abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82782202
Ik ga zaterdag voetbal kijken in 't Wapen.
En welk nieuwsbericht is het dan KingSizePinda?
pi_82783557
bij mij word gewoon hier op het werk gekeken, hangt een mooi tv hier op de planning aan de muur met een digitenne aansluiting er achter, dus kunnen ze hier mooi kijken.
en hoeven ze ook geen vrij te hebben.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_82790269
Heb de wedstrijd gezien op een mooi groot scherm in een collegezaal en mag nu een tentamen maken
pi_82792735
whehe
I am a child of God
God is not dead.
pi_82821323
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef VjenneKloetn het volgende:
Als je nog van die gele munten hebt van voorgaande jaren raad ik je aan om die mee te nemen omdat je daar namelijk bier mee moet halen.
pi_82822714
Waarschijnlijk dus dezelfde munten als Randrock?
pi_82822958
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:34 schreef tijntjethf het volgende:
Waarschijnlijk dus dezelfde munten als Randrock?
Ja met dat o zo mooie Wapen van Vriezenveen erop
pi_82836893
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=112246 Aangezien mevrouw Uitslag toch al een paar keer het gespreksonderwerp is geweest hier
pi_82840404
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:35 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ging over mineralen in de grond van Afghanistan met een waarde van $ 820 miljard

Kzie net dat ie nog in de wachtrij staat
We shall rise again !
pi_82861629
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:22 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Als je nog van die gele munten hebt van voorgaande jaren raad ik je aan om die mee te nemen omdat je daar namelijk bier mee moet halen.
Je meent het
pi_82872175
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef KingSizePinda het volgende:

[..]

Ging over mineralen in de grond van Afghanistan met een waarde van $ 820 miljard

Kzie net dat ie nog in de wachtrij staat
het nederlandse leger vertrekt over een tijdje en de nederlands goud gravers komen er voor in de plaats.
I am a child of God
God is not dead.
pi_82888321
Mocht je nog iets willen doen in de beveiliging int buitenland dan is het straks je grootste kans ... Lekker in Trashganistan dingen doen Mij lijkt et wel wat
We shall rise again !
pi_83007987
Vandaag voetbal kijken in 't wapen
pi_83060154
Gisternacht reed ik rond half 5 langs cafetaria bert, waar een kerel tegenaan zat te slapen. Ik stopte de auto bij hem om hem wakker te maken en eventueel naar huis te brengen.
Ik zeg: "Hey kerel, wakker worden!" Maar die knaap bleef dus gewoon verder slapen. Heb hem nog wakker proberen te schudden en kleine klapjes in z`n gezicht te geven om hem wakker te krijgen, maar dat lukte me dus niet
Ben benieuwd hoe lang hij daar nog gelegen heeft
pi_83078922
pi_83088787
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:44 schreef Gesloten het volgende:
Gisternacht reed ik rond half 5 langs cafetaria bert, waar een kerel tegenaan zat te slapen. Ik stopte de auto bij hem om hem wakker te maken en eventueel naar huis te brengen.
Ik zeg: "Hey kerel, wakker worden!" Maar die knaap bleef dus gewoon verder slapen. Heb hem nog wakker proberen te schudden en kleine klapjes in z`n gezicht te geven om hem wakker te krijgen, maar dat lukte me dus niet
Ben benieuwd hoe lang hij daar nog gelegen heeft
had je geen water ofzo bij je? meestal helpt dat, als je water in het gezicht gooit.
of die gast moet zo dronken zijn geweest
I am a child of God
God is not dead.
pi_83091173
quote:
Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef sjoemie1985 het volgende:

[..]

had je geen water ofzo bij je? meestal helpt dat, als je water in het gezicht gooit.
of die gast moet zo dronken zijn geweest
Ik wou nog een glas water van huis ophalen, maar ik dacht dat dat ook niet zou lukken. Dan zou hij alleen met natte kleren wakker worden
Volgens mij was hij eigenlijk ook bewusteloos Heb echt wel hard geschud en heb zijn hoofd ook een keer per ongeluk tegen die muur laten stoten Nog steeds geen leven in te krijgen.
pi_83092470
lol, kende je de persoon niet dan?
en als hij wakker word zou hij wel denk, waar komt toch die vreselijke hoofdpijn vandaan.
I am a child of God
God is not dead.
pi_83094582
DeltaFM maar ff in de gaten houden of er niet iemand gevonden is in Vriezenveen
pi_83103495
Waarom maak ik dat nooit mee
We shall rise again !
pi_83108852
Had je gewoon ambulance moeten bellen. Die hadden hem waarschijnlijk wel meegenomen.
Voor hetzelfde geld was die gast later nog wakker geworden en half dronken voor een auto gewaggeld. Had jij hier mooi kunnen vertellen dat je hem nog probeerde wakker te maken maar dat het niet lukte en dat je hem hebt laten liggen.
pi_83111099
En waarom geen foto's gemaakt ?
We shall rise again !
pi_83114953
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef VjenneKloetn het volgende:
Had je gewoon ambulance moeten bellen. Die hadden hem waarschijnlijk wel meegenomen.
Voor hetzelfde geld was die gast later nog wakker geworden en half dronken voor een auto gewaggeld. Had jij hier mooi kunnen vertellen dat je hem nog probeerde wakker te maken maar dat het niet lukte en dat je hem hebt laten liggen.
Dit was inderdaad de beste optie.
pi_83126674
Had ie vast niet grappig gevonden.
pi_83132877
Hallo 112 ? Er ligt hier een gozert naast een cafetaria ( jeweetwelbert ) en ik krijg em niet wakker .. Maar ik ga ervandoor want ik moet gaan slapen dus succes ermee
We shall rise again !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')