quote:Oh ja dat is ook wel lekker. Jij hebt nog meer armen en benen waar je last van hebt
Hoe ist nu met Jen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:52 schreef Ticootje het volgende:
Met Jen gaat het prima hoor.. Ik twijfelde gister heel erg of het nu wel of geen pokjes waren.. Ze had er 1 op haar doos en 1 in haar knieholte... Maar vanmorgen zag ik meedere blaasjes in haar nek en op haar hoofd... Ze heeft verder nergens last van..
Maar als de blaasjes komen zijn ze toch al ziek geweest?
besmettelijke fase is toch pas voorbij als de blaasjes beginnen met indrogen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze de besmettelijke fase voorbij, maar ze kunnen dan wel degelijk nog wel ziek worden hoor.
Oh... Nou we zien wel.. Hopen dat het meevalt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze de besmettelijke fase voorbij, maar ze kunnen dan wel degelijk nog wel ziek worden hoor.
grote bos bloemen mee doet het bij mijn mama meestal goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:55 schreef Incantrix het volgende:
Oh Free, wat belábberd allemaal zeg![]()
Dikke kus voor jou!
En zucht, nu moet ik ook holografische nagellakjes. Mínstens 6 kleurenEn ik bén helemaal geen nagellakjesmens, normaalgesproken.. Hoewel ik nu al anderhalve week straight met nagellak erop rondloop
En oh oh mensen, wat ik me gisteren toch ineens bedacht.. Mijn moeder is vandaag jarig en ik heb gisteravond pas gebeld om te vragen wat ze doet en nu moet ik vandaag nog een cadeautje regelenBeschámend gewoon, dat is me nog nooit gebeurd..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:55 schreef freecell het volgende:
[..]
besmettelijke fase is toch pas voorbij als de blaasjes beginnen met indrogen?
Maar geef Jen een dikke knuffel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:56 schreef freecell het volgende:
[..]
grote bos bloemen mee doet het bij mijn mama meestal goed
2 dagen volgens mij BE.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is men daarover van gedachten veranderd.
Of wacht, nou ja.
Iig is het zo dat waterpokken al besmettelijk is 2 weken voor de blaasjes zich laten zien...
Daarom mogen kindjes tegenwoordig op de meeste kdv's gewoon komen als ze waterpokken hebben (mits geen koorts) omdat het dan toch geen nut meer heeft om besmetting te voorkomen.
Hoe lang dat blijft weet ik eig. niet. Idd mss wel tot de pokjes opgedroogd zijn.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
2 dagen volgens mij BE.
Hommels zijn gelukkig niet zo vervelend als Wespen. Maken die ook honingnesten vraag ik me nu ineens af? (Bijen geven van die vieze vlekken)
En Free! rustig aan maar even vandaag. Een mens zou van minder chagerijnig raken
Wel een incubatietijd van 11 dagen, Maar niet al die tijd besmettelijk. Nou ja, hoe dan ook, ze zijn besmettelijk voordat je de pokken ziet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vlgs mij zeiden ze bij ons 2 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |