Wat heeft Miloe gedaan danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Komt allemaal door Milou
[..]
jij bent de enige die nog hieraan denkt.
mag je wel liegen van je moeder...?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef DjRex89 het volgende:
Heb trouwens voor het eerst in mn leven legaal een mp3'tje gedownload
Kreeg een actiecode bij het tanken voor het downloaden van een mp3'tje
Hoezoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mag je wel liegen van je moeder...?
wat moet je daar dan? allemaal van die stinkende Spanjaarden enzo!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja, ik ben wel eens in Barcelona geweest
niemand download legaal muziek!!!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niemand download legaal muziek!!!![]()
![]()
Iemand vroeg in 1409 of iemand wel eens in Barca geweest was.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat moet je daar dan? allemaal van die stinkende Spanjaarden enzo!
Het leven is een carnavalquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Iemand vroeg in 1409 of iemand wel eens in Barca geweest was.
Ik heb sowieso een bloedhekel aan Spanjaarden en Spanje..
Park Güell? Gràcia? Plaça de Catalunya?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Milou__ het volgende:
Oja, wat moet je in barcelona allemaal gezien hebben? Behalve camp nou, ramblas en die kerk
Je hebt nog een Parc Gueill, ook wel leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef Milou__ het volgende:
Oja, wat moet je in barcelona allemaal gezien hebben? Behalve camp nou, ramblas en die kerk
Het heeft een reden waarom ik een verschrikkelijk hekel aan Spanjaarden heb....quote:
Ach, je moet er niks mee afspreken en je moet geen haast hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het heeft een reden waarom ik een verschrikkelijk hekel aan Spanjaarden heb....
Het ligt nog dieper.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, je moet er niks mee afspreken en je moet geen haast hebben
Watskeburt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |