quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:34 schreef Frollo het volgende:
I Just Can't Wait To Be King (The Lion King)
Part Of Your World (The Little Mermaid) Winnaar!
Besteld! (dan wel bij amazon) Kan ik lekker mee zingen in de auto. (Alleen oppassen voor open raampjesquote:Op maandag 12 juli 2010 14:14 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/m(...)003218077/index.html
Ik zit er ook aan te denken om hem te bestellen. Maar dan voel ik me zo gay :Squote:Op maandag 19 juli 2010 20:38 schreef Klare het volgende:
[..]
Besteld! (dan wel bij amazon) Kan ik lekker mee zingen in de auto. (Alleen oppassen voor open raampjes)
Gewoon aan niemand vertellenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om hem te bestellen. Maar dan voel ik me zo gay :S
Uiteraard.quote:
Dan zijn we snel klaar. West Wing wint en alle andere een gedeelde tweede plaats.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet niet of er animo voor is maar een instrumentaal muziektournament lijkt me ook geweldig
West Wingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan zijn we snel klaar. West Wing wint en alle andere een gedeelde tweede plaats.
Oeh, ja!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
West Wing
Ik vind 'This land' uit The Lion King de mooiste denk ik.
Hetzelfde dus en de gedachtes ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:30 schreef Robar het volgende:
Duel 1:
Colors Of The Wind (Pocahontas)
Part Of Your World (The Little Mermaid)Beetje jammer dit
![]()
Duel 2:
Beauty and the Beast (Beauty and the Beast)
Can You Feel The Love Tonight (The Lion King)
Dan had ik voor A Whole New World gekozenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:16 schreef Retarded het volgende:
Part of your world!!
mooie finale, als had ik de bovenstaande graag tegenover A Whole New World gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |