Maar dan moet ik nog zo lang wachtenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook al plannen voor een maand of 2 later
Blame it on the boogiequote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch uit als een uitgehold ei?
Fiets is gewend aan 3-wielersquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was dit. Een spiegel.
Ik ga niets blamen, het mag ook wel een keer zonder mij. Is het ook weer eens gzellig enzoquote:
Te ver weg.quote:
You know mequote:
Arme jijquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar dan moet ik nog zo lang wachten!
Maargoed, ik had er zelf ook weinig tijd meer voor, en door prive-dingen kon ik ook nit echt meer normaal reageren als ik er al wasquote:
Weet ik niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer op me liggen dan?
Maargoed, ik word dan 2 maand later wel vertroeteldquote:
Dingen worden bij mij verkleind he, en het zag eruit als een Erwin. Kale kop, baard...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was dit. Een spiegel.
Met mijn dikke bips op je.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maargoed, ik word dan 2 maand later wel vertroeteld
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maargoed, ik had er zelf ook weinig tijd meer voor, en door prive-dingen kon ik ook nit echt meer normaal reageren als ik er al was
Preciesquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet?Ik moet jou ook nog masseren toch?
Ik ben er, dus het is gezelligquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ga niets blamen, het mag ook wel een keer zonder mij. Is het ook weer eens gzellig enzo.
Dik zou ik het niet noemenquote:
Ik bedoel maar!quote:
Ik ben wel heel benieuwd wie het dan zou worden, maargoedquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.Maar we hadden allemaal op een nieuwe mod gehoopt, en niet op een nieuwe fiets
![]()
Ook niks mis mee hoor, maar toch.
Ja, wij dus ook. Mja, nu maar wachten op de volgendequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd wie het dan zou worden, maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |