quote:Translator Joran van der Sloot denied that this has been the victim of mistreatment by police
The priority of the family of a Dutchman, who confessed to killing Stephany Flores, would find a Peruvian lawyer to defend him
Tuesday June 8, 2010 - 11:20 pm
The translator who works with the judiciary in the case of Joran van der Sloot, who is accused of murdering the young Stephany Flores, gave the brief declarations to the press on his departure from the police headquarters of the Dirincri.
"It is good and they are treated fairly well there," in a lockup on the eighth floor of the Criminal Investigation Department said the translator, who was not identified told reporters.
WOULD A LAWYER PERUVIAN
On the other hand, the family lawyer said Van der Sloot told the U.S. network CBS that the current priority is to find a Peruvian lawyer for the accused.
According to the news program "90 Seconds" also stated that the Dutchman had telephoned his mother before confessing to the murder and complained to her for alleged abuse on the abuse would have been forced to testify.
Hij kreeg een facebook bericht volgens de kranten dat over holloway ging. Ik wil weten wat erin stond. Ik ben nou eenmaal een nieuwsgierig aagjequote:
Joran heeft gezegd dat terwijl ze op zijn kamer zaten, hij een Facebook-bericht binnenkreeg dat over Natalee ging en dat Stephany dat blijkbaar later heeft gelezen.quote:
Nou, ze liep wel met die juwelen (oorbellen i.i.g.) het hotel binnen. Dát vind ik nog steeds enorm belangrijk, al is het helaas niet door de politie bevestigd (maar al was het zo, wat voor waarde heeft het dan...).quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef missyB het volgende:
die juwelen ben ik ook wel benieuwd naar en haar 1000 dollar van paps voor laptop, alhoewel ze beide ook zelf vergokt kan hebben die nacht.
Wie weet was ze joran wel geld schuldig en gingen ze dat overboeken op zijn hotelkamer met de laptop. Daar aangekomen weigerde zij en POF
In het bericht van qwea hier vlak boven staat dat de tolk die bij de bekentenis aanwezig was, heeft gezegd dat dat niet het geval was.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef johan555 het volgende:
Vooralsnog is hij alleen nog maar verdachte .
Verklaringen kan hij weer intrekken ,want die zijn wellicht onder zware verhoor technieken tot stand gekomen (waterboarding?)
Wat er uiteindelijk van alle beschuldigingen overblijft zal moeten blijken .
Voorlopig nog is hij onschuldig tot het tegendeel bewezen is .
Dat kan Peru ook echt niet maken hoor. Ze zijn anders dan NL, tuurlijk, maar als uitkomt dat Joran gemarteld is, dan gaat dat tegen alle internationale afspraken in en krijgt Peru enorm op z'n flikker. Ik weet niet wat er gebeurt als hij veroordeeld is, maar voor nu zullen ze hem zeker sparen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:31 schreef Felixa het volgende:
[..]
In het bericht van qwea hier vlak boven staat dat de tolk die bij de bekentenis aanwezig was, heeft gezegd dat dat niet het geval was.
Als je enthousiast wordt van Joran van der Sloot, meld je aan en dan laten we je weten wanneer je ons mee kunt gaan helpen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:30 schreef MargrietV het volgende:
http://nl-nl.facebook.com(...)loot/107109882660188
Dat van die bloedspetters en koffie staat al vast.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:35 schreef missyB het volgende:
Ik raak de draad een beetje kwijt van wat er tot op heden bevestigd is.
Zat er nu wel of geen bloed op joran zn shirt.
Heeft ie nu wel of geen koffie gehaald?
Wat is nu het echte tijdstip van overlijden.
Zou joran het zelf nog snappen?
dat tijdstip kunnen ze heel nauwkeurig vaststellen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:39 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat van die bloedspetters en koffie staat al vast.
Van het tijdstip van overlijden zijn te veel tegenstrijdige, onofficiele berichten.
Dan ben je ook verneukt als dit in je Facebook staat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:30 schreef MargrietV het volgende:
http://nl-nl.facebook.com(...)loot/107109882660188
quote:Beschrijving
Van Wikipedia, de vrije encyclopedie
Joran Andreas Petrus van der Sloot (born August 6, 1987, in Arnhem, Netherlands) is a Dutch national who lived in Aruba. He is charged in the United States with wire fraud and extortion related to the whereabouts of Natalee Holloway, who disappeared in Aruba on May 30, 2005, and is the main suspect in the murder investigation of Stephany Flores Ramírez, who died on May 30, 2010, in Lima, Peru, exactly five years after Holloway's disappearance. Van der Sloot was apprehended on June 3 in Chile and was deported to Peru the next day. On June 7, 2010, he confessed to the murder to Peruvian authorities.
Natalee Holloway disappearance
Van der Sloot, and brothers 21-year-old Deepak Kalpoe and 18-year-old Satish Kalpoe, were arrested on June 9, 2005, as suspects in the May 30, 2005, disappearance of American Natalee Holloway. The Kalpoes were released from custody on July 14, 2005, but were re-arrested on August 26, 2005, on suspicion of rape and murder while Van der Sloot remained in custody. Van der Sloot and the Kalpoes were released on September 3, 2005, due to lack of evidence. Since September 6, 2005, Van der Sloot has resided in the Netherlands while attending college. When he was released, he was required to stay within Dutch territory pending the investigation. On September 14, 2005, however, a higher court removed any restriction on him.
Het is een page, geen profiel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dan ben je ook verneukt als dit in je Facebook staat.![]()
[..]
Pas 2 dagen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:43 schreef FoolWithMokey het volgende:
Inmiddels is Joran ook verdacht voor twee andere vemiste meisjes.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-in-Colombia.dhtml
Als je ziet hoe ze met zijn laptop, kleding, geld etc om zijn gegaan. Krijg je niet het gevoel dat ze daar zo secuur zijn om de koffiebekertjes op DNA te checken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef Greetings het volgende:
Als hij 2 koffie heeft gehaald kunnen ze toch gewoon nagaan door speekselsporen of ze er beiden van hebben gedronken (of alleen Joran)? Ik neem aan dat de plastic bekertjes nog in de prullenbak liggen, of als het serviesgoed was deze ook nog ergens staan. Als ze nergens meer te vinden zijn is het helemaal verdacht want wie neemt nou z'n koffiebeker mee als hij weggaat?
Volgens eerdere berichten vonden ze haar met oorbellen, ring en horloge. Ik zal het proberen terug te zoeken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Kasparovi het volgende:
Nou, ze liep wel met die juwelen (oorbellen i.i.g.) het hotel binnen. Dát vind ik nog steeds enorm belangrijk, al is het helaas niet door de politie bevestigd (maar al was het zo, wat voor waarde heeft het dan...).
Dat zeg ik ook niet, maar er zijn zo veel tegenstrijdige berichten in de media gekomen, dat nu moeilijk is na te gaan welk bericht het bij het rechte eind heeft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:40 schreef johan555 het volgende:
[..]
dat tijdstip kunnen ze heel nauwkeurig vaststellen hoor
ja van een persvoorlichter hebben ze daar nog nooit gehoord denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:44 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar er zijn zo veel tegenstrijdige berichten in de media gekomen, dat nu moeilijk is na te gaan welk bericht het bij het rechte eind heeft.
Peru zal Joran zeker niet martelen voor een bekentenis. De internationale media kijkt mee, dat is slechte reclame voor Peru. Je kan er donder op zeggen dat ze er ook voor zullen zorgen dat Joran niets in de gevangenis overkomt. Ik denk eerder dat Joran besefte dat blijven ontkennen geen optie meer was, omdat hij gezien alle media-aandacht toch al veroordeeld is. Kun je maar beter eieren voor je geld kiezen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:34 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Dat kan Peru ook echt niet maken hoor. Ze zijn anders dan NL, tuurlijk, maar als uitkomt dat Joran gemarteld is, dan gaat dat tegen alle internationale afspraken in en krijgt Peru enorm op z'n flikker. Ik weet niet wat er gebeurt als hij veroordeeld is, maar voor nu zullen ze hem zeker sparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |