quote:
Terechte klacht, democratiequote:
Kijk uit, straks word je nog conservatief genoemd!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Terechte klacht, democratieKom, we laten een bende idioten bepalen wie er aan de macht komen.
En dan ieder jaar referenda om alles terug te draaien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Terechte klacht, democratieKom, we laten een bende idioten bepalen wie er aan de macht komen.
Tijd voor censuskiesrecht 2.0quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:
Aldus de populistische PVV josti's.quote:
VMBO?quote:
En dan gaan die idioten later ook nog zeuren wanneer blijkt dat ze andere idioten hebben gekozen die toevallig het makkelijkst het volk kunnen bespelen in plaats van toppolitici met intellect en een visiequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
En dan ieder jaar referenda om alles terug te draaien.
Faal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Fortitude het volgende:
Klacht 2: VMBO'ers zouden blijkbaar massaal op de PVV stemmen. Gelukkig hebben ze nog geen stemrecht.
Als je klaagt over populisme zal je de SP ook wel niets vinden zeker?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Aldus de populistische PVV josti's.
Terechte klacht, TS.
Jij, Ik, Wij, SP!quote:
Klopt, die vind ik ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:23 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Als je klaagt over populisme zal je de SP ook wel niets vinden zeker?
Beter dan een clown zonder leuke grapjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Stemmen op een clown met leuke grapjes
Zoals Wilders dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Beter dan een clown zonder leuke grapjes.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Klopt, die vind ik ook helemaal niks.
Je had me zeg maar bij verre na niet tuk.
GL die ons haar groene terreur willen opdringen, terwijl het klimaatdebat nog altijd in volle gang is? GL die tegen strenge straffen is, maar 'wil voorkomen dat mensen de fout in gaan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Fortitude het volgende:
Beter niet zo komen we nergens. We kunnen niet eeuwig zo door blijven baggeren.
Klacht: Mensen die niet op D66 of GL stemmen.
Klacht 2: VMBO'ers zouden blijkbaar massaal op de PVV stemmen. Gelukkig hebben ze nog geen stemrecht.
even quoten 14.gifquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef EdAtTheBar het volgende:
GL die ons haar groene terreur willen opdringen, terwijl het klimaatdebat nog altijd in volle gang is? GL die tegen strenge straffen is, maar 'wil voorkomen dat mensen de fout in gaan?GL die miljarden en miljarden wil uitgeven aan kansloze immigranten die hier hun heil komen zoeken? GL die bakken met subsidies smijt richting allochtone organisaties die zogenaamd de integratie bevorderen? GL die de Nederlandse identiteit ontkent? Rot op met je progressie
Die punten vind ik inderdaad ook niet zo. Behalve dan degene i.v.m. de natuur. Maar hun instelling is nog steeds beter dan conservatieve partijen. Veel van deze punten hebben trouwens er meer mee te maken dat ze zo links zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
GL die ons haar groene terreur willen opdringen, terwijl het klimaatdebat nog altijd in volle gang is? GL die tegen strenge straffen is, maar 'wil voorkomen dat mensen de fout in gaan?GL die miljarden en miljarden wil uitgeven aan kansloze immigranten die hier hun heil komen zoeken? GL die bakken met subsidies smijt richting allochtone organisaties die zogenaamd de integratie bevorderen? GL die de Nederlandse identiteit ontkent? Rot op met je progressie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |