Dat zeg ik, maak er een issue van. En andere partijen nemen dit ook wel over (Wilders, GL, D66).quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:35 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ze zijn wel een van de weinigen die zich hard maken voor de dieren. Moeten er ook zijn toch?
Natuurlijk is het een one-issue partij. Ik vind ook niet dat ze meer zetels verdienen, maar ik vind het wel goed dat er een partij is die de problemen met dieren aan de kaak stelt. Niet dat ik er ooit op zou stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kom op. Dat is hetzelfde als met Wilders. Die beide partijen hameren op één punt en blijven daar ook bij. Dat was gister ook goed merkbaar.
Geef die zetels dan gewoon aan partijen die wel weten waar het om draait.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een one-issue partij. Ik vind ook niet dat ze meer zetels verdienen, maar ik vind het wel goed dat er een partij is die de problemen met dieren aan de kaak stelt. Niet dat ik er ooit op zou stemmen.
Nee!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geef die zetels dan gewoon aan partijen die wel weten waar het om draait.
Bedoel je nu te zeggen dat de PvdD niet weet waar ze het over hebben? Ik denk dat ze soms best wat reëler mogen denken, maar dat ze wel verstand van zaken hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geef die zetels dan gewoon aan partijen die wel weten waar het om draait.
Daar twijfel ik heel erg vaak aan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat de PvdD niet weet waar ze het over hebben? Ik denk dat ze soms best wat reëler mogen denken, maar dat ze wel verstand van zaken hebben.
Over dieren ja. Als het over economisch of sociaal beleid gaat, wordt er op de één of andere manier altijd dieren bij betrokken. Begrijp me niet verkeerd, dierenrechten is wel iets, maar niet belangrijk genoeg voor twee zetels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat de PvdD niet weet waar ze het over hebben? Ik denk dat ze soms best wat reëler mogen denken, maar dat ze wel verstand van zaken hebben.
Zelfs over dieren twijfel ik er aan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Over dieren ja. Als het over economisch of sociaal beleid gaat, wordt er op de één of andere manier altijd dieren bij betrokken. Begrijp me niet verkeerd, dierenrechten is wel iets, maar niet belangrijk genoeg voor twee zetels.
quote:PEKING - In China is een nieuwe trend razend populair. Een leuk huisdier bezitten is niet meer voldoende. Nee, dat huisdier moet er op zijn minst uitzien als een tijger of een panda.
En dat levert grappige, verwarrende plaatjes op. Is dat nou een tijger in de tuin? Nee hoor, slechts een beschilderde golden retriever. Even wachten wannneer de eerste beschilderde exemplaren in Nederland opduiken.
Dat eerste punt ben ik met je eens, ze moeten zich als one-issue partij niet bemoeien met andere zaken. En al helemaal niet om constant de link te leggen naar het welzijn van de dieren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Over dieren ja. Als het over economisch of sociaal beleid gaat, wordt er op de één of andere manier altijd dieren bij betrokken. Begrijp me niet verkeerd, dierenrechten is wel iets, maar niet belangrijk genoeg voor twee zetels.
Dat deed Thieme gister wel tijdens dat 'flitsdebat' met Verdonk. Toegegeven, Verdonk wist de PvdD de schuld aan te praten over vogels die in vliegtuigmotoren vliegen, maar goed!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat eerste punt ben ik met je eens, ze moeten zich als one-issue partij niet bemoeien met andere zaken. En al helemaal niet om constant de link te leggen naar het welzijn van de dieren.
Ze hadden een motie ingediend om het vissen met een weerhaak te verbieden, omdat dat zo zielig zou zijn. Niet wetende dat de weerhaak er juist voor zorgt de vis niet extra beschadigd wordt, heeft Sportvisserij Nederland toen met steun van de Dierenbescherming (!!!) de andere partijen voorlichting gegeven over deze zaak waarna geen enkele partij instemde met de motie van de PvdD.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:54 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Als zelfs de PVDD geen verstand meer van dieren heeft, wordt het erg lastig.
Daarom zeg ik dus, prima als je issues aan de kaak wilt stellen en dat je daarbij je eigen partij wilt oprichten snap ik ook nog. Maar de afgelopen jaren is het wel gebleken dat het waardeloos is met de huidige twee (?) zetels. Dat zei Thieme gister nog in het debat, want ondanks dat moties zijn aangenomen is nog niets van kracht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat eerste punt ben ik met je eens, ze moeten zich als one-issue partij niet bemoeien met andere zaken. En al helemaal niet om constant de link te leggen naar het welzijn van de dieren.
Wie houdt je tegen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT
Zet mij in die partij en ik fix 30 zetels.
http://www.partijvoordedieren.nl/extra/lidworden/?refid=sitequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT
Zet mij in die partij en ik fix 30 zetels.
Sorry.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:11 schreef Allure_ het volgende:
You were always the mysterious one, with dark eyes and careless hair. You were fashionably sensitive, but too cool to care.
Wacht je daar wel even mee tot Ado en jij het bed hebben gedeeld?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn Bonnie & Clyde plannen met Joran hebben nu eerst prioriteit.
Ik heb me zojuist een matige, slechte grap over Joran gehoordquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn Bonnie & Clyde plannen met Joran hebben nu eerst prioriteit.
Wat ben jij een top vriendinquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wacht je daar wel even mee tot Ado en jij het bed hebben gedeeld?
Dit vindt Joran er van:quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb me zojuist een matige, slechte grap over Joran gehoord.
"Joran is gevraagd voor het televisieprogramma 40 dagen zonder sex. Joran is zoals altijd zeker van zijn zaak en denkt dat hij dit kan volhouden. 1793 medegevangenen denken hier anders over".
Zit jij nu bij mij aan de tafel, die hoorde ik net ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb me zojuist een matige, slechte grap over Joran gehoord.
"Joran is gevraagd voor het televisieprogramma 40 dagen zonder sex. Joran is zoals altijd zeker van zijn zaak en denkt dat hij dit kan volhouden. 1793 medegevangenen denken hier anders over".
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat ben jij een top vriendin.
[..]
Dit vindt Joran er van:
http://aron-tingen.hyves.nl/fotos/977409226/0/XN3X/quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:19 schreef WillFerrell het volgende:
Rv, hoe heette die pure 8-jarige badass badboy die lag te chillen met z'n zwarte sneakers.
Het is eigenbelangquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://aron-tingen.hyves.nl/fotos/977409226/0/XN3X/
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://aron-tingen.hyves.nl/fotos/977409226/0/XN3X/
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:22 schreef Bragi het volgende:
GREGORY VAN DER WIEL GAAT NIET STEMMEN!11!!!!!!
Wat, heeft van Marwijk geen biljetten meegenomen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:22 schreef Bragi het volgende:
GREGORY VAN DER WIEL GAAT NIET STEMMEN!11!!!!!!
Ga terug naar je land dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |