Als je nog van die gele munten hebt van voorgaande jaren raad ik je aan om die mee te nemen omdat je daar namelijk bier mee moet halen.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ga zaterdag voetbal kijken in 't Wapen.
En welk nieuwsbericht is het dan KingSizePinda?
Ja met dat o zo mooie Wapen van Vriezenveen eropquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:34 schreef tijntjethf het volgende:
Waarschijnlijk dus dezelfde munten als Randrock?
Ging over mineralen in de grond van Afghanistan met een waarde van $ 820 miljardquote:Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik ga zaterdag voetbal kijken in 't Wapen.
En welk nieuwsbericht is het dan KingSizePinda?
Je meent hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:22 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Als je nog van die gele munten hebt van voorgaande jaren raad ik je aan om die mee te nemen omdat je daar namelijk bier mee moet halen.
het nederlandse leger vertrekt over een tijdje en de nederlands goud gravers komen er voor in de plaats.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Ging over mineralen in de grond van Afghanistan met een waarde van $ 820 miljard
Kzie net dat ie nog in de wachtrij staat![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:44 schreef Gesloten het volgende:
Gisternacht reed ik rond half 5 langs cafetaria bert, waar een kerel tegenaan zat te slapen. Ik stopte de auto bij hem om hem wakker te maken en eventueel naar huis te brengen.
Ik zeg: "Hey kerel, wakker worden!" Maar die knaap bleef dus gewoon verder slapen. Heb hem nog wakker proberen te schudden en kleine klapjes in z`n gezicht te geven om hem wakker te krijgen, maar dat lukte me dus niet
Ben benieuwd hoe lang hij daar nog gelegen heeft
Ik wou nog een glas water van huis ophalen, maar ik dacht dat dat ook niet zou lukken. Dan zou hij alleen met natte kleren wakker wordenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
![]()
![]()
had je geen water ofzo bij je? meestal helpt dat, als je water in het gezicht gooit.
of die gast moet zo dronken zijn geweest
Dit was inderdaad de beste optie.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef VjenneKloetn het volgende:
Had je gewoon ambulance moeten bellen. Die hadden hem waarschijnlijk wel meegenomen.
Voor hetzelfde geld was die gast later nog wakker geworden en half dronken voor een auto gewaggeld. Had jij hier mooi kunnen vertellen dat je hem nog probeerde wakker te maken maar dat het niet lukte en dat je hem hebt laten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |