dus tot in de vroege uurtjes feesten?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik heb over een paar weekjes een Irakeze bruiloft, normaal ga ik nooit maar ik ben nu wel nieuwsgierig.
Iraakse was het tochquote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik heb over een paar weekjes een Irakeze bruiloft, normaal ga ik nooit maar ik ben nu wel nieuwsgierig.
http://taalpost.onzetaal.nl/texts/archief/pdf/taalpost_136.pdfquote:Als bijvoeglijk naamwoord bij de landnaam 'Irak' komt zowel 'Iraaks' als 'Irakees' voor, maar 'Iraaks' is
verreweg het gebruikelijkst. Vandaar dat de voorkeur uitgaat naar 'de Iraakse bevolking'.
Er moet altijd nog een 'e' achter moeilijk hier hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Dit zijn even moeilijk tijden, binnen de kortste keren zal ik weer scherp zijn. InshAllah
Schuldig totdat het tegendeel is bewezen. Zo doen we dat in de Marokkaanse rechtsstaatquote:Op zondag 6 juni 2010 17:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert, je weet best dat ik die 'e' gewoon vergeten ben.
*Overhandigt een paar briefjes*quote:Op zondag 6 juni 2010 17:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Schuldig totdat het tegendeel is bewezen. Zo doen we dat in de Marokkaanse rechtsstaat
Volgens mij was dat een 'inspectie' bezoek. Hij wil namelijk je hand vragen en belde even aan om te kijken wie er zo allemaal in je huis wonen (broers) etc..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
OhEr kwam vanochtend een Marokkaan aan m'n deur om te vragen of hier een Zene ofzo woont, maar in mijn omgeving woont geen enkele Marokkaan.
Een Marokkaan die om m'n hand komt vragen? Beter niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een 'inspectie' bezoek. Hij wil namelijk je hand vragen en belde even aan om te kijken wie er zo allemaal in je huis wonen (broers) etc..
Ja dat mag ik alleen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een Marokkaan die om m'n hand komt vragen? Beter niet.
Waarschijnlijk wou hij mij vinden om zijn zusje aan mij te geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
OhEr kwam vanochtend een Marokkaan aan m'n deur om te vragen of hier een Zene ofzo woont, maar in mijn omgeving woont geen enkele Marokkaan.
Ik wou het niet zeggen, maar er zijn al weer overvallen geweest door Marokkanen in de buurt. Verder ongeveer een paar weken geleden zijn mijn moeder ook al dat er Marokkanen weer bezig zijn. Je moet echt oppassen in onze buurt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Burakius.![]()
Woont hier trouwens een Zene? Volgens mij wilde hij een overval plegen. Die vuile Marokkanen..
1. Waarom wilde je het niet zeggen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, maar er zijn al weer overvallen geweest door Marokkanen in de buurt. Verder ongeveer een paar weken geleden zijn mijn moeder ook al dat er Marokkanen weer bezig zijn. Je moet echt oppassen in onze buurt.
Maar trouwens ik denk niet dat een dief even lekker gaat aanbellen .
Je zou haast PVV stemmen om van die mocro's af te zijn.
Jij mag ze zeker allemaal? Of doet alsof? Of bent er gewoon stil over?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Niemand verplicht je om hier kutopmerkingen te plaatsen.
Er woont wel een Chinese familie hier trouwens. Goede vriend van mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1. Waarom wilde je het niet zeggen?
2. Zijn ze actief in onze buurt? Dat doen ze trouwens wel, er was vorig jaar volgens mij iets met Chinezen. Gingen ze aanbellen en om een Chinese familie vragen.
Ja weet ik, hij zat bij ons op school.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Er woont wel een Chinese familie hier trouwens. Goede vriend van mij.
Ik heb nog nooit problemen gehad met Marokkanen. En zelfs als dat wel zo zou zijn geweest zou ik er niet in dit topic over zeiken. Ga dan gewoon naar klaagbaak.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij mag ze zeker allemaal? Of doet alsof? Of bent er gewoon stil over?
Waarom zo verdedigen? Het was een kleine opmerking over Marokkanen. Of je kent te weinig Marokkanen of je bent blind voor de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen gehad met Marokkanen. En zelfs als dat wel zo zou zijn geweest zou ik er niet in dit topic over zeiken. Ga dan gewoon naar klaagbaak.
Ik vind het een beetje sneu om dat in het marokkanentopic te doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom zo verdedigen? Het was een kleine opmerking over Marokkanen. Of je kent te weinig Marokkanen of je bent blind voor de werkelijkheid.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
Een van de beste mensen in m'n omgeving is Marokkaans.![]()
Maar tegelijk ken ik ook heel veel slechtere.. jammer voor de minderheid. Zo'n Marokkaans wijf had verzonnen dat een vriend van me haar had bedreigd. Een andere Marokkaanse had verzonnen dat ze gevingerd was (die jongen kreeg klappen).
Marokko is als het gaat om sextoerisme één van de toppers in de wereld. Vrienden die 1 maand geleden daar zijn geweest kunnen het bevestigen (niet gebruik makend van de faciliteiten btw! ). Dus wat je vriendin zei zou me niet eens verbazen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dit is waargebeurd (omdat veel mensen op fok mij niet geloven), toch weerhoud het mij er niet van andere Marokkanen de kans te geven, want zoals ik al eerder zei, een van de besten uit m'n omgeving is Marokkaans.
Nee het was een Indonesische vriend bedreigd door een Marokkaanse.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Marokko is als het gaat om sextoerisme één van de toppers in de wereld. Vrienden die 1 maand geleden daar zijn geweest kunnen het bevestigen (niet gebruik makend van de faciliteiten btw! ). Dus wat je vriendin zei zou me niet eens verbazen.
Dan praat ze poep (net als jij), want er zijn weinig echt ´goed islamitische´ landen waar de regels 100% worden nageleefd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee het was een Indonesische vriend bedreigd door een Marokkaanse.
Oja, een andere Marokkaanse schept wel altijd op over de strengheid van Marokko en dat het er echt goed islamitisch is en bla, nooit drank enzo. En dat op zo'n asociale Marokkaans pratende manier.
Je kan op internet al vinden wat de plekjes zijn waar je hoeren kan oppikken in Marokko. Gek genoeg kent de Marokkaanse autoriteit deze sites niet die met een paar knoppen zo te vinden zijn, waarmee 40 tot 50 procent van de bestaande bordelen kunnen worden opgeruimd. Er zijn een paar redenen die bij mij opkomen:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oja, een andere Marokkaanse schept wel altijd op over de strengheid van Marokko en dat het er echt goed islamitisch is en bla, nooit drank enzo. En dat op zo'n asociale Marokkaans pratende manier.
Je kent me niet eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan praat ze poep (net als jij), want er zijn weinig echt ´goed islamitische´ landen waar de regels 100% worden nageleefd.
Je kent haar niet eensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan praat ze poep (net als jij), want er zijn weinig echt ´goed islamitische´ landen waar de regels 100% worden nageleefd.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |