Jawel, ze kiezen gewoon bewust voor een plek aan de kant, in de oppositie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:25 schreef WillFerrell het volgende:
Dan mogen jullie ook niet klagen over het beleid.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is eigenbelang
Ik ken gewoon niet stemmen omdat mn stempas op mn oude adres is binnengekomen en ik er te laat achterkwam
Nu zou ik wel kunnen stemmen, maar dan in Eindhoven en ik ga niet 2,5 uur heen en 2,5 uur terug reizen om te kunnen stemmen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jawel, ze kiezen gewoon bewust voor een plek aan de kant, in de oppositie.
Inderdaad, die mogen JUIST klagen. Toch ga ik stemmen straks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef Allure_ het volgende:
'Mensuh die nie stemmuh moge ook nie klagûh!'
Fuck off.
Ja.quote:
We zijn luiquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
. Kan me niet voorstellen dat het voor jullie moeilijk is om jouw eigenbelang te 'bewerktstelligen'.
Gastquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja.Ze kunnen wel zeggen 'potlood niet bevochtigen', maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen.
![]()
Waar gaat je zusje op stemmen?quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij een van die testen kwam eruit dat ik t dichtst bij de CU zitDie werd het dus sowieso niet
Lul niet, ze is 20.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die is nog niet oud genoeg om te stemmen.
Op wiequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Inderdaad, die mogen JUIST klagen. Toch ga ik stemmen straks.
Als jullie tijdens andere bezigheden maar niet lui zijnquote:
Oké.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja.Ze kunnen wel zeggen 'potlood niet bevochtigen', maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen.
![]()
Mijn interesse is gewektquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die is nog niet oud genoeg om te stemmen.
Of hij heeft nog een ander zusje...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |