quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:35 schreef retorbrapi het volgende:
Ik snap nu waarom multitasking alleen voor 3GS+ is. M'n 3G wordt er ongelofelijk traag van..
Ja, ik wist het vantevoren. Ik heb het alleen nodig voor development (heb geen 3GS).quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat zie je toch al van tevoren?
Het antwoord van de Phone House medewerker: neequote:
Hmm als je net verlengt hebt, kun je daar ook onderuit eigenlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef Pwnie het volgende:
Net weer thuis en inmiddels wat PM ontvangen. Ik ga hier van het weekend even mee aan de gang en jullie krijgen bericht. Mocht je contract nog minimaal een jaar lopen, dan heeft het geen nut informatie aan te vragen, je komt simpelweg niet in aanmerking voor verlenging. (Uitzondering: Vodafone klanten kunnen 6 maanden van te voren een verlenging aanvragen, KPN 4 maanden).
Doe je dit in de toekomst ook nog? In november mag ik weer verlengen, en ik houd jouw cashback graag in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:01 schreef Pwnie het volgende:
Net weer thuis en inmiddels wat PM ontvangen. Ik ga hier van het weekend even mee aan de gang en jullie krijgen bericht. Mocht je contract nog minimaal een jaar lopen, dan heeft het geen nut informatie aan te vragen, je komt simpelweg niet in aanmerking voor verlenging. (Uitzondering: Vodafone klanten kunnen 6 maanden van te voren een verlenging aanvragen, KPN 4 maanden).
Dat kan toch nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef Stevennn het volgende:
En nou heb ik net een abbo afgesloten bij tele2 3 maanden terug. Dan zit ik straks met 2 abbo's
Naja in de toekomst. Het is mijn werkquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:08 schreef Merkie het volgende:
Doe je dit in de toekomst ook nog? In november mag ik weer verlengen, en ik houd jouw cashback graag in mijn achterhoofd.
Ik weet niet wat de wetgeving hierover zegt dus daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Je kan allicht even de AVP (algemene voorwaarden particulieren) van je aanbieder erop nalezen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm als je net verlengt hebt, kun je daar ook onderuit eigenlijk?
We zijn natuurlijk niet allemaal zo geweldig als jouquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:28 schreef nelisb het volgende:
Damn doe eens moeite dingen te lezen, te onderzoeken, dan met van die domme vragen een topic vol te spammen.
Maar goed, nu kan je hem bestellen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Snelle vraag: Als ik nu mijn 3G verkoop, kan ik dan de back-up op een nieuw toestel zetten, zodat al mijn gegevens straks meegaan naar de 4?
Om welke redenen kan het zijn dat je veel terug krijgt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:29 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Naja in de toekomst. Het is mijn werkIk heb een eigen adviesbureau en ben zeker voornemens om te blijven bestaan
[..]
Ik weet niet wat de wetgeving hierover zegt dus daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Je kan allicht even de AVP (algemene voorwaarden particulieren) van je aanbieder erop nalezen.
Dank jequote:Op donderdag 10 juni 2010 19:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk niet allemaal zo geweldig als jou
16 of 32 GB.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:23 schreef Qunix het volgende:
Hoeveel interne geheugen heeft hij?
heb er geen verstand van, maar wat zijn je directe beperkingen nu danquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer...
Had minstens 512 verwacht.
[..]
Ik als developer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |