Mag wel, heeft weinig zin.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat ik 14 ben betekent niet dat ik me niet mag bemoeien met politiek, debiel.
Klopt. Goede voorbereiding voor over ( ongeveer ) 3 jaar tochquote:
Mag wel, is alleen gruwelijk irritant omdat je overal een simplistische kijk op hebt. Precies de rede dus waarom je nog niet mag stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
Stop met zweven, stem SP en maak Nederland weer eerlijk en even!quote:
Dan wordt je harder gestraft, omdat je succesvol bent. En impact van een straf is sowieso subjectief. Er zijn genoeg boven modaal verdieners die zeer hard werken en hun elk euro dubbel dwars waard is. Dan kan 320 euro straf nog steeds genoeg effect hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:05 schreef henrydg het volgende:
[..]
Oja?
Liberaal 1 verdient 6000 euro per maand, hij rijd te hard op de snelweg en moet een boete van 320 euro betalen.
een arbeidsongeschikte 1 of 'n laaggeschoolde schoonmaker 1 verdient 1300 euro per maand.
Ook hij rijd te hard en moet ook een boete van 320 euro betalen.
Op de arbeidsongeschikte en laaggeschoold heeft die boete toch véél meer impact?
Dat is totaal niet gelijk, een straf ( het effect ervan ) moet gelijk zijn ( gelijkheid, toch? ).
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef henrydg het volgende:
[..]
Stop met zweven, stem SP en maak Nederland weer eerlijk en even!
Dan kan je ook zeggen dat je de straffen gaat aanpassen.. Die liberaal en die arme schieten iemand dood... Nou die arme is het toch al gewend om verrot te leven en draagt niks bij aan de Nederlandse economie dus geven we 3 jaar meer gevangenisstraf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:07 schreef henrydg het volgende:
[..]
Liberaal 1 kan best netto 6000 euro verdienen, ik heb toch geen beroep genoemd?
En jij had het zelf over gelijkheid. Een boete moet toch evenveel invloed hebben, dat is wel zo eerlijk ( gelijk ).
Dús inkomensafhankelijke boetes.
Nou wat heb je liever :quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Mag wel, is alleen gruwelijk irritant omdat je overal een simplistische kijk op hebt. Precies de rede dus waarom je nog niet mag stemmen.
je mag niet stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ironisch dat je er een Marokkaan van maakt en een moslimpartij noemt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou wat heb je liever :
- Ik, die me nu al interesseert in politiek en over 3/4 een goede kijk op dingen en goede mening heeft
- Een VMBO-marokkaan, die het nu geen bal kan schelen en over 3 jaar automatisch op een of andere moslimpartij stemt.
Ik vond het een goed voorbeeldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ironisch dat je er een Marokkaan van maakt en een moslimpartij noemt.
Ik zou zeggen, stem PVV en jaag die marokkanen het land uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou wat heb je liever :
- Ik, die me nu al interesseert in politiek en over 3/4 een goede kijk op dingen en goede mening heeft
- Een VMBO-marokkaan, die het nu geen bal kan schelen en over 3 jaar automatisch op een of andere moslimpartij stemt.
Maar dan kan ik me er nog wel mee bemoeien en een mening scheppen, faalhaas.quote:
De 'VMBO-marokkaan', aangezien er geen moslimpartijen bestaan zal hij blanco of niet stemmen, dat is beter dan de SP.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou wat heb je liever :
+ die nu geen onzin uitkraamt over gelijk zijn. Dat is een utopie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:16 schreef henrydg het volgende:
[..]
Nou wat heb je liever :
Jep, dat vind de partij voor naastenliefde ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:13 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dan stemt die waarschijnlijk SGP. Maar dat is waarschijnlijk nog beter dan de SP.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:19 schreef Trollface. het volgende:
[..]
De 'VMBO-marokkaan', aangezien er geen moslimpartijen bestaan zal hij blanco of niet stemmen, dat is beter dan de SP.
VVD en realistisch in een zin.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:20 schreef LWD-Godius het volgende:
Rechts is geradicaliseerd. Links ligt te pitten.
VVD en D66 zijn de enige uitzonderingen, partijen die een liberale en realistische visie op de maatschappij hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |