Oh noesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:31 schreef Skaai het volgende:
Mijn nagels zijn ammel heel erg kort gewiekt! Middelvingernagel scheurde af, toen ook nog mijn pink. Nu is alles op gelijke lengte!.
.
Zit er nog geweldig op bedoelt u!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:30 schreef AmyGrace het volgende:
En ik was toch (prut)foto's aan het maken...
DS Signature na een week..uitgroeiMaar zit er verder nog goed op
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:31 schreef Skaai het volgende:
Mijn nagels zijn ammel heel erg kort gewiekt! Middelvingernagel scheurde af, toen ook nog mijn pink. Nu is alles op gelijke lengte!.
.
Héél netjes na een week!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:30 schreef AmyGrace het volgende:
En ik was toch (prut)foto's aan het maken...
DS Signature na een week..uitgroeiMaar zit er verder nog goed op
![]()
[ link | afbeelding ]
De site van Zoya zelf? Daar kwam ik er in ieder geval achter dat ze een Bianca hadden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:39 schreef Mss het volgende:
Ik vind het om eerlijk te zijn wel prettig dat alles bij elkaar staat. Ik ben bang dat als je allemaal aparte topics gaat maken dat je dan weer discussies gaat krijgen of dingen goed zijn geplaatst.
Wel vind ik het jammer dat er minder nagels gepost worden, ik doe het zelf ook nog amper omdat er voor mijn idee toch bijna niet op gereageerd wordt.
En dan had ik nog een vraagje aan jullie. Ik wil graag enorm gaan falen met de Zoya's. Welke webshop heeft veel keuze en waar kan ik (buiten Scrangie) een overzichtje vinden van alle lakjes? Zoals bijvoorbeeld op TD.
Ik vind OPI - I'm his coral friend echt heeel mooiquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef Diconnected het volgende:
Wat is een beetje een mooie koraallak?
En een mooie felle roze?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Kan je er niet mee helpen helaas, koraal staat me echt totaal niet dus ik heb ook niks in die tint.
Oeeeeeeeeh Flip Flop Fantasyquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:14 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Zijn Flip Flop Fantasy en Pool Party van CG niet wat voor je? Zijn heul fel
Essence Ultimate Pink of OPI Kinky In Helsinki misschien? Meer fuchsia, maar wel toffe kleurtjes.quote:
Oeh, was helemaal de neons vergeten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeh Flip Flop Fantasy*bestellen gaat* zenkjoeeee!
Aim zorrie for meekin joe feelquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeh Flip Flop Fantasy*bestellen gaat* zenkjoeeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |