Sinds wanneer is Shiva Nederlandsquote:
Te lui.quote:
RTquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
Donderstraal een kuteind op met je Twitter in dat debat.
Ik was ff eten maken(ja zo laat nogquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
Oh nu je er toch bent, post eens wat goede muziek Mouzur. Get Innocuous (Soulwax remix) bleek toch wel heel erg chill te zijn
Niks laat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik was ff eten maken(ja zo laat nog) maar ik zal wel ff weer wat leuks vinden om te uploaden.
quote:
Zeker.quote:
Ik wil er nog wel een apart filmpje van maken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:34 schreef Lakitu het volgende:
Kijk van 7:10 tot 7:15 als je fucking Gio van Bronckhorst LAKITU LAKITU wil horen zeggen.
Godver, je bent mijn heldquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:34 schreef Lakitu het volgende:
Kijk van 7:10 tot 7:15 als je fucking Gio van Bronckhorst LAKITU LAKITU wil horen zeggen.
Ja, ik zou zeker flink de macht van Nederland vergroten in de EU, zodat hopeloze landen niet meer mee kunnen doen totdat ze hun eigen zaken op orde hebben, ik zou zeker niet zinloos blijven zeiken over die 2 rotte werkjaren (65-67) en meteen laten varen, compleet nutteloos, ik zou de zorg weer uit de net niet marktwerking halen, omdat dat niet werkte in praktijk, ik zou zeker doorgaan met microkredieten, en ik zou niet zo moeilijk doen over de staatsschuld nu even, omdat dat enkel een prestige kwestie lijkt tussen Europese landen.quote:
En dan maar lekker afstevenen op de volgende crisis.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik zou zeker flink de macht van Nederland vergroten in de EU, zodat hopeloze landen niet meer mee kunnen doen totdat ze hun eigen zaken op orde hebben, ik zou zeker niet zinloos blijven zeiken over die 2 rotte werkjaren (65-67) en meteen laten varen, compleet nutteloos, ik zou de zorg weer uit de net niet marktwerking halen, omdat dat niet werkte in praktijk, ik zou zeker doorgaan met microkredieten, en ik zou niet zo moeilijk doen over de staatsschuld nu even, omdat dat enkel een prestige kwestie lijkt tussen Europese landen.
Mijn god, met jou gaat een land compleet naar de tering.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik zou zeker flink de macht van Nederland vergroten in de EU, zodat hopeloze landen niet meer mee kunnen doen totdat ze hun eigen zaken op orde hebben, ik zou zeker niet zinloos blijven zeiken over die 2 rotte werkjaren (65-67) en meteen laten varen, compleet nutteloos, ik zou de zorg weer uit de net niet marktwerking halen, omdat dat niet werkte in praktijk, ik zou zeker doorgaan met microkredieten, en ik zou niet zo moeilijk doen over de staatsschuld nu even, omdat dat enkel een prestige kwestie lijkt tussen Europese landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |