De weegschaal stond niet iets scheef?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar mijn bedoeling is NIET om te gaan crashen! ik eet gewoon normaal/gezond en geen tussendoortjes..
En toch vliegt t eraf, waar ik blij mee ben.. maar wil niet weer in 1 x weer aankomen!
Ligt er aan of je, als je op je gewenste gewicht bent, ineens weer wel de tussendoortjes gaat eten en je gaat stoppen met sporten. Dat is wat mensen dus vaak doen en daar is waar het misgaat,quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar mijn bedoeling is NIET om te gaan crashen! ik eet gewoon normaal/gezond en geen tussendoortjes..
En toch vliegt t eraf, waar ik blij mee ben.. maar wil niet weer in 1 x weer aankomen!
Ik eet net zoveel zo niet meer dan TMM hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebben TMM en jij al eens een week van dieet gewisseld?
Als je het 30 jaar niet hebt gehad is dat inderdaad ineens een WTF momentje jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:26 schreef Desmonkey het volgende:
Boven de 60kg is best wel shocking jah :.
.
Fixes you up!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je het 30 jaar niet hebt gehad is dat inderdaad ineens een WTF momentje ja
Ik weet ook wel dat 61.6 nog veel te licht is voor 1.83m, maar daar gaat het niet om
Ik had gewoon zoiets van "WTF?!? Waar komt dat ineens vandaan?! 4kg erbij? Ik kom helemaal nooit aan, al jaaaaaaaaaaaaaren niet!"
30+ ... urghIt fucks you up!
Best sneu eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet net zoveel zo niet meer dan TMM hoor
quote:
Voor beide dan.quote:
Nou ja, je hebt wel Haines en Fruit of the Loom, maar dat zijn ook niet echt de boxers die ik wilquote:
Mja. Ik draag nu ook zeemanboxersquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:06 schreef Peter het volgende:
Sinds Zeeman hippe boxers weggaf kan alles he
Is meer voor de jeugd en daar behoor je niet meer toe dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:54 schreef creno het volgende:
Hoe denkt men hier over lijst 17 ?
circumcisiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Peter het volgende:
Hoe heet de ceremonie waarbij ze snip*snip* doen met je voorhuid?
Gewoon besnijdenis of heeft dat een speciaal woord?
edit: Wikipedia geeft antwoord: http://nl.wikipedia.org/wiki/Briet_mila
of bedoel je bar mitswa of zoiets?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:51 schreef Peter het volgende:
Hoe heet de ceremonie waarbij ze snip*snip* doen met je voorhuid?
Gewoon besnijdenis of heeft dat een speciaal woord?
edit: Wikipedia geeft antwoord: http://nl.wikipedia.org/wiki/Briet_mila
gelukkig niet.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:56 schreef creno het volgende:ik heb geen ceremonie gehad bij mijn snipsnip
rietje instoppen en opblazen, deden ze vroeger ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:15 schreef Deceit het volgende:
ik word gek van de kikkers hier in de sloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |