abonnement Unibet Coolblue
pi_82513090
Bla.
Cool story, Hansel.
pi_82513103
Dat moet dus 79 zijn
Cool story, Hansel.
pi_82513114
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je kan op internet al vinden wat de plekjes zijn waar je hoeren kan oppikken in Marokko. Gek genoeg kent de Marokkaanse autoriteit deze sites niet die met een paar knoppen zo te vinden zijn, waarmee 40 tot 50 procent van de bestaande bordelen kunnen worden opgeruimd. Er zijn een paar redenen die bij mij opkomen:

1. Ten eerste vertrouw ik de Marokkaanse koning niet en zijn oprechtheid tegenover de Islam.
2. Ten tweede is er zo een grote corruptie dat de balkanlanden nog best een goede politie-equipe hebben. Een paar briefjes aan de man voor het hotel en een paar briefjes aan enige politiedude en je scoort een Marokkaanse. Als je wordt gepakt heb je ook nog eens die regel dat je moet trouwen zodat je niet in de gevangenis komt
Punt 2 heb ik eerder gehoord ja.

Maarja, Marokkanen kunnen ook heel chill zijn.
Ik ben een pure Turk.
pi_82513141
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je kent haar niet eens
Waarom doe je me na? Ik zei het omdat hij me niet gelooft, misschien omdat m'n verhalen op fok ongeloofwaardig overkomen. Alsof zulke dingen niet echt gebeuren..
Ik ben een pure Turk.
pi_82513158
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Punt 2 heb ik eerder gehoord ja.

Maarja, Marokkanen kunnen ook heel chill zijn.
Marokkanen kunnen chill zijn. Tja ieder mens kan chill zijn. Ik ben nog niet eens begonnen over de grote drugsproblemen in het land van ongekende proporties.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82513172
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarom doe je me na? Ik zei het omdat hij me niet gelooft, misschien omdat m'n verhalen op fok ongeloofwaardig overkomen. Alsof zulke dingen niet echt gebeuren..
Ik deed je niet na
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82513214
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:07 schreef Burakius het volgende:

[..]

Marokkanen kunnen chill zijn. Tja ieder mens kan chill zijn. Ik ben nog niet eens begonnen over de grote drugsproblemen in het land van ongekende proporties.
Ach, het gaat me niet eens om het land zelf. Ben er nooit geweest. Maar gewoon de Marokkanen hier.
Ik ben een pure Turk.
pi_82513226
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:08 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik deed je niet na
Ooh ok, maar omdat we tegelijk hetzelfde zeiden.
Ik ben een pure Turk.
pi_82513236
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarom doe je me na? Ik zei het omdat hij me niet gelooft, misschien omdat m'n verhalen op fok ongeloofwaardig overkomen. Alsof zulke dingen niet echt gebeuren..
Ik geloof het best, maar ik zei dus dat jij net zoveel onzin uitkraamt als die kennis van je.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:10:09 #10
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82513259
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee het was een Indonesische vriend bedreigd door een Marokkaanse.

Oja, een andere Marokkaanse schept wel altijd op over de strengheid van Marokko en dat het er echt goed islamitisch is en bla, nooit drank enzo. En dat op zo'n asociale Marokkaans pratende manier.

Leugens.
Feyenoord Rotterdam
pi_82513286
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik geloof het best, maar ik zei dus dat jij net zoveel onzin uitkraamt als die kennis van je.
Ik bedoel niet alleen dit, maar andere verhalen die ik wel eens vertel op fok.
Ik ben een pure Turk.
pi_82513320
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ach, het gaat me niet eens om het land zelf. Ben er nooit geweest. Maar gewoon de Marokkanen hier.
Om nu eens positief te praten over Marokkanen.

Wanneer wij bij elkaar komen(Universiteit zaalvoetbalteam-->) (Irakezen, Afghanen, Turken , Spanjaarden en Marokkanen) , dan is het echt ongelooflijk gezellig. En Marokkanen hebben echt veel humor. En COUSCOUS is superieur lekker net zoals Marokkaanse cay.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82513331
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:10 schreef o.us het volgende:

[..]


Leugens.
Ja dat zei je een maand terug ofzo ook, geloof je best hoor (en niet vanwege m'n negativiteit tegenover Marokkanen). Maar ze doet alsof Marokko heel heilig is enzo.
Ik ben een pure Turk.
pi_82513342
Waar kan ik dan hoeren oppikken in Rabat?
pi_82513362
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja dat zei je een maand terug ofzo ook, geloof je best hoor (en niet vanwege m'n negativiteit tegenover Marokkanen). Maar ze doet alsof Marokko heel heilig is enzo.
Sommige plaatsen wél , sommige plaatsen niet. Zie het maar als Izmir <--> Konya
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82513412
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Madridista het volgende:
Waar kan ik dan hoeren oppikken in Rabat?
Ik ben Moslim en daarom zal ik je deze informatie niet verstrekken. Ik ben er sterk voor om zulke praktijken te stoppen. Ik denk er over na de koning te mailen .
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:13:00 #17
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82513458
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja dat zei je een maand terug ofzo ook, geloof je best hoor (en niet vanwege m'n negativiteit tegenover Marokkanen). Maar ze doet alsof Marokko heel heilig is enzo.
In Berbernesië zijn ze ook allemaal
schijnheilig en leuk. De rest van Marokko lacht hun uit, of ze nou in het noorden zitten of in Europa.
Feyenoord Rotterdam
pi_82513509
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Burakius het volgende:

[..]

Om nu eens positief te praten over Marokkanen.

Wanneer wij bij elkaar komen(Universiteit zaalvoetbalteam-->) (Irakezen, Afghanen, Turken , Spanjaarden en Marokkanen) , dan is het echt ongelooflijk gezellig. En Marokkanen hebben echt veel humor. En COUSCOUS is superieur lekker net zoals Marokkaanse cay.
De hogere laag van Marokkanen? Zoals ik al eerder zei een van de besten uit m'n omgeving is Marokkaans. Ik oordeel dan ook per mens, maar zeg tegelijkertijd dat ik veel Marokkanen niet mag (die ik ken). Dat noem ik geen discriminatie (reactie voor wik)
Ik ben een pure Turk.
pi_82513518
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef o.us het volgende:

[..]

In Berbernesië zijn ze ook allemaal
schijnheilig en leuk. De rest van Marokko lacht hun uit, of ze nou in het noorden zitten of in Europa.
Ik snap het niet. Leg eens beter uit. Welk deel van Marokko lacht welk deel uit?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82513575
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Burakius het volgende:

[..]

Sommige plaatsen wél , sommige plaatsen niet. Zie het maar als Izmir <--> Konya
De meerderheid telt. Ken ook heel rare mensen uit Konya.
Ik ben een pure Turk.
pi_82513676
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben Moslim en daarom zal ik je deze informatie niet verstrekken. Ik ben er sterk voor om zulke praktijken te stoppen. Ik denk er over na de koning te mailen .
Ik vraag hier alleen maar naar om ze over te halen om ermee te kappen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:16:42 #22
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82513709
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik snap het niet. Leg eens beter uit. Welk deel van Marokko lacht welk deel uit?
De Arabische strook (Rabat, Casa, Agadir etc tot aan Fés) vs. het platteland van de Berbetvolkeren in het noorden (Nador, Al-Hoceima etc. )
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:22:07 #23
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82514070
Slechte ervaringen daar. Marokkaans-Arabisch spreken doen ze vaak niet, agressief volkje en ze kijken je vies aan als je geen Tamazigh kunt spreken en hebben een hekel aan West-Marokko (stedelingen) omdat daar de welvaart zit. . Daarnaast allemaal schijnheilig, heel islamitisch terwijl ze jatten en je oplichten als de pest. Ook alles daar is in hun eigen alfabet Maar ik zeg niet dat nergens anders gebeurt maar daar gebeurt het vaker.

[ Bericht 9% gewijzigd door o.us op 08-06-2010 20:23:51 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_82514325
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef o.us het volgende:
Slechte ervaringen daar. Marokkaans-Arabisch spreken doen ze vaak niet, agressief volkje en ze kijken je vies aan als je geen Tamazigh kunt spreken en een hekel aan West-Marokko omdat daar de welvaart zit. . Daarnaast allemaal schijnheilig, heel islamitisch terwijl ze jatten en je oplichten als de pest. Ook alles daar is in hun eigen alfabet
Ik woon in Rabat.

Veel lekkere sletjes hier die je voor 100 dh kunt oppikken als je een auto hebt
pi_82514386
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:25 schreef Madridista het volgende:

[..]

Ik woon in Rabat.

Veel lekkere sletjes hier die je voor 100 dh kunt oppikken als je een auto hebt
Waarom geef je die niet aan bij de politie?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82514416
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Burakius het volgende:

[..]

Waarom geef je die niet aan bij de politie?
Blijkbaar vindt hij het wel stoer.
Cool story, Hansel.
pi_82514496
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:22 schreef o.us het volgende:
Slechte ervaringen daar. Marokkaans-Arabisch spreken doen ze vaak niet, agressief volkje en ze kijken je vies aan als je geen Tamazigh kunt spreken en hebben een hekel aan West-Marokko (stedelingen) omdat daar de welvaart zit. . Daarnaast allemaal schijnheilig, heel islamitisch terwijl ze jatten en je oplichten als de pest. Ook alles daar is in hun eigen alfabet Maar ik zeg niet dat nergens anders gebeurt maar daar gebeurt het vaker.
Jij bent dus duidelijk een Arabier?? Vrienden van mij waren niet positief over Casablanca en Marakech. Ja het zijn praktiserende Moslims en die meiden daar keken ze aan alsof ze de kleren van hun lijf wouden verscheuren.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82514546
Lekkere wijven aangeven bij de politie? wtf?

Waarom?
pi_82514562
Als ik in Marokko ben ga ik ook zo een sletje oppakken, maar dan ipv sex te hebben ga ik met ze Qur'an lezen en hadith.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82514585
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Madridista het volgende:
Lekkere wijven aangeven bij de politie? wtf?

Waarom?
Omdat het indruist tegen de Islam, tegen de wet van het land. Het is illegaal en dat hoor jij als burger(of je dat bent weet ik niet) aan te geven. Je hoort je te houden aan de wetten van het land.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82514660
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Burakius het volgende:

[..]

Jij bent dus duidelijk een Arabier?? Vrienden van mij waren niet positief over Casablanca en Marakech. Ja het zijn praktiserende Moslims en die meiden daar keken ze aan alsof ze de kleren van hun lijf wouden verscheuren.
Men moet ook het verschil weten tussen Mekka en Casablanca.
Als je in Casa uitgaat ga je toch niet in je gebedsgewaad rondlopen?
pi_82514716
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Burakius het volgende:
Als ik in Marokko ben ga ik ook zo een sletje oppakken, maar dan ipv sex te hebben ga ik met ze Qur'an lezen en hadith.
Baas
pi_82514862
En waarom dan precies die slet als ze toch geen moslima is? Omdat ze Marokkaans is en moslima hoort te zijn?
Ik ben een pure Turk.
pi_82514889
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Burakius het volgende:
Als ik in Marokko ben ga ik ook zo een sletje oppakken, maar dan ipv sex te hebben ga ik met ze Qur'an lezen en hadith.
_!

Laat mensen lekker zelf weten wat ze doen. Je hoeft je er niet mee te bemoeien. Als je naar de moskee wil kan dat. Je bent vrij om dat te doen. Net zoals zij ook vrij zijn om te doen en laten wat ze willen
pi_82514912
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef Ayca het volgende:

[..]

Baas
In het Osmaanse Rijk was er ook zo een alim die dit deed die echt heeft bestaan. Dat was pas een baas. Mensen gingen slecht over hem praten dat hij altijd zulke dingen deed. Niemand wetende dat hij ze juist de Islam leerde. Goed dit isbeknopt , maar het verhaal is nog vetter!
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82514945
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:34 schreef Madridista het volgende:

[..]

_!

Laat mensen lekker zelf weten wat ze doen. Je hoeft je er niet mee te bemoeien. Als je naar de moskee wil kan dat. Je bent vrij om dat te doen. Net zoals zij ook vrij zijn om te doen en laten wat ze willen
Je bent in Marokko niet vrij om prostitutie uit te oefenen. Het is tegen de wet. Daarmee ben jij dus strafbaar. Wat snap je daar niet aan?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82514989
Zo, nu debat kijken jongens.
pi_82515045
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
En waarom dan precies die slet als ze toch geen moslima is? Omdat ze Marokkaans is en moslima hoort te zijn?
Omdat prostitutie wel een erg iets is om uit te oefenen. Zo pak je het ergste aan. De rest mag dan gematigd zijn, maar oefent geen zonde uit als prostitutie.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82515104
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:34 schreef Burakius het volgende:

[..]

In het Osmaanse Rijk was er ook zo een alim die dit deed die echt heeft bestaan. Dat was pas een baas. Mensen gingen slecht over hem praten dat hij altijd zulke dingen deed. Niemand wetende dat hij ze juist de Islam leerde. Goed dit isbeknopt , maar het verhaal is nog vetter!
Vertel het complete verhaal eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 20:37:17 ]
pi_82515153
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef Burakius het volgende:

[..]

Omdat prostitutie wel een erg iets is om uit te oefenen. Zo pak je het ergste aan. De rest mag dan gematigd zijn, maar oefent geen zonde uit als prostitutie.
Je mag het afkeuren, niet respecteren, maar niet verbieden

Pittig rood jurkje van Halsema
pi_82515159
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef Burakius het volgende:

[..]

Omdat prostitutie wel een erg iets is om uit te oefenen. Zo pak je het ergste aan. De rest mag dan gematigd zijn, maar oefent geen zonde uit als prostitutie.
Maar hoe weet je dat die Marokkaanse sletjes moslima's zijn? Anders ben je gewoon bezig met het proberen te bekeren van die Marokkaanse sletjes daar. Kun je net zo goed hier naar de wallen ofzo. Of krijgen die in Marokko voorrang omdat zij eerder moslima horen te zijn?
Ik ben een pure Turk.
pi_82515169
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vertel het complete verhaal eens.
Ik ben slecht in het vertellen van verhalen eerlijk gezegd. Maar ik denk dat ik het met google wel kan vinden in het Turks.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82515203
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vertel het complete verhaal eens.
Ja doe eens.

Ah oke..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 20:38:38 ]
pi_82515221
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben slecht in het vertellen van verhalen eerlijk gezegd. Maar ik denk dat ik het met google wel kan vinden in het Turks.
Kan ik begrijpen. Kun je mij dan een linkje ernaar PM'en? Of het linkje in dit topic plaatsen kan natuurlijk ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 20:39:08 ]
pi_82515233
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je mag het afkeuren, niet respecteren, maar niet verbieden

Pittig rood jurkje van Halsema
Het is al verboden. Wake-up call. Zoiets laags als prostitutie verbieden is iets wat goed is gedaan door Marokko. Nu nog de mensen oppakken die dit uitoefenen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82515249
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kan ik begrijpen. Kun je mij dan een linkje ernaar PM'en? Of in dit topic plaatsen kan natuurlijk ook.
Waarom zo geheim? Deel het met iedereen. Alvast bedankt.
Ik ben een pure Turk.
pi_82515268
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je bent in Marokko niet vrij om prostitutie uit te oefenen. Het is tegen de wet. Daarmee ben jij dus strafbaar. Wat snap je daar niet aan?
Ach joh.. Prostitutie is inderdaad verboden. Maar een meisje dat bij een man in de auto instapt of 's nachts uitgaat om te neuken is technisch gezien geen hoer.
pi_82515271
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:38 schreef Burakius het volgende:

[..]

Het is al verboden. Wake-up call. Zoiets laags als prostitutie verbieden is iets wat goed is gedaan door Marokko. Nu nog de mensen oppakken die dit uitoefenen.
Oh in Marokko wel Mag je daar een burgerarrestatie uitvoeren of niet?
pi_82515301
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Maar hoe weet je dat die Marokkaanse sletjes moslima's zijn? Anders ben je gewoon bezig met het proberen te bekeren van die Marokkaanse sletjes daar. Kun je net zo goed hier naar de wallen ofzo. Of krijgen die in Marokko voorrang omdat zij eerder moslima horen te zijn?
Omdat ik dan in Marokko ben en niet in Amsterdam . Omdat de kans dat ze Moslim zijn 10.00000000 keer groter is in Marokko dan in Nederland. Dat is al een mooi begin.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82515319
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarom zo geheim? Deel het met iedereen. Alvast bedankt.
Snelle quotert. . Ik was bezig met het wijzigen van mijn post.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 20:40:14 ]
pi_82515336
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

Oh in Marokko wel Mag je daar een burgerarrestatie uitvoeren of niet?
Hier moet een Marokkaan antwoord op geven?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:41:20 #52
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82515408
Mag ik er wel bij vermelden dat je in Marokko de vrijheid van godsdienst hebt? De enige tegenwetten zijn dat als jouw geloof anders is dan de Islam niet mag verspreiden danwel atheïsme en je mag idd geen prostiutie uitvoeren. Maar toch gebeurt dat, de politie daar is corrupt, vooral in de 3 grootste steden Casa, Rabat en Fés.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 08-06-2010 20:42:00 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_82515480
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef o.us het volgende:
Mag ik er wel bij vermelden dat je in Marokko de vrijheid van godsdienst hebt? De enige tegenwetten zijn dat je je geloof dat anders is dan de Islam niet mag verspreiden danwel atheïsme en je mag idd geen prostiutie uitvoeren. Maar toch gebeurt dat, de politie daar is corrupt, vooral in de 3 grootste steden Casa, Rabat en Fés.
Ous, mag je een prostituee als burger arresteren in Marokko?
pi_82515499
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef o.us het volgende:
Mag ik er wel bij vermelden dat je in Marokko de vrijheid van godsdienst hebt? De enige tegenwetten zijn dat je je geloof dat anders is dan de Islam niet mag verspreiden danwel atheïsme en je mag idd geen prostiutie uitvoeren. Maar toch gebeurt dat, de politie daar is corrupt, vooral in de 3 grootste steden Casa, Rabat en Fés.
Dat.

Wie neemt de Politie hier nou serieus?

Die houden zich alleen maar bezig met bedelaars opsluiten.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:43:16 #55
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82515529
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:42 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ous, mag je een prostituee als burger arresteren in Marokko?
Hoe bedoel je?
Feyenoord Rotterdam
pi_82515585
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:43 schreef o.us het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Waar Burakius het over had In Nederland mag je een burgerarrestatie uuitvoeren.
pi_82515756
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:

[..]

Waar Burakius het over had In Nederland mag je een burgerarrestatie uuitvoeren.
Alsof o.us een gekwalificeerde rechtenspecialist is om daar zijn ordeel over uit te spreken
pi_82515764
Het lijkt mij daar niet erg gebruikelijk.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:46:28 #59
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82515773
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:

[..]

Waar Burakius het over had In Nederland mag je een burgerarrestatie uuitvoeren.
Nee, dat mag niet. In de grondwet staat dat je je landgenoot moet helpen in tijden van nood.
Daaronder verstaan ze:
- stelen
- vermoorden
- vechtpartijen
- oplichting e.d.

Maar burgerarrestatie mag niet .
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:46:54 #60
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82515802
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:46 schreef Madridista het volgende:

[..]

Alsof o.us een gekwalificeerde rechtenspecialist is om daar zijn ordeel over uit te spreken
Je onderschat me.
Feyenoord Rotterdam
pi_82515826
Oké
pi_82515866
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:46 schreef o.us het volgende:

[..]

Nee, dat mag niet. In de grondwet staat dat je je landgenoot moet helpen in tijden van nood.
Daaronder verstaan ze:
- stelen
- vermoorden
- vechtpartijen
- oplichting e.d.

Maar burgerarrestatie mag niet .
Fokking belachelijk. Die koning kan het zo oplossen. Wat een mislukkeling zeg.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82515900
Ik heb het verhaal niet kunnen vinden. Ik kan het zelf typen, maar je weet hoe slecht dat wordt in het Nederlands. En dan verkracht ik het verhaal gewoon.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:48:56 #64
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82515965
Geloof me, ik durf te wedden dat 60% van de Marokkaanse bevolking zich een moslim noemen terwijl ze het niet eens praktiseren. Voor hen is meedoen aan de Ramadan al praktiserend. En een seculiere partij in Marokko begint veel animo te krijgen.
Feyenoord Rotterdam
pi_82516021
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
Geloof me, ik durf te wedden dat 60% van de Marokkaanse bevolking zich een moslim noemen terwijl ze het niet eens praktiseren. Voor hen is meedoen aan de Ramadan al praktiserend. En een seculiere partij in Marokko begint veel animo te krijgen.
Uit interesse, ben jij gelovig?

p.s.

Klinkt alsof het tijd is voor goed oud Turks heerschappij over Marokko.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82516041
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Burakius het volgende:

[..]

Omdat ik dan in Marokko ben en niet in Amsterdam . Omdat de kans dat ze Moslim zijn 10.00000000 keer groter is in Marokko dan in Nederland. Dat is al een mooi begin.
ok
Ik ben een pure Turk.
pi_82516106
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ok
hahah je vraagt te ver door. Het was gewoon een ideetje.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82516132
o.us is gelovig
Ik ben een pure Turk.
pi_82516156
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
Geloof me, ik durf te wedden dat 60% van de Marokkaanse bevolking zich een moslim noemen terwijl ze het niet eens praktiseren. Voor hen is meedoen aan de Ramadan al praktiserend. En een seculiere partij in Marokko begint veel animo te krijgen.
Eens.

Maar gaat dit ook een beetje voor jezelf op?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:51:35 #70
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82516161
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:49 schreef Burakius het volgende:

[..]

Uit interesse, ben jij gelovig?
Ik geloof in God en dat Mohammed zijn profeet is. Maar eerlijk = eerlijk, praktiserend ben ik niet meer, ik hoor bij die groep die ik net omschreef. Bidden kan ik wel, ik ken heel veel soera's uit mijn kop maar ik praktiseer niet.

Komt vast wel na een tijdje wanneer ik wijzer ben, inshallah.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 08-06-2010 20:51:48 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_82516248
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:51 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik geloof in God en dat Mohammed zijn profeet is. Maar eerlijk = eerlijk, praktiserend ben ik niet meer, ik hoor bij die groep die ik net omschreef. Bidden kan ik wel, ik ken heel veel soera's uit mijn kop maar ik praktiseer niet.

Komt vast wel na een tijdje wanneer ik wijzer ben, inshallah.
Ik vind het wel vet dat je veel soera's kent uit je kop. Hoe niet praktiserend Arabieren en Berbers ook zijn, ze weten in 70% van de gevallen meer soera's dan Turken. De Qur'an lezen wordt echt goed geleerd in Marokko en aan Marokkanen. Bij Turken is het echt barbarisch slecht.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82516419
Na 8 jaar christelijke basisschool en 6 jaar christelijke middelbare school ken ik volgens mij maar 1 regel uit de Bijbel uit mijn hoofd ofzo
pi_82516524
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Rookert het volgende:
Na 8 jaar christelijke basisschool en 6 jaar christelijke middelbare school ken ik volgens mij maar 1 regel uit de Bijbel uit mijn hoofd ofzo
Dat kan je ook niet zo vergelijken denk ik
pi_82516670
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Rookert het volgende:
Na 8 jaar christelijke basisschool en 6 jaar christelijke middelbare school ken ik volgens mij maar 1 regel uit de Bijbel uit mijn hoofd ofzo
Als je ongelovige ouders hebt en zelf weinig met geloof hebt lijkt mij dat ook wel logisch.
Cool story, Hansel.
pi_82516790
Wat me opvalt is dat Marokkaanse meisjes in Nederland veeeeel minder aantrekkelijk zijn dan de meiden hier..

Hoe komt dat nou?
pi_82516809
Ik ben dan ook alleen maar naar christelijke school gestuurd voor normen en waarden, alleen mijn moeder heeft nog beetje met geloof, mijn vader is cynisch
pi_82516854
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef Rookert het volgende:
Zo, nu debat South Park kijken jongens.
pi_82516904
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef G.R.S. het volgende:

[..]


Barbaar, gebruik je stem
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:01:19 #79
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82516943
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:52 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik vind het wel vet dat je veel soera's kent uit je kop. Hoe niet praktiserend Arabieren en Berbers ook zijn, ze weten in 70% van de gevallen meer soera's dan Turken. De Qur'an lezen wordt echt goed geleerd in Marokko en aan Marokkanen. Bij Turken is het echt barbarisch slecht.
Bij jullie wordt het boek volgens mij vertaald in het Turks met hetzelfde oude vage gezegdes die je moet ontcijferen. Misschien begreep je wel niet veel, maar bij mij moest ik hem in het oud-Arabische alfabet lezen. En dat is echt niet makkelijk. Zoiets kost jaren.

Maar goed, ik ken ook Marokkanen die alleen Al-Fatiha kennen uit hun hoofd. Sommige nog geen een.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 08-06-2010 21:01:58 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_82517028
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
Ik ben dan ook alleen maar naar christelijke school gestuurd voor normen en waarden, alleen mijn moeder heeft nog beetje met geloof, mijn vader is cynisch
Ik heb ook op een christelijke school gezeten hij zat ook 20 meter van ons huis namelijk (er werd verder niets aan het geloof gedaan ofzo )
pi_82517079
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

stom! Als stemgerechtigde zou je nu juist het debat moeten kijken.
Cool story, Hansel.
pi_82517100
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Barbaar, gebruik je stem
Ik ga stemmen! Ik twijfel nog tussen de PVV of de SP
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:03:35 #83
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82517121
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef Madridista het volgende:
Wat me opvalt is dat Marokkaanse meisjes in Nederland veeeeel minder aantrekkelijk zijn dan de meiden hier..

Hoe komt dat nou?
Iets met Berberse immigranten in Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 08-06-2010 21:04:45 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_82517139
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik ga stemmen! Ik twijfel nog tussen de PVV of de SP
pi_82517166
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

stom! Als stemgerechtigde zou je nu juist het debat moeten kijken.
Sow hé, iedereen valt me aan Maar ik heb het nu opstaan! Don't worry about that!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:04:30 #86
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82517206
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:03 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik ga stemmen! Ik twijfel nog tussen de PVV of de SP
D66
PvdA
CDA
CU
Feyenoord Rotterdam
pi_82517231
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef o.us het volgende:

[..]

D66
PvdA
CDA
CU
Boks
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:05:29 #88
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82517291
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef Ayca het volgende:

[..]

Boks
Jammer dat je niet kan stemmen.
Feyenoord Rotterdam
pi_82517311
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef o.us het volgende:

[..]

D66
PvdA
CDA
CU
SGP
Cool story, Hansel.
pi_82517408
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef o.us het volgende:

[..]

D66
PvdA
CDA
CU
Waarom D66?
pi_82517426
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:05 schreef o.us het volgende:

[..]

Jammer dat je niet kan stemmen.
Ja

En ik heb mijn ouders ook niet kunnen overhalen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:07:43 #92
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82517484
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:06 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Waarom D66?
Een centrale partij en ben het eens met hun standpunten.
Maar goed, wie willen we als premier zien staan? Pechtold kan, maar Cohen straalt meer uit. Rutte en Wilders helemaal niet

[ Bericht 8% gewijzigd door o.us op 08-06-2010 21:08:04 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_82517504
PvdA


D66
CDA
VVD half half
PVV
pi_82517546
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef o.us het volgende:

[..]

Een centrale partij en ben het eens met hun standpunten.
Maar goed, wie willen we als premier zien staan? Pechtold kan, maar Cohen straalt meer uit. Rutte en Wilders helemaal niet
Ik vind Pechtold meer uitstraling hebben. Cohen komt op mij over als een opa die niet meer van deze tijd is.
Cool story, Hansel.
pi_82517652
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik vind Pechtold meer uitstraling hebben. Cohen komt op mij over als een opa die niet meer van deze tijd is.


Cohen heeft juist een bazen uitsraling ala
pi_82517766
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik vind Pechtold meer uitstraling hebben. Cohen komt op mij over als een opa die niet meer van deze tijd is.
Cohen is goed als bestuurder, denk alleen dat premierschap iets te publiek is voor hem
pi_82518023
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:07 schreef o.us het volgende:

[..]

Een centrale partij en ben het eens met hun standpunten.
Maar goed, wie willen we als premier zien staan? Pechtold kan, maar Cohen straalt meer uit. Rutte en Wilders helemaal niet
Oké! Nou, ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb net ff stemwijzer gedaan en PvdA komt op nr1 uit en D66 als laatste

PvdA U bent het op 12 punten oneens
SP
PVV
GroenLinks
VVD
CDA
D66 U bent het op 10 punten eens
pi_82518040
dubbel
pi_82518105
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:14 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Oké! Nou, ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb net ff stemwijzer gedaan en PvdA komt op nr1 uit en D66 als laatste

PvdA U bent het op 12 punten oneens
SP
PVV
GroenLinks
VVD
CDA
D66 U bent het op 10 punten eens
Tss, je bent gewoon niet liberaal genoeg! Niet erg studentikoos van je.
Cool story, Hansel.
pi_82518211
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Tss, je bent gewoon niet liberaal genoeg! Niet erg studentikoos van je.
Op wie zou ik dan moeten stemmen? SP ?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:17:55 #101
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_82518289
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:16 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Op wie zou ik dan moeten stemmen? SP ?
D 6 6
Cool story, Hansel.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:18:06 #102
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82518307
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:16 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Op wie zou ik dan moeten stemmen? SP ?
PVV. Gewoon omdat het kan.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 08-06-2010 21:18:18 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_82518516
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:46 schreef o.us het volgende:

[..]

Je onderschat me.
Verbaast dat je dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82518518
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

D 6 6
Ik zal eens straks naar hun standpunten kijken
pi_82518583
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:18 schreef o.us het volgende:

[..]

PVV. Gewoon omdat het kan.
Hihhihi, Wilders mag van mij premier worden
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:22:06 #106
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82518595
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:21 schreef Madridista het volgende:

[..]

Verbaasd dat je dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbaasd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:23:04 #107
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_82518684
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:22 schreef o.us het volgende:

[..]

Verbaasd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
'Proud' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cool story, Hansel.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:23:38 #108
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82518736
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

'Proud' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"'Proud' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feyenoord Rotterdam
pi_82518790
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:22 schreef o.us het volgende:

[..]

Verbaasd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik faal!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:25:27 #110
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82518853
Wilders aan het woord
Feyenoord Rotterdam
pi_82518956
Wilders wordt genegee rd
pi_82519062
Wilders heeft wel gelijk wat betreft criminaliteit
pi_82519117
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef G.R.S. het volgende:
Wilders heeft wel gelijk wat betreft criminaliteit
Ik hoorde dat de rest van de partijen wel voor meer criminaliteit is
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:29:09 #114
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82519146
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef G.R.S. het volgende:
Wilders heeft wel gelijk wat betreft criminaliteit
Als ik straks gepakt wordt met fietsen zonder licht moet ik het land uit.
Feyenoord Rotterdam
pi_82519335
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik hoorde dat de rest van de partijen wel voor meer criminaliteit is
Meerrr criminaliteit = meer spanning in je leven!

Daar teken ik voor!

@ o.us Ik zou maar oppassen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:36:06 #116
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_82519679
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:28 schreef G.R.S. het volgende:
Wilders heeft wel gelijk wat betreft criminaliteit
Wat zei hij? Mijn tv stond uit .
Cool story, Hansel.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:36:54 #117
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_82519755
Die klappers er steeds tussendoor, zwaar irritant .
Cool story, Hansel.
pi_82519801
WAAAAAAAAAAAJOOOOOOOOOOOOOOW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111!!111!1!1!!!!1!1!!!!11!!!1!1¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
pi_82519817
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat zei hij? Mijn tv stond uit .
Wat hij normaal altijd roept: wanneer je de criminaliteit ingaat moet je het land uit
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:38:11 #120
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_82519845
O.us, bedankt habibi (jij hebt de TT veranderd?)
Cool story, Hansel.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:38:56 #121
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82519907
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
O.us, bedankt habibi (jij hebt de TT veranderd?)
Ja.
Feyenoord Rotterdam
pi_82519926
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef o.us het volgende:

[..]

Bij jullie wordt het boek volgens mij vertaald in het Turks met hetzelfde oude vage gezegdes die je moet ontcijferen. Misschien begreep je wel niet veel, maar bij mij moest ik hem in het oud-Arabische alfabet lezen. En dat is echt niet makkelijk. Zoiets kost jaren.

Maar goed, ik ken ook Marokkanen die alleen Al-Fatiha kennen uit hun hoofd. Sommige nog geen een.
In het Turks is het erg begrijpbaar en ik denk dat het als één van de twee talen erg geschikt is om de Qur'an te "benaderen" in vertaling. De andere taal is het Perzisch. Dit komt omdat het Turks en het Perzisch ongelooflijk veel leenwoorden heeft uit het Arabisch. Tijdens mijn cursus Arabisch leerde ik tegelijkertijd ook Turkse woorden beter kennen.

Verder het oud -Arabisch alfabet..... ik kan de Qur'an gewoon lezen. Je bedoelt het lettertype dat verschilt?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:41:47 #123
155506 wikwakka2
Ahhhhh O+
pi_82520190
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 21:37 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Wat hij normaal altijd roept: wanneer je de criminaliteit ingaat moet je het land uit
De vraag is in hoeverre dat te realiseren valt.
Cool story, Hansel.
pi_82559169
Vandaag maar eens op D66 gestemd
pi_82559217
Ik ook
pi_82559462
Ik heb niet kunnen stemmen want ik zit nu in Marokko
pi_82559488
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:33 schreef Madridista het volgende:
Ik heb niet kunnen stemmen want ik zit nu in Marokko
Loop maar weer weg voor je verantwoordelijkheden! Schering en inslag is dat, wat ik je brom!
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:38:14 #128
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82559689
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:33 schreef Madridista het volgende:
Ik heb niet kunnen stemmen want ik zit nu in Marokko
Je zit nu in Rabat, Ga naar de Nederlandse ambassade.
Feyenoord Rotterdam
pi_82560403
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:34 schreef Rookert het volgende:

[..]

Loop maar weer weg voor je verantwoordelijkheden! Schering en inslag is dat, wat ik je brom!
Sow hé! Met de verkeerde been uit bed gestapt ?
pi_82562634
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef G.R.S. het volgende:
Vandaag maar eens op D66 gestemd
Boks, ouwe.
Cool story, Hansel.
  woensdag 9 juni 2010 @ 19:20:38 #131
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82564181
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef G.R.S. het volgende:
Vandaag maar eens op D66 gestemd
Mooi...daten?

Ik heb vrijdag niet veel te doen, kunnen we bios pakken en/of ergens wat gaan drinken
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_82564237
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:38 schreef o.us het volgende:

[..]

Je zit nu in Rabat, Ga naar de Nederlandse ambassade.
Huh? echt?!
pi_82564297
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:52 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Sow hé! Met de verkeerde been uit bed gestapt ?
[montellymodus]

Nee, maar je mag me morgenochtend wel helpen om het goed te doen

[/montellymodus]
pi_82564314
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef Madridista het volgende:

[..]

Huh? echt?!
Dude
  woensdag 9 juni 2010 @ 19:39:02 #135
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82565172
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef Rookert het volgende:

[..]

[montellymodus]

Nee, maar je mag me morgenochtend wel helpen om het goed te doen

[/montellymodus]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_82565568
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:21 schreef Madridista het volgende:

[..]

Huh? echt?!
Volgens mij gaat dat niet zo makkelijk en zit er nogal wat rompslomp omheen.
quote:
Beschrijving

U kunt uw stem uitbrengen voor de Tweede Kamerverkiezingen of voor het Europese Parlement als u stemgerechtigd bent en buiten Nederland woont of werkt. Als u op vakantie bent in het buitenland tijdens de verkiezing, kunt u iemand een volmacht geven om voor u te stemmen.



Registratie
Voor u uw stemrecht kunt gebruiken moet u eerst geregistreerd staan bij de gemeente Den Haag. U dient daarvoor een verzoek in. Op basis van deze gegevens houdt Den Haag een bestand bij. Bent u in dit bestand opgenomen, dan krijgt u het formulier voor registratie de volgende keer automatisch toegestuurd.



Als u in het buitenland verblijft, maar uw woonplaats in Nederland heeft, moet u zich via de gemeente waar u staat ingeschreven laten registreren. Deze gemeente zal dan Den Haag inlichten die voor de verdere afwikkeling zorg draagt.



Tegelijk met het verzoek voor registratie geeft u aan hoe u wilt stemmen: stemmen in Nederland als u daar toevallig bent tijdens de verkiezing, stemmen per volmacht (u wijst dan een gemachtigde aan) of stemmen per brief.


Stemmen
Er zijn verschillende mogelijkheden om te stemmen:

* Bent u in Nederland tijdens de verkiezing, dan ontvangt u een kiezerspas waarmee u in elk stembureau in Nederland uw stem kunt uitbrengen.
* U laat een gemachtigde die stemgerechtigd is voor u stemmen in Nederland. Als u bij de registratie heeft aangegeven dat u dit wilt, krijgt u vanzelf de informatie toegestuurd.
* Als u van de mogelijkheid gebruik maakt om per brief te stemmen, ontvangt u na registratie van de gemeente Den Haag een briefstembewijs (een verklaring dat u het stembiljet persoonlijk heeft ingevuld), stembiljet, retourenvelop en een handleiding.

Voorwaarden

Om per brief te mogen stemmen moet u aan de volgende voorwaarden voldoen:

* U bent 18 jaar of ouder.
* U bent Nederlander.
* U staat niet meer in Nederland ingeschreven in de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA).
* U bent niet uitgesloten van kiesrecht.

Aanpak

Woont u in het buitenland, dan stuurt u uw verzoek tot registratie naar de consulaire post waaronder uw woonplaats valt. Op de Nederlandse Antillen en Aruba stuurt u het verzoek aan de Gouverneur. De ambassade, het consulaat of de Gouverneur stuurt uw registratie binnen zes maanden en zes weken voor de dag van de verkiezing, door naar de gemeente Den Haag.
Onderhoudt het land waar u woont geen diplomatieke betrekkingen met Nederland, dan moet u het verzoek sturen naar de gemeente Den Haag.


U brengt u stem per brief uit door het briefstembewijs en het ingevulde stembiljet in de retourenvelop naar de gemeente Den Haag te sturen. Als voor het land waar u verblijft een briefstembureau is aangewezen, dan stuurt u de stukken via de retourenvelop naar het desbetreffende briefstembureau ter plaatse.
Cool story, Hansel.
pi_82566696
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:20 schreef Montelly het volgende:

[..]

Mooi...daten?

Ik heb vrijdag niet veel te doen, kunnen we bios pakken en/of ergens wat gaan drinken
Ik dacht dat je al iemand had

@ wikwakka BOKSSS !
pi_82566725
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef Rookert het volgende:

[..]

[montellymodus]

Nee, maar je mag me morgenochtend wel helpen om het goed te doen

[/montellymodus]

what do you want?
pi_82567683
Hoezo geen PvdA? Of PVV?
Cool story, Hansel.
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:34:30 #140
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82626358
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik dacht dat je al iemand had

@ wikwakka BOKSSS !
Neen, ben singel. Maar dat kan door jou weleens anders worden...
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_82628214
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

what do you want?
Potje deathmatch
pi_82642262
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef Montelly het volgende:

[..]

Neen, ben singel. Maar dat kan door jou weleens anders worden...
Sow hé! Waar komt dat opeens vandaan
pi_82642277
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:10 schreef Rookert het volgende:

[..]

Potje deathmatch
Meen je die????
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:40:28 #144
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82642453
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Meen je die????
Waar staat jouw nick voor?
Feyenoord Rotterdam
pi_82642626
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Meen je die????
Ja, heb het alleen op computer en gedownload
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82643349
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Meen je die????
Ik vind dit nog steeds onbegrijpelijk hoor. En het is meen je dat.
Cool story, Hansel.
pi_82643478
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef o.us het volgende:

[..]

Waar staat jouw nick voor?
Gary 'Roach' Sanderson
pi_82643525
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, heb het alleen op computer en gedownload
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja zeg! Ik wil eens met Nederlanders gaan spelen ipv al die kleine Engelse jongetjes van 10 jaar
pi_82643555
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik vind dit nog steeds onbegrijpelijk hoor. En het is meen je dat.
Hahah, je moet nog aan me wennen wil je zeggen And I know; maar meen je die klinkt leuker
pi_82643734
Welk spel hebben jullie het nou over? Cod MW? Ik heerste vroeger in CoD1.
Cool story, Hansel.
pi_82643814
Modern Warfare 2. En binnenkort CoD: Black Ops !!
pi_82643859
Oh, dat heb ik alleen een keer op de xbox gespeeld. Met maar 16 mensen kunnen spelen is " ".
Cool story, Hansel.
pi_82643945
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, dat heb ik alleen een keer op de xbox gespeeld. Met maar 16 mensen kunnen spelen is " ".
Vind je dat te weinig? Liever Team Deathmatch met 12 man. Veel beter en je wordt niet constant neergeschoten omdat je net op de verkeerde plek wordt gerespawned
pi_82644073
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:09 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Vind je dat te weinig? Liever Team Deathmatch met 12 man. Veel beter en je wordt niet constant neergeschoten omdat je net op de verkeerde plek wordt gerespawned
Met z'n 64en CoD team deathmatch met grote levels .
Cool story, Hansel.
pi_82644234
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:12 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Met z'n 64en CoD team deathmatch met grote levels .
Ik word al helemaal panisch met 18 man, laat staan 64
pi_82644318
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik word al helemaal panisch met 18 man, laat staan 64
Je bent vrouw, he hoort te kunnen multitasken . En de levels waren in cod1 wel 10 keer zo groot.
Cool story, Hansel.
pi_82644547
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je bent vrouw, he hoort te kunnen multitasken . En de levels waren in cod1 wel 10 keer zo groot.
Hahah, bezighouden met 32 man lijkt makkelijk maar is het niet Maar idd, de levels zijn groot! Heb afgelopen week de Resurgeance mappack gedownload met maps van de vorige MW en serieus; moet echt een half uurtje zoeken wil ik iemand vinden
pi_82644725
Schaam je!
Cool story, Hansel.
pi_82645082
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Schaam je!
im sorry
pi_82646421
Excuses niet aanvaard.
Cool story, Hansel.
pi_82665310
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Excuses niet aanvaard.
Dan niet
pi_82673407
Die vuvuzela's bij Zuid-Afrika - Mexico
pi_82673566
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:09 schreef Rookert het volgende:
Die vuvuzela's bij Zuid-Afrika - Mexico
BZZZZZZZZZZZ
pi_82673641
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:13 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

BZZZZZZZZZZZ
Dat de fluitjes nog horen Het lijkt nu constant of ze scoren terwijl Zuid-Afrika echt slecht speelt
pi_82673915
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:14 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat de fluitjes nog horen Het lijkt nu constant of ze scoren terwijl Zuid-Afrika echt slecht speelt
HAHAHAH WOOOEEEHHII!!
pi_82673960
G.R.S., speelt én computerspellen én kijkt voetbal?

*valt flauw*
Cool story, Hansel.
pi_82673963
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:18 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

HAHAHAH WOOOEEEHHII!!
Nu hebben ze nog gescoord ook Wat een hel

Wel leuk voor het land
pi_82673984
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
G.R.S., speelt én computerspellen én kijkt voetbal?

*valt flauw*
Vraag haar nummer
pi_82674010
Ik kijk zelf niet eens voetbal, ik moet even uitrusten na het 'leren'.
Cool story, Hansel.
pi_82674133
Ik zag vandaag een vet knap meisje dat leek op Marokkaanse18 qua stijl etc, dus ik dacht, ik ga in de buurt van haar zitten in de trein, maar toen stak ze een sigaret op
pi_82674227
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
G.R.S., speelt én computerspellen én kijkt voetbal?

*valt flauw*
hahah, jij gaat me haten als ik je vertel voor welke club ik ben
pi_82674228
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef Rookert het volgende:
Ik zag vandaag een vet knap meisje dat leek op Marokkaanse18 qua stijl etc, dus ik dacht, ik ga in de buurt van haar zitten in de trein, maar toen stak ze een sigaret op
Cool story man
Cool story, Hansel.
pi_82674253
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:24 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

hahah, jij gaat me haten als ik je vertel voor welke club ik ben
Ajax?

Boeit me geen donder eerlijk gezegd, ik ben alleen geïnteresseerd in internationaal voetbal .
Cool story, Hansel.
pi_82674260
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:19 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nu hebben ze nog gescoord ook Wat een hel

Wel leuk voor het land
Jaa, precies! Ik gun het de bevolking
pi_82674289
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ajax?

Boeit me geen donder eerlijk gezegd, ik ben alleen geïnteresseerd in internationaal voetbal .
Ik ook

Competitievoetbal is
pi_82674297
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ajax?

Boeit me geen donder eerlijk gezegd, ik ben alleen geïnteresseerd in internationaal voetbal .
Oohw oke! Arsenal?
pi_82674326
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Oohw oke! Arsenal?
Nee, Nederland & Oman.
Cool story, Hansel.
pi_82674439
Zuid-Afrika gaat het nog doen ook straks
pi_82674602
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, Nederland & Oman.
Oohw, op die manier
pi_82674634
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:28 schreef Rookert het volgende:
Zuid-Afrika gaat het nog doen ook straks
Is toch leuk wanneer het gastland de eerste wedstrijd wint
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:35:36 #181
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82674708
Ergens toch nog jammer dat dit niet in Marokko is.
Feyenoord Rotterdam
pi_82674798
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:35 schreef o.us het volgende:
Ergens toch nog jammer dat dit niet in Marokko is.


Ik denk niet dat het veel uit zou maken, behalve voor de lokale bewoners en eventuele fans (dichterbij) dan.

Oh ja, en de nationale elftallen zouden dan niet zo snel bestolen worden denk ik . Eigenlijk was marokko mischien wel een beter idee geweest.
Cool story, Hansel.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:40:23 #183
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82674904
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]



Ik denk niet dat het veel uit zou maken, behalve voor de lokale bewoners en eventuele fans (dichterbij) dan.

Oh ja, en de nationale elftallen zouden dan niet zo snel bestolen worden denk ik . Eigenlijk was marokko mischien wel een beter idee geweest.
Het scheelde maar 4 stemmen of de hele wereld keek naar Casablanca.
Feyenoord Rotterdam
pi_82674998
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:40 schreef o.us het volgende:

[..]

Het scheelde maar 4 stemmen of de hele wereld keek naar Casablanca.
Het leven is nou eenmaal kut, ousje. Niks aan te doen.
Cool story, Hansel.
pi_82675005
SHEIZE!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:42:10 #186
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82675044
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:41 schreef G.R.S. het volgende:
SHEIZE!
Wat?
Feyenoord Rotterdam
pi_82675053
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:41 schreef G.R.S. het volgende:
SHEIZE!
Alle duitsers terug naar Germanië!
Cool story, Hansel.
pi_82675203
Het is 1-1 Ik dacht dat jullie me wel zouden snappen en nee Wik!! Ik ga niet naar Germanië!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:46:34 #189
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82675236
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:45 schreef G.R.S. het volgende:
Het is 1-1 Ik dacht dat jullie me wel zouden snappen en nee Wik!! Ik ga niet naar Germanië!
Support je Bafana Bafana?
Feyenoord Rotterdam
pi_82675266
Kut, was net boodschap aan het doen Het leeft iig wel
pi_82675283
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:45 schreef G.R.S. het volgende:
Het is 1-1 Ik dacht dat jullie me wel zouden snappen en nee Wik!! Ik ga niet naar Germanië!
Alle Marokkanen terug naar Turkije dan?
Cool story, Hansel.
pi_82675388
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:46 schreef o.us het volgende:

[..]

Support je Bafana Bafana?
Hihi, jaa ik support Bafana Bafana

@ Wik;

@ Rookert; bespaar ons de details
pi_82675430
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:49 schreef G.R.S. het volgende:

[..]


@ Rookert; bespaar ons de details
1 zakje roerbakgroenten...
pi_82675485
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:50 schreef Rookert het volgende:

[..]

1 zakje roerbakgroenten...
Klinkt als een onprettige boodschap.
Cool story, Hansel.
pi_82675508
BIJNA, was mooiste goal van dit toernooi tot nu toe geweest
pi_82675838
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:50 schreef Rookert het volgende:

[..]

1 zakje roerbakgroenten...
pi_82677447
Cool story, Hansel.
pi_82677472
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef G.R.S. het volgende:

[..]


pi_82694830
Ik heb honger
pi_82694904
Hoi
  zaterdag 12 juni 2010 @ 09:49:03 #201
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82698588
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:50 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb honger
Zoo..ik ben gisteren om 03:00 helemaal los gegaan op een shoarma schotel pffffff. Knoflook komt nog steeds mijn poriën uit.

Maar GRS schat gaan we nou nog wat leuks doen??? Of heb je opeens een "vriend"
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zaterdag 12 juni 2010 @ 09:50:05 #202
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82698601
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef Rookert het volgende:
Ik zag vandaag een vet knap meisje dat leek op Marokkaanse18 qua stijl etc, dus ik dacht, ik ga in de buurt van haar zitten in de trein, maar toen stak ze een sigaret op
Wat een fail...
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_82698700
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:49 schreef Montelly het volgende:

[..]

Zoo..ik ben gisteren om 03:00 helemaal los gegaan op een shoarma schotel pffffff. Knoflook komt nog steeds mijn poriën uit.

Maar GRS schat gaan we nou nog wat leuks doen??? Of heb je opeens een "vriend"
Mag hopen dat je daarna alleen nog je jas ging halen en niet verder uit ging
pi_82698707
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:50 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wat een fail...
Gore wijven
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:06:19 #205
304590 theturk
kiektem gaon jong!
pi_82698807
er zijn best veel Turken te vinden op FOK! maar niet zoveel Markoanen
gekkie van zn hobbob ey!
pi_82698827
Ze zitten overal
pi_82704617
Gaat ie bij een meisje zitten om van het uitzicht te genieten of was je ook van plan haar aan te spreken?
Ik ben een pure Turk.
pi_82704879
Wat
pi_82705071
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:45 schreef Rookert het volgende:
Wat
Je wilde toch dichtbij haar zitten om van het uitzicht te genieten, maar ik vroeg me af of je behalve dat haar ook zou aanspreken. Dat is toch wel meer waard.
Ik ben een pure Turk.
pi_82705180
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je wilde toch dichtbij haar zitten om van het uitzicht te genieten, maar ik vroeg me af of je behalve dat haar ook zou aanspreken. Dat is toch wel meer waard.
Hmm, weet ik niet. Moet ik wel wat te melden hebben wat inspeelt op een spontane situatie, anders is het meteen zo van "eh, okee, cool story "

Maar ze rookte toch, dus het was niks
pi_82705748
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:49 schreef Montelly het volgende:

[..]

Zoo..ik ben gisteren om 03:00 helemaal los gegaan op een shoarma schotel pffffff. Knoflook komt nog steeds mijn poriën uit.

Maar GRS schat gaan we nou nog wat leuks doen??? Of heb je opeens een "vriend"
Hmms, zin om naar Maastricht te komen




Kijk hoe leuukk
pi_82705891
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:09 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Hmms, zin om naar Maastricht te komen




Kijk hoe leuukk
Tof nummer inderaad, Waka Waka van Shakira (hoewel zeer appetijtelijk ) is
pi_82706186
Idd! Vind het ook niet zo'n geweldig nummer. Al die andere versies van Waving your flag Supervet!
pi_82706191
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gaat ie bij een meisje zitten om van het uitzicht te genieten of was je ook van plan haar aan te spreken?
Wijze woorden van bilmi.
Cool story, Hansel.
pi_82706240
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wijze woorden van bilmi.
Bilmi achter haar kassa met een mooiboy: " "
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:32:18 #216
304590 theturk
kiektem gaon jong!
pi_82716686
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Alle Marokkanen terug naar Turkije dan?
\

echt niet!!!!!!!
gekkie van zn hobbob ey!
pi_82716835
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:53 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hmm, weet ik niet. Moet ik wel wat te melden hebben wat inspeelt op een spontane situatie, anders is het meteen zo van "eh, okee, cool story "

Maar ze rookte toch, dus het was niks
Alsof het anders wat zou worden tussen jullie.
Ik ben een pure Turk.
pi_82717223
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Alsof het anders wat zou worden tussen jullie.
Je hebt geen hart voor de integratie in dit land
pi_82717267
Alsof het iets met integratie te maken heeft. Ging niet om dat zij een buitenlander is he..
Ik ben een pure Turk.
pi_82717289
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
Alsof het iets met integratie te maken heeft. Ging niet om dat zij een buitenlander is he..
Oh waar ging het dan wel om?
pi_82717308
dat je haar niet waard bent...
Ik ben een pure Turk.
pi_82717333
en halloo jij drinkt bier, waarom een meisje sowieso niet met jou zou moeten nemen

en dan knap jij af op het roken
Ik ben een pure Turk.
pi_82717439
Mijn waarde is recht evenredig met mijn inschatting van de waarde van het meisje zelf.
pi_82717476
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
en halloo jij drinkt bier, waarom een meisje sowieso niet met jou zou moeten nemen

en dan knap jij af op het roken
Ik drink geen bier op plekken waar het niet sociaal acceptabel is, ik drink geen bier omdat ik mijn lichaam in enige behoefte moet voorzien, ik stink niet uit mijn mond en ik zie er niet uit als een goedkope sjonnie.
pi_82717642
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:54 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik drink geen bier op plekken waar het niet sociaal acceptabel is, ik drink geen bier omdat ik mijn lichaam in enige behoefte moet voorzien, ik stink niet uit mijn mond en ik zie er niet uit als een goedkope sjonnie.
- alsof je alleen op haar afknapte omdat ze in de trein rookte
- je drinkt omdat je het lekker vindt, volgens mij kunnen we dat ook een behoefte noemen
- bier drinken = uit je BEK stinken
- wacht.. je ziet haar toch neit altijd roken, dus zodra ze haar sigaret opsteekt ziet ze eruit als een goedkope sjonnie, wat een argument. Misschien ziet zij er met die sigaret beter uit dan jij.

bier en sigaret = allebei dom
Ik ben een pure Turk.
pi_82717729
ik ben vandaag wel aardig.. nu ik dit zo teruglees
Ik ben een pure Turk.
pi_82717795
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

- alsof je alleen op haar afknapte omdat ze in de trein rookte
- je drinkt omdat je het lekker vindt, volgens mij kunnen we dat ook een behoefte noemen
- bier drinken = uit je BEK stinken
- wacht.. je ziet haar toch neit altijd roken, dus zodra ze haar sigaret opsteekt ziet ze eruit als een goedkope sjonnie, wat een argument. Misschien ziet zij er met die sigaret beter uit dan jij.

bier en sigaret = allebei dom
-het was op het station, in de trein mag je gelukkig niet roken. En ja, ik knap af puur op het feit dat ze rookte.
- Ik krijg geen afkickverschijnselen als ik niet rook, sigaretten roken zorgt voor een nicotineverslaving.
- Klopt, maar het trek iig niet in mijn kleren, zodat ik nogal supersensueel mannelijk ruik.
-Je laatste punt vat ik niet echt, maar ik vind het er goedkoop uitzien als je een sigaret rookt ja.

sigaret - 1000x dommer
pi_82717842
Ik vind het allebei even dom... sorry geen zin om op al je punten in te gaan.

zou gwn geen jongen nemen die rookt/drinkt, beide een afknapper
Ik ben een pure Turk.
pi_82717942
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vind het allebei even dom... sorry geen zin om op al je punten in te gaan.

zou gwn geen jongen nemen die rookt/drinkt, beide een afknapper
Zeg, let een beetje op je taalgebruik, mensen 'neem' je niet.
pi_82718017
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Zeg, let een beetje op je taalgebruik, mensen 'neem' je niet.
Ik ben een pure Turk.
pi_82718026
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]


Tss
pi_82718137
Bilmi wel hoor
pi_82718139
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Zeg, let een beetje op je taalgebruik, mensen 'neem' je niet.
Mensen geef je.
Cool story, Hansel.
pi_82718193
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mensen geef je.
Kut FOK!
pi_82718205
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:08 schreef Ayca het volgende:
Bilmi wel hoor
Ervaring met mij? Je wil niet eens afspreken. Bitch.
Ik ben een pure Turk.
pi_82718232
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ervaring met mij? Je wil niet eens afspreken. Bitch.
pi_82718349
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ervaring met mij? Je wil niet eens afspreken. Bitch.
Kom dan.
pi_82718443
wanneer?
ik kan pas in de vakantie
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:19:08 #239
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82718598
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vind het allebei even dom... sorry geen zin om op al je punten in te gaan.

zou gwn geen jongen nemen die rookt/drinkt, beide een afknapper
Jij bent daarom ook nog 16/17 dus beperk je tot huidige "jump"generatie.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:20:12 #240
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82718640
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:05 schreef Rookert het volgende:

[..]

Tss
En jij... ___!

Heb je wel überhaupt baardgroei op je gezicht?'
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_82718645
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:19 schreef Montelly het volgende:

[..]

Jij bent daarom ook nog 16/17 dus beperk je tot huidige "jump"generatie.
Rook jij?
pi_82718663
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:20 schreef Montelly het volgende:

[..]

En jij... ___!

Heb je wel überhaupt baardgroei op je gezicht?'
Zijn jouw ballen al ingezakt?
pi_82718687
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:19 schreef Montelly het volgende:

[..]

Jij bent daarom ook nog 16/17 dus beperk je tot huidige "jump"generatie.
ja man want alleen mensen van 17 denken er zo over
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:23:41 #244
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82718792
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:

[..]

Rook jij?
Ik ben een gezelschaps roker/drinker.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_82718832
ik ook
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:25:22 #246
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82718856
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ja man want alleen mensen van 17 denken er zo over

Nee, ik vind je alleen lekker jong, fris en fruitig. En jou gedachtegang zal met de tijd veranderen.

Even jou quoten: Een man die geen bier/alcohol drinkt, niet rookt en niet uit z,n bek mag stinken??
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_82718906
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:23 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik ben een gezelschaps roker/drinker.
Okee, ik alleen drinker, heb sigaar weleens gedaan, maar vind er echt geen zak aan Sigaret stinkt me te erg en pijp probeer ik over 40 jaar nog wel
pi_82718914
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:25 schreef Montelly het volgende:

[..]

Nee, ik vind je alleen lekker jong, fris en fruitig. En jou gedachtegang zal met de tijd veranderen.
Ja maar dat is toch logisch Montelly omdat ik nog maar 17 ben.. ik bedoelde over dat roken, dat ik het een afknapper vind, dat is niet (alleen) typisch voor 17-jarigen snap je
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:29:27 #249
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82719047
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:

[..]

Zijn jouw ballen al ingezakt?
Ben jij hetero?? soms twijfel ik daaraan..

No offence, soms kom je over als een klein jongetje
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:33:23 #250
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82719231
LAZZZZZZZZZZZZ





Bilmi kom dansje doen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_82719236
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:29 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ben jij hetero?? soms twijfel ik daaraan..

No offence, soms kom je over als een klein jongetje
Jouw perceptie is gelukkig niet die van anderen
pi_82719406
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:33 schreef Montelly het volgende:
LAZZZZZZZZZZZZ





Bilmi kom dansje doen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
yurtseven kardesler
Ik ben een pure Turk.
pi_82734352
pi_82738375
Joepie!!
pi_82738672
Waar is je trots
pi_82775609
Ergens in Marrakech

AAHH!! Ik ben zo nerveus
pi_82776687
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:18 schreef G.R.S. het volgende:
Ergens in Marrakech

AAHH!! Ik ben zo nerveus
Wat is er dan, er is namelijk niets vandaag op tv wat spannend is wat ik LIVE kan zien
pi_82782678
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat is er dan, er is namelijk niets vandaag op tv wat spannend is wat ik LIVE kan zien

OHNOEESZ! Wil je zeggen dat je NIET naar de wedstrijd kan kijken? Damn, ik heb medelijden met je
pi_82782761
Ik heb een tentamen over 5,5 uur. Voetbal of leren, dat is de vraag.
Cool story, Hansel.
  maandag 14 juni 2010 @ 14:58:44 #261
304590 theturk
kiektem gaon jong!
pi_82788095
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Zeg, let een beetje op je taalgebruik, mensen 'neem' je niet.
je weet wat ze bedoelt dus wees nou geen pino
gekkie van zn hobbob ey!
  maandag 14 juni 2010 @ 14:59:31 #262
304590 theturk
kiektem gaon jong!
pi_82788142
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

yurtseven kardesler
o kim?
gekkie van zn hobbob ey!
pi_82795064
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:49 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

OHNOEESZ! Wil je zeggen dat je NIET naar de wedstrijd kan kijken? Damn, ik heb medelijden met je
Ik had een hertentamen, ging denk ik wel redelijk en kon nog groot gedeelte van 2e helft (boeiendste dus) op mobiel met radio luisteren met held Jack van Gelder

Wel beetje slappe wedstrijd
pi_82804210
Eerste helft was het shit. Dus wees maar blij Ben blij dat je her goed is gegaan!!
pi_82804312
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef G.R.S. het volgende:
Eerste helft was het shit. Dus wees maar blij Ben blij dat je her goed is gegaan!!
Ja, hoorde ik ook overal Thanks

Hoe was jouw dagje?
pi_82805440
Echt te saai gewoon. Ik heb nu vakantie en heb gewoon geen werk. Dus ben nu hier en daar gaan solliciteren Heb je nog tips om ergens te werken? Behalve supermarkt en callcenter
  maandag 14 juni 2010 @ 20:58:00 #267
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82805451
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, hoorde ik ook overal Thanks

Hoe was jouw dagje?


Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_82805561
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef G.R.S. het volgende:
Echt te saai gewoon. Ik heb nu vakantie en heb gewoon geen werk. Dus ben nu hier en daar gaan solliciteren Heb je nog tips om ergens te werken? Behalve supermarkt en callcenter

Ergens in Amsterdam...


Inschrijven bij uitzendbureau iig
pi_82805581
quote:
Christmas is all around
pi_82806541
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef G.R.S. het volgende:
Echt te saai gewoon. Ik heb nu vakantie en heb gewoon geen werk. Dus ben nu hier en daar gaan solliciteren Heb je nog tips om ergens te werken? Behalve supermarkt en callcenter
Goed dat je niet in een callcenter wil werken, respect daarvoor.

En anders ga je toch naar een uitzendbureau, kijken of zij wat voor je hebben .
Cool story, Hansel.
pi_82806823
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Goed dat je niet in een callcenter wil werken, respect daarvoor.

En anders ga je toch naar een uitzendbureau, kijken of zij wat voor je hebben .
Callcenter inbound kan nog wel, dan bellen de mensen jou en wordt je niet de hele dag uitgescholden Vriend van me deed het voor Achmea en verdiende er 12 euro per uur mee
pi_82823963
Thanks voor de tips jongens! Ik ga straks maar eens langs een uitzendbureau
pi_82824306
Neem je CV mee en zorg dat je veel inzetbaar bent
pi_82825678
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:20 schreef G.R.S. het volgende:
Thanks voor de tips jongens! Ik ga straks maar eens langs een uitzendbureau
Wel ABN praten, geen straattaal. Weet je.

[ Bericht 0% gewijzigd door wikwakka2 op 15-06-2010 11:23:28 ]
Cool story, Hansel.
pi_82828439
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:04 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wel ABN praten, geen straattaal. Weet je.
Hehe, maak daar maar geen zorgen over.
pi_82879236
pi_82879429
En, al een baan?
Cool story, Hansel.
pi_82879459
Ik heb de moeite niet eens genomen om het huis uit te gaan
pi_82879698
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:33 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb de moeite niet eens genomen om het huis uit te gaan
Typisch hoor, typisch
pi_82881536
Slecht van me
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:18:18 #281
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82881742
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:14 schreef G.R.S. het volgende:
Slecht van me
Komt door je Marokkaanse bloed, niets aan te doen.
Feyenoord Rotterdam
pi_82882067
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:18 schreef o.us het volgende:

[..]

Komt door je Marokkaanse bloed, niets aan te doen.
Deze man kent het
pi_82882598
I blame my parents
pi_82882651
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:36 schreef G.R.S. het volgende:
I blame my parents
Je groeit op voor galg en rad
pi_82882852
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:37 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je groeit op voor galg en rad
Thanks voor je vertrouwen in me
pi_82883105
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Thanks voor je vertrouwen in me
Ik wou dat ik beter kon zeggen
pi_82900450
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik wou dat ik beter kon zeggen
Hihi, alles goed met je?
pi_82900660
Nee, ik zit al dagen achter de computer te klooien met hoorcolleges slides naar Word zodat ik het boek niet hoef te lezen voor tentamen van morgen en ondertussen kijk ik voetbal en is het blijkbaar vet mooi weer toen ik halfuurtje buiten was

Morgen klaar
pi_82900851
Aahw, nog ff volhouden! Welk vak moet je dan leren?
pi_82900952
Belastingrecht.

Ruim 12 miljard euro aan vennootschapsbelasting wordt elk jaar door bedrijven niet betaald doordat ze de rente (die aftrekbaar is) die hun bedrijf moet betalen net zo hoog is als de winst die ze maken.

Cool story
pi_82901877
Interessant. Volgens mij heb ik nu mijn propedeuse binnen
pi_82901954


Ga je nu naar de uni?
pi_82901959
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:45 schreef G.R.S. het volgende:
Interessant. Volgens mij heb ik nu mijn propedeuse binnen
Volgens mij?

Gefeliciteerd als het zo is Ik kom naar Maastricht om je te feliciteren, want ik heb een excuus nodig om een keer Zuid-Limburg te checken
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:37:12 #295
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_82904758
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:47 schreef Rookert het volgende:

[..]

Volgens mij?

Gefeliciteerd als het zo is Ik kom naar Maastricht om je te feliciteren, want ik heb een excuus nodig om een keer Zuid-Limburg te checken
Wat een subtiele poging om GRS te penetreren pfffff...
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_82904776
Thanks!

Nopes Ayca, ik maak mijn HBO gewoon af.

@Rookert. Haha je bent meer dan welkom
pi_82904813
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wat een subtiele poging om GRS te penetreren pfffff...


Ook een goedenavond!
pi_82904923
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wat een subtiele poging om GRS te penetreren pfffff...
Tja, dat is mijn perk
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:40:17 #299
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82904960
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wat een subtiele poging om GRS te penetreren pfffff...
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:40:28 #300
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82904976
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:40:40 #301
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82904993
slotje
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:40:54 #302
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82905013
OH NEE TOCH NIET
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:41:08 #303
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82905021
Oke oke jawel
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')