Het houd de spanning er in.quote:
Ik ook niet, lach er morgen wel omquote:
quote:Mijn manager heeft zo juist de teaser geuplood De echte versie is hij nu aan het uploaden. Word er eigenlijk weer emotioneel van @ Love Anita!
vandaag, 01:16 - Reageer
Dan ga ik even Duits huiswerk maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Ben druk aan het appeltje r'en op d'r Youtube pagina.
Lekker op tijd..quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan ga ik even Duits huiswerk maken.
Boh, zo nog even Nederlands leren. Morgen repetitie...quote:
Ze is ook zielig. Daarom wordt er misbruik van gemaakt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ergens begin ik het wel zielig voor der te vinden.
Ga ergens anders zitten trollen. PM AP ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ergens begin ik het wel zielig voor der te vinden.
Je mag Anita ook wel wat bijles geven..quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Boh, zo nog even Nederlands leren. Morgen repetitie...
Nee, want dan kunnen we niet meer lachen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:37 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Je mag Anita ook wel wat bijles geven..
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga ergens anders zitten trollen. PM AP ofzo.
Eindelijk, de real life soap.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:40 schreef mustisuc het volgende:
Haar manager is gewoon al 24 minuten bezig met het uploaden van een filmpje... Of zijn ze een complete anderhalf durende DVD aan het uploaden ofzo..
Ze heeft wel de goede versie van de kaartquote:
Kloptquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:20 schreef MikeyMo het volgende:
dus ze heeft iets digitaal geplukt van deze site, print dat uit en gaat er mee zitten janken voor de camera...
right.
Anita is een act
Heb em net bekeken, tering, wat een dramaqueen zegquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:20 schreef Flashbag het volgende:
Man o man heb me dood gelachen vannacht om het filmpjeook al was het om 2 uur 's nachts
Ik zag mn naam vet mooi in het linkerbovenhoekjequote:Op donderdag 10 juni 2010 08:28 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Heb em net bekeken, tering, wat een dramaqueen zeg
En ik zag mijn kleinequote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik zag mn naam vet mooi in het linkerbovenhoekje
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:47 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik zag mn naam vet mooi in het linkerbovenhoekje
Je huiswerk al af?quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:41 schreef porsche1 het volgende:
En nu komen alle noobs en kneusjes tevoorschijn die nog nooit in een Anita topic zijn geweest.
Dit zou een teaser moeten zijn van het hele filmpjequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik dacht dat ze onze namen zou voorlezen!
Vertel mij watquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:14 schreef MissBitchy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt waar, hoe vaker ik kijk, hoe harder ik moet lachen
Ik wacht met smart op de volledige versiequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:20 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Vertel mij wat! Alleen dat zielig muziekje alleen al
* Flashbag maakt alvast popcorn en pakt colaquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de volledige versie
Lekker! Ik krijg zin in M&M'squote:Op donderdag 10 juni 2010 09:34 schreef Flashbag het volgende:
[..]
* Flashbag maakt alvast popcorn en pakt cola
Ja en chips en een chickie naast je die bang word die je dan stevig vast pakt ( Die is bang van de trollenkop van anita)quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja en chips en een chickie naast je die bang word die je dan stevig vast pakt ( Die is bang van de trollenkop van anita)![]()
.
M&M's crispyquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja en chips en een chickie naast je die bang word die je dan stevig vast pakt ( Die is bang van de trollenkop van anita)![]()
.
Wat voor hondquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:50 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
M&M's crispy![]()
En het enige dat ik naast me heb op de bank is een grote kwijlende en snurkende hond
Oke dat zag ik helaas voor mequote:Op donderdag 10 juni 2010 09:59 schreef retuow82 het volgende:
Schrale troost, het had ook Anita kunnen zijn die kwijlend en snurkend op de bank naast je ligt
Ja of Anita vs Jason of Anita vs Freddyquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:01 schreef DeTolk het volgende:
Ik voorzie een film naar aanleiding van dit topic
"The Bjoetie Goeroe Chainsaw Massacre"
Kruising Cane Corso - Bordeauxdogquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:00 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Wat voor hond
[..]
Oke dat zag ik helaas voor me.
Vind ik niet zulke mooie hondenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:22 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Kruising Cane Corso - Bordeauxdog![]()
En alsjeblieft zeg, het idee alleen al van Anita naast me op de bank
Ieder zijn smaakquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Vind ik niet zulke mooie hondenBen meer van de grote rottweilers en husky's etc
.
Haha weet wel wat ik zou doen als zo'n figuur aan mijn deur staat.
Ik zal der uitlachen en rotte tomaten naar der natuurlijke BEK gooienquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:26 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak
Maarre, deur barricaderen?
Ik zou niet eens de moeite nemen om van de bank te komenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:28 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik zal der uitlachen en rotte tomaten naar der natuurlijke BEK gooien
Ja dan blijft ze voor je deur staan en denken je vrienden die dan toevallig ook langskomen ooh wat is dat voor hip cool persoon. Daar willen wij wel contact mee. Raak je al je vrienden kwijt wil je dat ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik zou niet eens de moeite nemen om van de bank te komen
Iemand die denkt dat Anita cool en hip is, daar wil ik niet eens bevriend mee zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:39 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja dan blijft ze voor je deur staan en denken je vrienden die dan toevallig ook langskomen ooh wat is dat voor hip cool persoon. Daar willen wij wel contact mee. Raak je al je vrienden kwijt wil je dat ?![]()
Waar is Joran als je eens een dame wilt laten verdwijnen ? precies , op vakantie. * zucht *quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:39 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja dan blijft ze voor je deur staan en denken je vrienden die dan toevallig ook langskomen ooh wat is dat voor hip cool persoon. Daar willen wij wel contact mee. Raak je al je vrienden kwijt wil je dat ?![]()
Beetje oud nieuwsquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:55 schreef mjh487 het volgende:
Nieuwe vid komt eraan![]()
De teaser van de video over die vage kaar van fok staat al online Mijn manager is het orgineel nu wederom aan het uplooden want er was een storing vanagt?! @ Love Anita!
Hahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:42 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Iemand die denkt dat Anita cool en hip is, daar wil ik niet eens bevriend mee zijn
Meneer manager, schiet eens even op met dat filmpjequote:Op donderdag 10 juni 2010 10:55 schreef mjh487 het volgende:
Nieuwe vid komt eraan![]()
De teaser van de video over die vage kaar van fok staat al online Mijn manager is het orgineel nu wederom aan het uplooden want er was een storing vanagt?! @ Love Anita!
Bassie en Adriaan en De Huilende Goeroequote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ja of Anita vs Jason of Anita vs Freddy. IK LUST JE RAUW HIER MIJN SMEERSELS PAK AAN!
Inderdaad en oh wee als mijn naam niet word opgenoemdquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:57 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Meneer manager, schiet eens even op met dat filmpje
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan en De Huilende Goeroe
Of Anita in de nieuwe Batman film als opvolger The Joker
Hij is net wakkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:55 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Beetje oud nieuws![]()
Maar hij blijft grappig
quote:
Ik heb geen geluid op werkquote:
FUCK YEA VANAVOND GELIJK KIJKENquote:
Dat duurt nog zo lang!quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef Flashbag het volgende:
[..]
FUCK YEA VANAVOND GELIJK KIJKEN
Beter zegt iemand of mijn naam ook genoemd word
Yep, je bent genoemd hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:06 schreef Flashbag het volgende:
[..]
FUCK YEA VANAVOND GELIJK KIJKEN
Beter zegt iemand of mijn naam ook genoemd word
en ik? en ik??quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:10 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Yep, je bent genoemd hoor![]()
Maar veeg mij maar op hier, de helft van de namen kan ze niet eens uitspreken
YES! i'm famousquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:10 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Yep, je bent genoemd hoor![]()
Maar veeg mij maar op hier, de helft van de namen kan ze niet eens uitspreken
quote:
Awesome! lekker blijven smerenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:11 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Ze leest de complete kaart voor
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:11 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Ze leest de complete kaart voor
Porsche1 heeft haar aan het huilen gemaaktquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Porsche1 heeft haar aan het huilen gemaakt
Forum Opties | |