Maar zij zitten best wel op niveau, no offence maar waarom zouden ze tegen jullie oefenen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
is gewoon netzo chill.
Enige nadeel is is dat ik dan net terug ben van vakantie en maar 2 trainingen mee kan pakken. Beter speel ik nog wat die wedstrijd
Misschien tijdelijks als actie maar uiteindelijk betaal je wel weer gewoon. De orderkosten zijn gelukkig wel iets omlaag gegaan dit jaar maar het blijft belachelijk:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn toch nu een paar nieuwe spelers op de markt die geen transactiekosten rekenen?
Ja, en dat kastje is niet te manipuleren zeker.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Van zo'n spionagekastje ben ik totaal geen voorstander maar ik weet uit eigen ervaring dat je een kilometerstand echt met gemak kan terugdraaien terwijl er op zo'n kastje toch wel een flinke beveiliging zal zitten.
Dan zou je dus een kastje moeten inbouwen wat puur de KM's telt maar verder dus geen gebruik maakt van GPS.
Nee hoor. Als je een maat bij de NUON of wat voor maatschappij dan ook hebt werken en je kan een tang + een zakje zegeltjes regelen kun je met gemak de stand terug draaienquote:Energiestanden zijn volgens mij een stuk lastiger aan te passen. Maarja, uiteindelijk is het allemaal gebaseerd op solidariteit en hoopt men van elkaar dat men de juiste standen doorgeeft.
De overheid en ICT projecten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat echt niet zo 1-2-3. Zolang je gebruik maakt van watervaste systemen en goede algoritmes, valt jouw software (en hardware) praktisch niet te hacken.
Dan moet je een groep van veiligheidsexpert erop loslaten en ook die zullen er dan geruime tijd mee bezig zijn.
Maar dan moet dat kastje dus wel goed geprogrammeerd zijn en dus niet net zo'n harde faal zijn als de OV-chip met hun brakke RFID chip
Oh ik dacht heel even dat je het over soccer manager had omdat je Otis erbij riepquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:05 schreef reetveter het volgende:
waar is otis? Ik speel in de voorbereiding tegen umm salal van henk ten cate. Met gabri en melchiot
netzo baas.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kooi van Faraday om dat kastje zetten.
Sponsors, homeboy, sponsorsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar zij zitten best wel op niveau, no offence maar waarom zouden ze tegen jullie oefenen?
Oei, dat is toch best wel kut als je na 12 jaar weer quitte draait.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hehe, ik zit al 12 jaar lang in hetzelfde fonds. Direct nadat mijn ouders het voor mij hadden aangekocht kelderde het (dankje World Onlineniet mijn fonds btw) maar het krabbelt nu aardig terug en ben bijna quite.
Daar dacht ik ook aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh ik dacht heel even dat je het over soccer manager had omdat je Otis erbij riep
Toffe shit dan
Daar dacht ik ook aan.quote:
Nee hoor, RoBeCo YoungDynamic is het btw. Het is puur geld voor erbij, iets wat ik totaal niet tot mijn activa reken. Als het op een mooie koers staat zie ik wel wat ik er mee doe. Jammer, want ik heb zovaak tegen mijzelf gezegd dat ik in goud had moeten investeren tijdens de crisis, maar ik heb het niet gedaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oei, dat is toch best wel kut als je na 12 jaar weer quitte draait.
Gelukkig. Ik was al bang dat je weg was en niemand de grap zou snappen.quote:
Faraday.quote:
Ik snapte hem niet. Maar ik kijk dan ook geen Lostquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was al bang dat je weg was en niemand de grap zou snappen.
Maar waar speel je nu dan?quote:
Nou....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
Tsja, goud is inderdaad wel een van de weinig waardevaste producten.
Alhoewel je tijdens de crisis uiteindelijk beter gewoon in valuta had kunnen handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |