En Mary Poppins fanquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:43 schreef Robar het volgende:
Ik vind dit by far het moeilijkste Disney tournament tot nu toe. Zowat elk individueel liedje heeft wel iets. Is het niet de prachtige melodie, het opzwepende ritme of het verhaal in het nummer, dan zijn het wel de prachtige beelden bij een nummer in de film zelf. Echt bijna niet te doen. Ik heb zelfs een aantal van mijn eigen nominaties laten vallen. Het is volgens mij wel dudielijk te zien, dat ik Phil Collins fan ben![]()
Dan moet je Lion King ook noemenquote:
Ik vind het persoonlijk ook een erg goed liedje, jammer dat ie zo weinig waardering krijgt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:02 schreef Frollo het volgende:
Bah, Mine Mine Mine heeft nu al te sterke tegenstanders.
Je MAG stemmen, je hoeft dus inderdaad geen 2 per groepje te doen als je dat echt niet wilt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef Maartel het volgende:Mag je groepjes overslaan?
(In dat geval haal ik er ook nog wel een aantal weg die ik bij gebrek aan beter heb gekozen)
Ik had gepost dat ie er was in het originele topic. Ik nam aan dat de geïnteresseerde die in hun AT hadden staan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh. Zie dit nu pas... (volgende keer misschien handig om deelnemers te PM'en?)
En welke zijn dat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:11 schreef Robar het volgende:alle nummers van Phil Collins foetsie evenals mijn nominaties
Nou, dat gaat lekker
Overigens zal ik er geen traan om laten, want mijn topfavorieten zijn er nog bij
Under the seaquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:00 schreef arie_bc het volgende:
Kies er wederom 2 uit iedere poule. De beste twee van elke poul gaan door + de beste twee die op de derde plek eindigen. Deze ronde sluit op vrijdag 3 juli.
De tweede ronde:
Groep 1:
Gaston (The Beauty and the Beast)
Part Of Your World (The Little Mermaid)
Colonel Hathi's March (The Jungle Book)
Under the Sea (The Little Mermaid)
Kiss the girl (Little Mermaid)
Groep 2:
Can You Feel The Love Tonight (The Lion King)
When you wish upon a star (Pinocchio)
Bare Necessities (Jungle Book)
I'll Make a Man Out of You (Mulan)
I Just Can't Wait To Be King (The Lion King)
Groep 3:
A Whole New World (Aladdin) [/url]
[url=www.youtube.com/watch?v=0niwn2pOEno] Someday My Prince Will Come (Snowwhite and the Seven Dwarves)
The Bells of Notre Dame (Hunchback of Notre Dame)
Beauty and the Beast (Beauty and the Beast)
Groep 4:
One Jump Ahead (Alladin)
Ooh de Lally (Robin Hood)
Hakuna Matata (The Lion King)
Heaven's Light/Hellfire (Hunchback of Notre Dame)
Groep 5:
Be Our Guest (Beauty and the Beast)
Something There (Beauty and the beast)
Colors Of The Wind (Pocahontas) Reflection (Mulan)
Groep 6:
Arabian Nights (Aladdin)
I Wanna Be Like You (The Jungle Book)
Friend Like Me (Aladdin)
Cruella De Vil (101 Dalmatians)
Groep 7:
Be Prepared (The Lion King)
Supercalifragilisticexpialidocious (Mary Poppins)
Just Around The River Bend (Pocahontas)
Circle of Life (The Lion King)
Degene waarvan je vroeg of het geen twee nummers waren?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:55 schreef arie_bc het volgende:
Zo te zien gaat mijn favoriet eruit
En wellicht is dat ook de favoriet van Froll
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Degene waarvan je vroeg of het geen twee nummers waren?
whhaha iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:23 schreef Maartel het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat het tournament net zo goed beperkt had kunnen blijven tot Little Mermaid t/m Lion King.![]()
(Zeer terecht overigens)
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:30 schreef Maartel het volgende:![]()
Zou je die scores van nummers die er nog wél inzitten trouwens wel doen?
Dat maakt de uiteindelijke resultaten wat minder spannend
Ja, dat bedoelde ik.. wat betreft de nummers die níét afvallen.. als bepaalde nummers nu weer duidelijk een hoogste score hebben en in ronde 3 wéér wordt het op een gegeven moment wel heel duidelijk welke nummers uiteindelijk de finale gaan halenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:44 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt?
De scores resultaten weergeven bedoel je?
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:48 schreef Retarded het volgende:
Duel 3:
A Whole New World (Aladdin)
dit had trouwens de finale moeten zijn
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:48 schreef Retarded het volgende:
Duel 3:
A Whole New World (Aladdin)
dit had trouwens de finale moeten zijn
http://www.bol.com/nl/p/m(...)003218077/index.htmlquote:Op maandag 12 juli 2010 13:04 schreef Klare het volgende:
Is misschien dat iemand het hier weet: bestaat er een CD met al deze Disney liedjes? Ik zie bij bol.com door de bomen het bos niet meer....
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:34 schreef Frollo het volgende:
I Just Can't Wait To Be King (The Lion King)
Part Of Your World (The Little Mermaid) Winnaar!
Besteld! (dan wel bij amazon) Kan ik lekker mee zingen in de auto. (Alleen oppassen voor open raampjesquote:Op maandag 12 juli 2010 14:14 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/m(...)003218077/index.html
Ik zit er ook aan te denken om hem te bestellen. Maar dan voel ik me zo gay :Squote:Op maandag 19 juli 2010 20:38 schreef Klare het volgende:
[..]
Besteld! (dan wel bij amazon) Kan ik lekker mee zingen in de auto. (Alleen oppassen voor open raampjes)
Gewoon aan niemand vertellenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om hem te bestellen. Maar dan voel ik me zo gay :S
Uiteraard.quote:
Dan zijn we snel klaar. West Wing wint en alle andere een gedeelde tweede plaats.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet niet of er animo voor is maar een instrumentaal muziektournament lijkt me ook geweldig
West Wingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan zijn we snel klaar. West Wing wint en alle andere een gedeelde tweede plaats.
Oeh, ja!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
West Wing
Ik vind 'This land' uit The Lion King de mooiste denk ik.
Hetzelfde dus en de gedachtes ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef Robar het volgende:
Duel 1:
Colors Of The Wind (Pocahontas)
Part Of Your World (The Little Mermaid)Beetje jammer dit
![]()
Duel 2:
Beauty and the Beast (Beauty and the Beast)
Can You Feel The Love Tonight (The Lion King)
Dan had ik voor A Whole New World gekozenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef Retarded het volgende:
Part of your world!!
mooie finale, als had ik de bovenstaande graag tegenover A Whole New World gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |