dus tot in de vroege uurtjes feesten?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik heb over een paar weekjes een Irakeze bruiloft, normaal ga ik nooit maar ik ben nu wel nieuwsgierig.
Iraakse was het tochquote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik heb over een paar weekjes een Irakeze bruiloft, normaal ga ik nooit maar ik ben nu wel nieuwsgierig.
http://taalpost.onzetaal.nl/texts/archief/pdf/taalpost_136.pdfquote:Als bijvoeglijk naamwoord bij de landnaam 'Irak' komt zowel 'Iraaks' als 'Irakees' voor, maar 'Iraaks' is
verreweg het gebruikelijkst. Vandaar dat de voorkeur uitgaat naar 'de Iraakse bevolking'.
Er moet altijd nog een 'e' achter moeilijk hier hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Dit zijn even moeilijk tijden, binnen de kortste keren zal ik weer scherp zijn. InshAllah
Schuldig totdat het tegendeel is bewezen. Zo doen we dat in de Marokkaanse rechtsstaatquote:Op zondag 6 juni 2010 17:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert, je weet best dat ik die 'e' gewoon vergeten ben.
*Overhandigt een paar briefjes*quote:Op zondag 6 juni 2010 17:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Schuldig totdat het tegendeel is bewezen. Zo doen we dat in de Marokkaanse rechtsstaat
Volgens mij was dat een 'inspectie' bezoek. Hij wil namelijk je hand vragen en belde even aan om te kijken wie er zo allemaal in je huis wonen (broers) etc..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
OhEr kwam vanochtend een Marokkaan aan m'n deur om te vragen of hier een Zene ofzo woont, maar in mijn omgeving woont geen enkele Marokkaan.
Een Marokkaan die om m'n hand komt vragen? Beter niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een 'inspectie' bezoek. Hij wil namelijk je hand vragen en belde even aan om te kijken wie er zo allemaal in je huis wonen (broers) etc..
Ja dat mag ik alleen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een Marokkaan die om m'n hand komt vragen? Beter niet.
Waarschijnlijk wou hij mij vinden om zijn zusje aan mij te geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
OhEr kwam vanochtend een Marokkaan aan m'n deur om te vragen of hier een Zene ofzo woont, maar in mijn omgeving woont geen enkele Marokkaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |