Oorlogen en conflicten - zoals Rusland-Oekraïne - en andere internationale (militaire) conflicten kun je hier bespreken, evenals alles op het gebied van defensie, zoals materiaal, missies, selectieprocedures, collega's etc.
Ik heb even je antwoord gegoogeld, want Pribor is goed, maar ZB kwam mij niet bekent voor, maar het schijnt om dezelfde wapen te gaan (de TKB-059 aka Pribor ZB aka Pribor 3B). Dus dat reken ik goed, maar je moet eerst nog de fabrikant opnoemen voordat ik jou een punt mag geven.
Vreemd het zou een afbeelding moeten zijn van een type 67 II. Ik laat het volgende zoek plaatje wel aan iemandf anders over aangezien ik er een tijdje tussen uit ben en dan waarschijnlijk zo ie zo weinig tijd heb. Have a good'un
Sowieso Chinees. De naam is me helaas even ontschoten. Type xx ofziets was het. het nummer ben ik vergeten. Het wapen zit iig in Operation Flashpoint 2
Sierra-square, Delta-square.....Same Shit Different Day
Ik ga naar de sportschool en ik moet daarna nog het een en ander sleutelen aan mijn auto, mocht ik hem goed hebben, dan mag iemand anders een foto posten.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :') EllaN:Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd. Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
Op vrijdag 18 juni 2010 21:46 schreef jeroen25 het volgende: Uitgaande van het registratienummer (N#####) zou ik zeggen dat het een Kfir in civiele handen is.