aah joh ik wil dan wel rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
Moeten Ol en ik wel vechten wie er gaat Boppen
Dan kruip ik wel met jou op de achterbankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
dat wist ik wel hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Myraela![]()
En ik doe lief tegen iedereen, tot ze bewijzen dat ze dat niet verdienen![]()
Ja, maar het gaf alsnog een dikke bende, vooral als iemand er doorheen rijdt met zijn karretje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet blijven slapen?
[..]
Wat een geluk toch weer
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah joh ik wil dan wel rijden![]()
kunnen eventueel wel blijven slapen dan
ik maar zoo want dat is korter dan dierentuinquote:
Ik bob sowieso en kom volgens mij ook langs Ommenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
Moeten Ol en ik wel vechten wie er gaat Boppen
Jij blijft toch niet slapen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar het gaf alsnog een dikke bende, vooral als iemand er doorheen rijdt met zijn karretje.![]()
Ik liep wel een keer bar slecht na een avondje poolenquote:
Vriendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah joh ik wil dan wel rijden![]()
kunnen eventueel wel blijven slapen dan
jeej!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bob sowieso en kom volgens mij ook langs Ommen
Ow ja! Das waar ook!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bob sowieso en kom volgens mij ook langs Ommen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kruip ik wel met jou op de achterbankGoeie smoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik beloof nog niets hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik liep wel een keer bar slecht na een avondje poolen
[..]
Vriend
NO WAY SERIEUS?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik beloof nog niets he
over een maand kan ik in mijn woonkamer poolen![]()
heb van klaas een tafel gekocht
die man kan echt alleen maar hetzelfde truukje en helaas is het nog niet heel goed ookquote:
En ik kom dan in de Nissan van m'n pappie, dus jullie hoeven ook niet bang te zijnquote:
Dan maar eens een meet bij jouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik beloof nog niets he
over een maand kan ik in mijn woonkamer poolen![]()
heb van klaas een tafel gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |