abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83135630
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:41 schreef KingSizePinda het volgende:
Hallo 112 ? Er ligt hier een gozert naast een cafetaria ( jeweetwelbert ) en ik krijg em niet wakker .. Maar ik ga ervandoor want ik moet gaan slapen dus succes ermee
of je zegt ze dat je thuis nog even op fok moet om een berichtje te plaatsen dat je bij cafetaria bert een gozer tegen een muur zag leunen en dat je hem niet wakker kon krijgen. wel even adres van cafetaria bert door geven.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83139503
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef VjenneKloetn het volgende:
Had je gewoon ambulance moeten bellen. Die hadden hem waarschijnlijk wel meegenomen.
Voor hetzelfde geld was die gast later nog wakker geworden en half dronken voor een auto gewaggeld. Had jij hier mooi kunnen vertellen dat je hem nog probeerde wakker te maken maar dat het niet lukte en dat je hem hebt laten liggen.
Denk dat die kerel je het dan niet in dank zou afnemen.
pi_83140464
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:04 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Denk dat die kerel je het dan niet in dank zou afnemen.
Ik zou eigenlijk ook liever wakker worden op straat en dat niemand mij gezien heeft, dan dat ik wakker wordt in een ziekenhuis bed met m`n ouders naast me
pi_83155450
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:31 schreef Gesloten het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk ook liever wakker worden op straat en dat niemand mij gezien heeft, dan dat ik wakker wordt in een ziekenhuis bed met m`n ouders naast me
Eensch !!
We shall rise again !
pi_83179869
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:34 schreef KingSizePinda het volgende:

[..]

Eensch !!
dat is ook zo natuurlijk, anders krijg neatuurlijk weer zo'n heel verhaal van je ouders te horen, van waarom dit en waarom dat enzo. en dan heb je zelf zoiets van
I am a child of God
God is not dead.
pi_83186193
Khad et een tijd geleden ook vrij bont gemaakt in ons dorp (Gaybor,65) .. Met m'n harses met familie meegefietst en daar gaan pitten terwijl ik thuis zou slapen voor een nachtje. Ouders vrij zwaar ongerust en konden dat best begrijpelijk niet echt waarderen
We shall rise again !
pi_83247465
Sooow, vanaamd pottie veotbal kijken in Almloo .. Hoop op 3-0 overwinning
We shall rise again !
pi_83354943
Vanaf morgen kan er waarschijnlijk voetbal gekeken worden op het plein, maandag morgen hoorde Kip of hij er een vergunning voor kreeg. Jammer genoeg kan ik zelf niet kijken omdat ik het met herkansingen zit
pi_83377000
ik zit morgen middag nog op het werk dus misschiena dat ik het daar even ga kijken.
I am a child of God
God is not dead.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:35:19 #60
22361 VjenneKloetn
Groaz Addict
pi_83380620
Als er morgen gekeken mag worden in de tent dan ben ik daar kijken, en anders in 't wapen als de tent niet doogaat.
pi_83391862
quote:
Gemeente haalt streep door voetbal kijken op Manitobaplein

VRIEZENVEEN - Het vertonen van de televisiebeelden van de WK-wedstrijd Oranje-Slowakije op een groot scherm in de feesttent op het Vriezenveense Manitobaplein maandagmiddag gaat niet door. De gemeente Twenterand geeft geen toestemming.

Volgens een woordvoerder van de gemeente is een vergunning nodig en is die te laat aangevraagd. Ook heeft de politie onvoldoende mensen om toezicht te houden. De agenten die beschikbaar zijn worden ingezet in Vroomshoop waar rond de wedstrijden veel jongeren de straat op gaan.

Het grote televisiescherm zou worden opgehangen door uitbater Jacop Kip van café Het Wapen van Vriezenveen. Hij werkt samen met Rik Pape van het cultureel jongerenwerk. De twee hebben onder andere gezorgd voor de feesttent op het Manitobaplein. In de tent wordt vanaf dinsdag een randprogramma ter gelenheid van de Vriezenveense kermis gepresenteerd.

Pape: „Het werd bij de wedstrijden steeds drukker in het café. Dat was niet meer verantwoord”, zegt hij. Desondanks kan maandagmiddag toch weer in het Wapen van Vriezenveen naar het voetbal worden gekeken.
Bron
  maandag 28 juni 2010 @ 12:30:18 #62
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_83395046
quote:
Ook heeft de politie onvoldoende mensen om toezicht te houden. De agenten die beschikbaar zijn worden ingezet in Vroomshoop waar rond de wedstrijden veel jongeren de straat op gaan
Wat verwachten ze daar dan wel niet?

Als er dus wat gebeurd in Vjenne moeten ze helemaal vanuit Vroomshoop komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vjenne_kloet op 28-06-2010 14:30:21 ]
pi_83396167
wat waardeloos zeg.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83396465
Ik zeg voor de gein even een nep-relletje opzetten bij het wapen, kijken hoe lang het duurt
pi_83400933
Dan ga ik wel in 't Wapen kijken, hopenlijk kan ik weer op de tribune zitten hehe.
pi_83410858
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:30 schreef Vjenne_kloet het volgende:

[..]

Wat verwachten ze daar dan wel niet?

Als er dus wat gebeurd in Vjenne moeten ze helemaal vanuit Vroomshoop komen.
Hoorde deze week dat het een traditie is in Vroomshoop om na elke wedstrijd richting de rontonde te reizen met de auto en daar dan een groot feest te houden. Alleen is dat de laatste paar x belachelijk uit de hand gelopen dat de ME moest "ingrijpen".

Toch vind ik het een waardeloos beleid dat ze politie hier voor af geen rekening mee houd. Hopelijk kunnen we vrijdag rond 4 uur wel gewoon voetbal kijken in de tent

Vind in 't wapen maar niks veel te druk en schijt warm, duurt uren voordat je aan de beurt bent.
pi_83411932
Uren duurt voor je aan de buurt bent? Nooit geen last van (tijdens de voetbal dan tenminste).
Hopenlijk dat het vrijdag iig doorgaat in de feesttent, vandaag was toch best een btje warm in 't wapen.
En lullig dat de mensen buiten op het terras al eerder zagen dan de mensen binnen dat er gescoort was.
Hoorde ze buiten al juichen bij het 2de doelpunt, en toen moest Kuijt nog passen whehe.

pi_83422373
Kheb de 1e en een deel van de 2e helft in de auto moeten luisteren .. Knap waardeloos maar gelukkig wast ook geen hoogstaand voetbal Vrijdag tegen Brazilie
We shall rise again !
pi_83437442
vrijdag gaat nederland natuurlijk ook weer winnen
I am a child of God
God is not dead.
pi_83449659
Draait het wapen ook Portugal - Spanje?
pi_83462161
Ik denk dat ze in 't Wapen alle wedstrijden wel uitzenden.
Als je snel bent kan je nog de 2de helft kijken
pi_83470433
I am a child of God
God is not dead.
pi_83472275
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 21:24 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik denk dat ze in 't Wapen alle wedstrijden wel uitzenden.
Als je snel bent kan je nog de 2de helft kijken
Deden ze inderdaad, toch raar dat ze voor Nederlandse wedstrijden een vergunning nodig hebben.
pi_83523993
mogen ze vrijdag die wedstrijd dan ook niet uitzenden in de tent?
I am a child of God
God is not dead.
pi_83524072
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
mogen ze vrijdag die wedstrijd dan ook niet uitzenden in de tent?
Volgens mij wel, zou het wel aardig belachelijk vinden als ze weer geen vergunning krijgen. Wordt er een keer wat leuks georganiseerd wat alle jeugd + volwassen wel aantrekt en dan doet de gemeente zo moeilijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')