Doe datquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Je moest eens weten
maa goed, ik ga weer eens werken
HIER HIER HIER LEZEN JULLIE DIT ? kontJE mwiihihihihihiquote:
Jij slaat hardquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Je moest eens weten
maa goed, ik ga weer eens werken
Een lekker kontjequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef Opdekop het volgende:
[..]
HIER HIER HIER LEZEN JULLIE DIT ? kontJE mwiihihihihihi![]()
Hier scoor je punten mee hoor!!!!
Hij zegt ook dat ik een kontje hebquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef Opdekop het volgende:
[..]
HIER HIER HIER LEZEN JULLIE DIT ? kontJE mwiihihihihihi![]()
Hier scoor je punten mee hoor!!!!
Tofquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:49 schreef Opdekop het volgende:
Mannen... viespeukjes zijn het!
..Het is je vergeven
Heb je ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat ik een kontje heb
Nee.quote:
Jij bent gemeen, ik voelde me net zo speciaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat ik een kontje heb
Je bent ook speciaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:57 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Jij bent gemeen, ik voelde me net zo speciaal![]()
Of eigenlijk..
JUSTMATTIE, JOUW WOORDEN ZIJN BETEKENISLOOS MERK IK ALWEER![]()
quote:
Jij bent ook speciaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:57 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Jij bent gemeen, ik voelde me net zo speciaal![]()
Of eigenlijk..
JUSTMATTIE, JOUW WOORDEN ZIJN BETEKENISLOOS MERK IK ALWEER![]()
Hmmmmm. Jaja!!quote:
Oke hoe heet jouw moeder danquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Hmmmmm. Jaja!!
Mijn mama kende jouw schoonmoeder wel van naam dacht ze.
Correct.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:44 schreef Opdekop het volgende:
Justmattie 'Wat moet jij met rubbers'
Ik 'Een zweep maken'
Justmattie 'Ja hoor'
Ik 'Ja en DW maakt er ook een'
Justmattie 'Vrouwen kunnen niet klussen'
En een pittig kort kapsel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Correct.
Tenzij ze een tuinbroek aanhebben.
Je mag wel meekijken volgende keer danquote:
Er staat geen bagger in KEL.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:22 schreef justmattie het volgende:
Ik vraa me af wat ze eigenlijl voor bagger in KEL plaatsenBinnenkort maar eens toestemming aanvragen
Moet je er 18 voor zijn dn?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef justmattie het volgende:
Kelder, oftewel het BDSM hoekje van fok!
Alleen toegankelijk voor users die 18+ zijn
Ilse, je kan Yvonne wel mailen, moet je wel je geboortedatum uit je profiel halen, misschien trapt ze er in
Of ze heeft het druk. Gewoon nog een keer mailenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:46 schreef Opdekop het volgende:
Justmattie ik heb in februari al gemaild JOHHH ze negeren me
Ik heb begin mei gemaild en heb ook al toegangquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of ze heeft het druk. Gewoon nog een keer mailen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uhu![]()
Kan ook wel zachter als je dat wilt?
Rubber ligt iig klaar
en daar ging je kans op KEL rechten, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je mag wel meekijken volgende keer dan
Volgende keer is ze toch 18quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en daar ging je kans op KEL rechten, gefeliciteerd.
ja, ilse mag straks ongetwijfeld in KEL. jij niet meer als je nu al zegt anderen mee te laten lezen. Wat in KEL staat blijft in KELquote:
BOEHOE wat erg. Je moet een uitgebreide motivatie toevoegen. Heb ik niet, ga ik niet bedenken, dus dan maar niet in KEL hequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ilse mag straks ongetwijfeld in KEL. jij niet meer als je nu al zegt anderen mee te laten lezen. Wat in KEL staat blijft in KEL
Zijn die zo extreem danquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:35 schreef Paladijn het volgende:
Gelukkig wel, voor je't weet klik je per ongeluk op een foto van dingie/purplerose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |