HIJ WORDT NEGER!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige keer dat ie alleen ging shoppen kwam hij thuis met een watermeloen![]()
Ik begin mn eigen ernstig zorgen te maken hoor
Waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee inderdaad hahaha. En het is ook nog eens niet leuk. Maar ik houd vol. En oh ja ik heb gegeken bij de weersverwachting bij mijn vakantiebestemming volgende week en er is 70% kans op regen.
Ik zit dicht bij Orleans. Maar goed vakantie is sowieso lekker dus ik mag niet klagenquote:
Die kerel wordt echt een tweede ikkequote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HIJ WORDT NEGER!
[..]
Waar ga je heen dan?
Mij, waarde kuukelquote:
Laat ;m dat maar niet horen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die kerel wordt echt een tweede ikke
Watermeloen
10 juli BBQ meetquote:
Dat is heus geen goed ietsquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die kerel wordt echt een tweede ikke
Watermeloen
Ik ben alsnog jaloers.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zit dicht bij Orleans. Maar goed vakantie is sowieso lekker dus ik mag niet klagen
Dan wordt het gevecht om jou alleen maar hevigerquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat ;m dat maar niet horen.
Watermeloen
ZIE JE JIJ BENT ECHT MEER NEGER DAN IK!
Kga is kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 juli BBQ meet![]()
BBQ meet 10 juli 2010
[..]
Dat is heus geen goed iets
Ik heb nog wel een gaatje over in mijn kofferquote:
ikke!!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gaatje over in mijn koffer
Een watermeloen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige keer dat ie alleen ging shoppen kwam hij thuis met een watermeloen![]()
Ik begin mn eigen ernstig zorgen te maken hoor
Voor wie zou ik toch eens gaan...quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan wordt het gevecht om jou alleen maar heviger
Dan moet ik eerst afvallen, anders pas ik niet in dat gaatje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gaatje over in mijn koffer
Van 2,5 kgquote:
Yordi wint dat met gemakquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor wie zou ik toch eens gaan...
Echt hequote:
Omdat hij nog jong en schattig isquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi wint dat met gemak![]()
[..]
Echt he
doet koffer openquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |