Mwoah, ik denk dat je daar heel wat andere stemmers bij op kunt tellen. Hoeveel van de kiesgerechtigden zal daadwerkelijk meerdere partijprogramma's gelezen hebben? Hoeveel mensen volgen het advies van de stemwijzer? Hoeveel mensen luisteren alleen maar naar de one-liners die je in debatten de huiskamer ingeslingerd krjigt? Ik denk dat een groot deel zich laat leiden door alles behalve hun eigen denkvermogen.quote:
ik hoor juist alleen maar mensen die nu het erom gaat opeens wel pvv stemmen ipv vvdquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:23 schreef Bellatrix het volgende:
Het lijkt wel of er, nu het er daadwerkelijk om gaat, minder mensen voor de PVV hebben gekozen.
Nou ja, dat hebben we eigenlijk al bewezen door 4x achter elkaar (een falende) CDA de grootste te laten worden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De gemiddelde burger gaat vandaag bewijzen dat ze helemaal niet voor zichzelf wíllen denken. Laat staan kunnen.
Serieusquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist SP gestemd.
Werd net vlakbij het stembureau aangesproken door een man die vroeg of ik ook op de vrienden van de PVV ging stemmen. Toen ik dat ontkende zei hij dat ik dan ook maar naar Marokko moest samen met m'n linkse vriendjes.
Ja serieus, nog nooit meegemaakt.quote:
Wat verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist SP gestemd.
Werd net vlakbij het stembureau aangesproken door een man die vroeg of ik ook op de vrienden van de PVV ging stemmen. Toen ik dat ontkende zei hij dat ik dan ook maar naar Marokko moest samen met m'n linkse vriendjes.
Want Nederlanders doen zoiets niet. Dat zijn geweldige mensen. Als de Marokkanen zouden verdwijnen dan was er geen criminaliteit meer in Nederland en ook nooit meer ruzie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Haast net zo geloofwaardig als 'al die Marokkanen' die bij stembureaus zouden posten om PVV-ers te molesteren. Haast!
Mensen die denken dat je niet zelf na kan denken als je op het CDA stemt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:30 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Nou ja, dat hebben we eigenlijk al bewezen door 4x achter elkaar (een falende) CDA de grootste te laten worden.
Ik de jouwe niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want Nederlanders doen zoiets niet. Dat zijn geweldige mensen. Als de Marokkanen zouden verdwijnen dan was er geen criminaliteit meer in Nederland en ook nooit meer ruzie.
Ik snap jouw reactie volkomen.
Over vier jaar vind je wel weer iets anders om over te zeiken, wedden?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:38 schreef hwcas het volgende:
ga drie keer op de PVV stemmen en gaat er eens iets veranderen in Nederland
Ik ook niet. Maar gelukkig stem ik geen PVV.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik de jouwe niet.. Wat een faalreactie.
Ik dus ook niet Einstein.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar gelukkig stem ik geen PVV.
Beweer ik dat?quote:
Van Verdonk zullen we gelukkig steeds minder horen. Dom wijf had gewoon bij de VVD moeten blijven en haar mond moeten houden.quote:
De exitpoll komt pas na 21:00 uurquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:57 schreef deejaylethal het volgende:
Ik twijfel nog hard wat ik ga stemmen. Weet iemand wanneer de "echte" exit polls naar buiten zullen komen? Dit kan mij pushen tot strategisch stemmen namelijk!
Idd, ik denk dat je het met de laatste peilingen moet doen.quote:
Ik verdenk de VVD ervan het reclamebureau dat het filmpje voor Verdonk maakte te hebben omgekocht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:54 schreef waht het volgende:
[..]
Van Verdonk zullen we gelukkig steeds minder horen. Dom wijf had gewoon bij de VVD moeten blijven en haar mond moeten houden.
Reclamebureau??? Willibrord Frequin bedoel je...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:00 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik verdenk de VVD ervan het reclamebureau dat het filmpje voor Verdonk maakte te hebben omgekocht.
Ze had idd beter bij de VVD kunnen blijven dan had ze die partij ook mooi naar de klote kunnen helpen en daar hoeft ze haar mond niet eens (meer) voor open te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |