Lekker op tijd..quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dan ga ik even Duits huiswerk maken.
Boh, zo nog even Nederlands leren. Morgen repetitie...quote:
Ze is ook zielig. Daarom wordt er misbruik van gemaakt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ergens begin ik het wel zielig voor der te vinden.
Ga ergens anders zitten trollen. PM AP ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ergens begin ik het wel zielig voor der te vinden.
Je mag Anita ook wel wat bijles geven..quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Boh, zo nog even Nederlands leren. Morgen repetitie...
Nee, want dan kunnen we niet meer lachen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:37 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Je mag Anita ook wel wat bijles geven..
Nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga ergens anders zitten trollen. PM AP ofzo.
Eindelijk, de real life soap.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:40 schreef mustisuc het volgende:
Haar manager is gewoon al 24 minuten bezig met het uploaden van een filmpje... Of zijn ze een complete anderhalf durende DVD aan het uploaden ofzo..
Ze heeft wel de goede versie van de kaartquote:
Kloptquote:Op donderdag 10 juni 2010 07:20 schreef MikeyMo het volgende:
dus ze heeft iets digitaal geplukt van deze site, print dat uit en gaat er mee zitten janken voor de camera...
right.
Anita is een act
Heb em net bekeken, tering, wat een dramaqueen zegquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:20 schreef Flashbag het volgende:
Man o man heb me dood gelachen vannacht om het filmpjeook al was het om 2 uur 's nachts
Ik zag mn naam vet mooi in het linkerbovenhoekjequote:Op donderdag 10 juni 2010 08:28 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Heb em net bekeken, tering, wat een dramaqueen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |