu mee bezig. Mn schoonmoeder weet van niks en is niet thuis
Voor de zwangerschap 70B, net na de zwangerschap 80G nu 85Fquote:
Alleen de vriendjes zitten er niet mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor de zwangerschap 70B, net na de zwangerschap 80G nu 85F
Ik ben even uitgehormonsterdquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb daar juist helemaal geen last vanJa alleen dik last van PMS toen ik ongesteld was, de eerste x. maar voor de rest..
Ik heb liever niet dat ze hangen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo verneukt? Ze hangen toch netjes waar ze moeten hangen? Neem ik aan tenminste
Ik ken ;t ideequote:
Oh je tapt steeds stiekem van je spaarrekening? Hehe heb ik ook af en toe hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
Even mijn spaarrekening gevuld. Ik moet er nu echt van af blijven
Ja maar ik heb het nodig voor mijn studie straks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh je tapt steeds stiekem van je spaarrekening? Hehe heb ik ook af en toe hoorMaar ik moet er ook echt van afblijven.
Hmmm ja ok dat is minder handig. Zet er een kinderslot op dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het nodig voor mijn studie straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ontkent?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
Vrouwen die vinden dat hun tieten hangen
De waarheid mag gezegd wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:08 schreef Ezechielk het volgende:
Vrouwen die vinden dat hun tieten hangen
Mijn tieten hangen niet nee. En de jouwe ook niet.quote:
De mijne welquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn tieten hangen niet nee. En de jouwe ook niet.
Oh noes willferrell heeft stiekem zitten roken in zn busquote:
Welquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn tieten hangen niet nee. En de jouwe ook niet.
Waar is dat?quote:
Als het ook de waarheid is ja.quote:
SPOILER: Plaatje in spoiler. Lichtelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het ook de waarheid is ja.
Als je dit er mee kunt, ok. Dan hangen zeMoet lukkenSPOILER: Plaatje in spoiler. Lichtelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja. Nu over hangtieten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:11 schreef justmattie het volgende:
Gaat het nog steeds over maten en ontevreden vrouwen?
[..]
Als je dit er mee kunt, ok. Dan hangen zeDat kan ik ook.SPOILER: Plaatje in spoiler. Lichtelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
We kunnen het ook over jullie piemels gaan hebben hoorquote:
[..]
Als je dit er mee kunt, ok. Dan hangen zecheck!SPOILER: Plaatje in spoiler. Lichtelijk NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
En hoe zou jij dat moeten weten?quote:
Als we dat gaan doen dan hebben jullie vrouwen geen tijd meer om te typen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen het ook over jullie piemels gaan hebben hoor
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Piemelsquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee.
Je mag het laten zien.
Beter plaatje trouwens:WHAT THE FUCK?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |