Truequote:Op woensdag 9 juni 2010 08:44 schreef Mozy het volgende:
Kanker wat ben ik een autist.
Ik kan er gewoon niet tegen dat mensen op Wilders stemmen, al helemaal niet als ze niet eens weten wat zijn standpunten zijn.
Ik heb nog steeds geen idee, maar ik heb nog tot vanavond bedenktijdquote:
Ik twijfelde tussen D66, CDA en VVD (wat ik nog steeds het liefst als kabinet zie). D66 valt af vanwege de HRA en de kilometerheffing. Denk dat ik voor VVD ga.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee, maar ik heb nog tot vanavond bedenktijd. Normaal stem ik altijd vrij rechts, maar van de stemwijzers word ik ook geen reet wijzer want ik kom best links uit.
Jij?
Hmm, oké. Het liefst stem ik CDA, maar dat is een verloren zaak denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen D66, CDA en VVD (wat ik nog steeds het liefst als kabinet zie). D66 valt af vanwege de HRA en de kilometerheffing. Denk dat ik voor VVD ga.
Ja dat is ook een van de redenen dat ik niet voor het CDA ga, je schiet er zo weinig mee op. En ik wil echt absoluut geen links kabinet (PvdA of SP in de regeringquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, oké. Het liefst stem ik CDA, maar dat is een verloren zaak denk ik.
....quote:De stem van Maik de Boer is misschien wel de moeilijkste om te krijgen. Wie de steun van de stylist wil hebben, moet met de billen bloot. "Ik stem op degene die de meeste seks heeft."
Ja, VVD is wel goed. Maar m.b.t milieu, dierenwelzijn etc. ben ik het niet met ze eens. Vandaar dat ik iedere keer zo links uitkomt. Maarja, waarschijnlijk is het opkrikken van de economie nu even belangrijker dan het welzijn van varkentjes en koetjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat is ook een van de redenen dat ik niet voor het CDA ga, je schiet er zo weinig mee op. En ik wil echt absoluut geen links kabinet (PvdA of SP in de regering![]()
![]()
) dus een grote VVD lijkt me wel wat.
Dat soort mongolen moeten ze ook gewoon niet laten stemmen. Wat een idiootquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, VVD is wel goed. Maar m.b.t milieu, dierenwelzijn etc. ben ik het niet met ze eens. Vandaar dat ik iedere keer zo links uitkomt. Maarja, waarschijnlijk is het opkrikken van de economie nu even belangrijker dan het welzijn van varkentjes en koetjes.
Ik zou best op haar willen stemmenquote:
OPBOKKEN IK GA PIRATENPARTIJ STEMMEN.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Als AIDS in de politiek zou zitten zou het partijen zijn als de PvdD, de Piratenpartij en de Partij voor Mens en Spirit
Is leuk om een issue even aan de kaak te stellen, maar alsjeblieft, geen zetels geven aan die meuk. Lijst 17 en Lijst Eén is inderdaad nog meer van die meuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Als AIDS in de politiek zou zitten zou het partijen zijn als de PvdD, de Piratenpartij en de Partij voor Mens en Spirit
VVD:quote:
Yeah right.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
VVD:
De VVD stimuleert ondernemerschap en erkent het grote (economische) belang van het Nederlandse boerenbedrijf. Soms is het noodzakelijk om grootschaliger stallen te bouwen. Maar dit mag volgens de VVD alleen wanneer de hoogste eisen omtrent dierenwelzijn en volksgezondheid in acht worden genomen.
Kom op. Dat is hetzelfde als met Wilders. Die beide partijen hameren op één punt en blijven daar ook bij. Dat was gister ook goed merkbaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:32 schreef ynuhh het volgende:
Toch ben ik van mening dat het goed is dat de PvdD twee zetels in de kamer heeft.
Ze zijn wel een van de weinigen die zich hard maken voor de dieren. Moeten er ook zijn toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kom op. Dat is hetzelfde als met Wilders. Die beide partijen hameren op één punt en blijven daar ook bij. Dat was gister ook goed merkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |