Hij is technisch ook een goede interviewer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef Klopkoek het volgende:
vd brink is overigens in het echt een aardige vent.
Ik denk het wel ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
dit was de laatste uitzending met zo'n stemwijzerblokje zeker?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef Aloulou het volgende:
wat heeft die spruyt een dick cheney boevenkop zeg, hoe hij uit zijn ogen kijkt.
mja, iets te drammerig soms. in vergelijking met Knevel is hij de meer begaafdere van de twee. ook minder rechts heb ik het ideequote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hij is technisch ook een goede interviewer.
Maar in het land van Confucius zijn de Communisten aan de macht gekomen. Dus er is hoop.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
daar herken je de echte conservatief aan. plato is zijn grote voorbeeld zei hij: de regenten regeren, de wachters verdedigen en de rest mag produceren.
En de vrouw van deze kippenneuker ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
Politieke voorkeur BN'ers uit K&vdB tot nu toe:Kluun: stemt PvdA, advies PvdD
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Kluun - Komt een vrouw bij de dokter en moet 5 euro meenemen van Rutte
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
En hij neemt ze ook mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Kustaw Bessems echt heel goed.
Absoluut. Vind hem ook als presentator/ interviewer enorm sterk. Dat was hij al lange tijd op Radio 1, maar op TV is hij de afgelopen jaren ook enorm gegroeid. Snel, scherp en nagenoeg foutloos.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:11 schreef Klopkoek het volgende:
vd brink is overigens in het echt een aardige vent.
is dat die homo of?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:30 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind Kustaw Bessems echt heel goed.
Met 'die homo' bedoel je die NRC cartoonist? Nee, dat was hij niet. Bessems zat tegenover Wouke en naast Pim van Gaalen.quote:
dan zal ie wel D66 stemmenquote:
ja ze werkte als medewerkster bij de PvdAquote:Op woensdag 9 juni 2010 02:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is die NRC cartoonist denigrerend over Roemer trouwens.![]()
Femke Halsema trouwens oud Pvda-lid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |