Nou en, het is evanna lynch.quote:
Jij vond ;r doos 13 in een dozijnquote:
Ja omdat ik die kop er eerst niet boven zagquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou en, het is evanna lynch.
[..]
Jij vond ;r doos 13 in een dozijn
Zegt mij niks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou en, het is evanna lynch.
[..]
Jij vond ;r doos 13 in een dozijn
Oh. Ik weet niet of ik dat op kan en of ik ze allemaal lekker vindquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan bestellen we allebei alle hamburgers.
Twee keer.
Het vult niet, en het smaakt allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh. Ik weet niet of ik dat op kan en of ik ze allemaal lekker vind
WTF is datquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch uit als een uitgehold ei?
Kom naar Haalem.quote:
Whut, Harry Potter actrice nakend?quote:
En hij zit 10 juli met zijn luie reet in Italië!quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch uit als een uitgehold ei?
Ja, goftedomme... Doen jullie weer een keer iets, plannen jullie het precies als ik niet kanquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En hij zit 10 juli met zijn luie reet in Italië!
NIJN!
Haalem? Waar is dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kom naar Haalem.
[..]
Whut, Harry Potter actrice nakend?
Volgens stoep is dat de achterkant van een spiegel. Ik vind het een uitgehold eiquote:
Blame it on the Huppel!quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, goftedomme... Doen jullie weer een keer iets, plannen jullie het precies als ik niet kan
We doen wel vaker watquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, goftedomme... Doen jullie weer een keer iets, plannen jullie het precies als ik niet kan
Volgens mij zijn er ook al plannen voor een maand of 2 laterquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Naast Haarlem.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Haalem? Waar is dat?
Ja. Ik heb ook een foto van ;r doos. Wil je hebben?
Wanneer kom je weer op me liggen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |