- Facetimequote:Op donderdag 10 juni 2010 11:48 schreef gday het volgende:
Wat is er nu eigenlijk vernieuwd aan het platform zelf? Wat voor nieuwe dingen zijn er die developers écht goed kunnen gaan gebruiken, behalve de toegevoegde gyroscoop? Ik vind het allemaal weinig vernieuwend. Op technisch gebied zijn de meeste toevoegingen al op andere platformen te vinden en verder zijn de vernieuwdingen voornamelijk aan de buitenkant te vinden.
Jobs heeft dus gewoon gelogen met z'n 'You won't be disappointed', tenzij je voornamelijk op uiterlijk gericht bent.
Vergeet de gyroscoop niet, dat maakt ook nieuwe applicaties mogelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef kadeya het volgende:
[..]
- Facetime
- Multitasking
- iAd
Dit lijken mij dingen die voor developers interessant zijn, vooral multitasking biedt heel veel nieuwe mogelijkheden.
Ik neem aan dat het, net zoals nu, iets persoonlijks is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:19 schreef Catch22- het volgende:
Een simkaartje pik je gratis op.
Ja, laat eens horen. Ben erg benieuwd. Heb Vodafone Basis abonnement 22,50 SIM Onlyquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:46 schreef Pwnie het volgende:
Wellicht kan ik voor mensen wat betekenen in de vorm van een cashback wanneer je echt allergisch voor T-mobile bent. Ik kan je/jullie abonnementen verlengen (mits je er in aanmerking voor komt) en dan krijg je van mij een cashback deal om je iPhone 4 te gaan halen in een bijvoorbeeld België.
Mochten er mensen zijn die dit eventueel willen dan kunnen we eens gaan rekenen wat de abonnementen van de providers opleveren. Lijkt mij dan een win/win situatie.
(op voorhand geef ik aan dat sim-only constructies geen cashback opleveren)
Nee, hij kreeg de 3G toen hij net uit was voor ¤50 incl abbo. Omdat hij al klant was. Ik moest als nieuwe klant iets van ¤169 betalen, nu ben ik nieuwsgierig of ik hetzelfde kan doen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Waarom via de webshop? Gewoon bellen en bedelen.
Klopt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het, net zoals nu, iets persoonlijks is.
Dat het niets kost wil niet zeggen dat het geen moeite kost
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja, laat eens horen. Ben erg benieuwd. Heb Vodafone Basis abonnement 22,50 SIM Only
+ Internet en SMS Blox.
[edit] Oh crap, Sim Only.
Gebruik je Twitter for iPhone? Bekende bug die je batterij leegtrekt, dus daar kan het aan liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef Juicyhil het volgende:
Wtf, m'n iPhone begint kapot te gaan
eerst m'n accutijd dat plots drastisch minder is dan normaal, kan nu amper een dag met een volle accu doen. Maar nu is ook dat ding voor m'n hoofdtelefoon kapoet
eerdaags maar es naar T-Mobile.
Het kan echt niet met Sim Only? Want voor 350 cashback zou ik wel heel geïnteresseerd zijn eigenlijk...quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Pwnie het volgende:
[..]
sorry...
De hoogte van de cashback op bovenstaand abo (normaal abonnement, geen SO) is ongeveer ¤ 350,00 (hoogte is afhankelijk van looptijd/klantwaarde etc). Netwerk acties even buiten beschouwing.. dit levert indirect natuurlijk ook een voordeel op. Als je een beetje aan het rekenen gaat kan het nog best interessant worden om een iPhone 4 los aan te schaffen maar niemand weet de definitieve prijs voor dat ding.. Thats a problem, i guess?!
Euh, er is geen 64GB...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:01 schreef Skv het volgende:
Ik vraag me af wat het prijsverschil tussen de verschillende versies zal zijn. (32 vs 64 gb)
Zou de 64 GB voor 80 euro bij een i300 komen? Bij de 3G was de 16 GB de grootste, die kwam voor 80 E er bij.
Ik hoop overigens wel dat mijn accessoires die ik heb nog passen met de nieuwe iPhone. Anders kan ik een heleboel gaan vervangen. Met name de dockconnector.. Heb 4 USB-kabels en 2 stopcontactunits.
Helaas... voor een SO abonnement krijg je nog geen ¤ 20,00 dus dat zet geen zoden aan de dijk...quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef Christiaan het volgende:
Het kan echt niet met Sim Only? Want voor 350 cashback zou ik wel heel geïnteresseerd zijn eigenlijk...
Maar hoe werkt dat dan precies?(sorry dat ik het vraag maar ik wil wel meer informatie hoe en wat voordat ik erover ga nadenkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:08 schreef Pwnie het volgende:
[..]
Helaas... voor een SO abonnement krijg je nog geen ¤ 20,00 dus dat zet geen zoden aan de dijk...
Wat is er voor developers interessant aan Facetime? De groep developers die daar iets gaat hebben vind ik zelf eigenlijk nogal beperkt. Ok, multitasking is mooi, maar dat werd ook echt tijd. Jammer dat het nog steeds een verminkte multitasking is, maar beter iets dan niets. Wat biedt iAd voor geweldige extra's bovenop de al bestaande mogelijkheden zoals admob?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:17 schreef kadeya het volgende:
[..]
- Facetime
- Multitasking
- iAd
Dit lijken mij dingen die voor developers interessant zijn, vooral multitasking biedt heel veel nieuwe mogelijkheden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:23 schreef Catch22- het volgende:
Als ik nog 300 moet bijbetalen is dat best veel imo. Aangezien een Desire gewoon gratis is.
Wat moet ik me bij cashback voorstellen? Geld terug voor je oude toestel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Pwnie het volgende:
[..]
sorry...
De hoogte van de cashback op bovenstaand abo (normaal abonnement, geen SO) is ongeveer ¤ 350,00 (hoogte is afhankelijk van looptijd/klantwaarde etc). Netwerk acties even buiten beschouwing.. dit levert indirect natuurlijk ook een voordeel op. Als je een beetje aan het rekenen gaat kan het nog best interessant worden om een iPhone 4 los aan te schaffen maar niemand weet de definitieve prijs voor dat ding.. Thats a problem, i guess?!
Oja, daar heb ik niet eens aan gedacht. Gaat T-Mobile mij nog een leuke aanbieding doen om klant te blijven, of zal ik gewoon moeten betalen wat iedere nieuwe klant ook betaald?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef nelisb het volgende:
Hij krijgt bedrag x voor een ABO.
Hij neem zijn winst en betaald jou de rest uit na verlenging van je contract met 1 of 2 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |