Ik denk dat er twee redenen zijn waarom het deze keer wel gaat slagen:quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat videobellen werkte op mijn Sony Ericsson uit 2006 ook al prima hoor en gebruiksvriendelijk hoor. Ik zie het nut er niet echt van in, tevens is er een reden waarom het gefaald heeft (dit was niet de prijs).
Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van FaceTime.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat er twee redenen zijn waarom het deze keer wel gaat slagen:
- Apple maakt er een open standaard van, zodat andere telefoons ook gebruik zullen kunnen gaan maken van FaceTime en er voor het eerst dus tussen verschillende toestellen met elkaar zullen kunnen videobellen
- wifi is nu zo populair dat er eigenlijk nauwelijks nog plaatsen zijn waar dit niet aanwezig is (en je dus bijna altijd genoeg bandbreedte hebt om stottervrij te kunnen videobellen)
Overigens zou het me ook niet verbazen als videobellen echt een vlucht neemt als Skype het mogelijk maakt in hun mobiele applicatie en mensen dat massaal gaan gebruiken ipv FaceTime
Dat glas is toch zo superresistent en hard enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef WSquater het volgende:
Even iets totaal anders: wie gaat zo'n bumper kopen?
Ik ben benieuwd of het wel beschermt en wacht dus ook de eerste reviews af. Ik heb het altijd wel zonde gevonden om de achterkant helemaal te bedekken, en dat is nu niet het geval. Ik hoop in ieder geval dat als je je iPhone 4 bijvoorbeeld op tafel legt, hij de tafel zelf niet raakt (maar alleen de bumper). Dan kan het nog wel eens interessant worden.
In ieder geval in onderhandelingquote:Geachte heer Pino,
Bedankt voor uw e-mail, waarin u informeert naar de I-Phone.
Momenteel zijn KPN en Apple nog in onderhandeling over het aanbieden van de I-Phone via KPN. Tot op heden is hier nog geen beslissing over genomen. Zodra er meer bekent wordomtrent het aanbieden van de I-Phone via KPN zal dit zo snel mogelijk op de website worden medegedeeld.
Heeft u nog andere vragen? Meer vragen en antwoorden vindt u op <a href=http://www.kpn.com/kpn/show/id=1752234 >klantenservice Mobiel</a> op kpn.com.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Patrick xxxxxxxxxxxx
Klantenservice KPN
Dit dus!quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat er twee redenen zijn waarom het deze keer wel gaat slagen:
- Apple maakt er een open standaard van, zodat andere telefoons ook gebruik zullen kunnen gaan maken van FaceTime en er voor het eerst dus tussen verschillende toestellen met elkaar zullen kunnen videobellen
- wifi is nu zo populair dat er eigenlijk nauwelijks nog plaatsen zijn waar dit niet aanwezig is (en je dus bijna altijd genoeg bandbreedte hebt om stottervrij te kunnen videobellen)
Overigens zou het me ook niet verbazen als videobellen echt een vlucht neemt als Skype het mogelijk maakt in hun mobiele applicatie en mensen dat massaal gaan gebruiken ipv FaceTime
Nou, die weet al niet eens hoe je iPhone spelt. Wekt veel vertrouwen op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb de KPN gemaild of ze de iPhone gaan aanbieden.
Resultaat:
[..]
In ieder geval in onderhandeling
Ben benieuwd...quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:01 schreef LordLynx het volgende:
Tvp, hopen dat Vodafoon ook wat gaat aanbieden....
Ik geloof er weinig van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb de KPN gemaild of ze de iPhone gaan aanbieden.
Resultaat:
[..]
In ieder geval in onderhandeling
Heb ze aan de lijn gehad. Werd afgewimpeld naar de phone shop ofzoiets, en toen ik die belde kreeg ik een chagrijnige regiomanager aan de lijn die het maar stom vond dat ik dat vroeg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:01 schreef LordLynx het volgende:
Tvp, hopen dat Vodafoon ook wat gaat aanbieden....
Volgens mij horen ze nu dezelfde vraag over en over. Ik kan het me wel voorstellen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Heb ze aan de lijn gehad. Werd afgewimpeld naar de phone shop ofzoiets, en toen ik die belde kreeg ik een chagrijnige regiomanager aan de lijn die het maar stom vond dat ik dat vroeg.
zal na verloop van tijd denk ik gewoon via het 3g netwerk werken, waardoor de kosten dus simpelweg je maandelijkse mobiele internetkosten zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:58 schreef Christiaan het volgende:
Ik vraag me af hoe het gaat met videobellen. Het zal niet gratis zijn, want je moet het via de gewone telefoonlijn activeren geloof ik? Dan lijkt me een programma als Qik of zo beter, er zullen vast wel van dat soort dingen komen nu.
Het gebruiksgemak. De manier waarop hij de, weliswaar niet echt nieuwe, dingen doet. Niet uit te leggen tot je er zelf een in de handen hebt gehad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De HTC Legend, maar dan zonder de kromming en zonder RVS achterkant. Het ding heeft vrij weinig "nieuws", alles wat deze telefoon kan, kunnen de huidige smartphones al een half jaar.
Is er hier een macofiel die mij uit kan leggen wat dit ding toevoegt aan de huidige markt smartphones?
Het is wel gratis, denk ik. Voor zover ik het begrijp gaat de identificatie met je gsm-nummer, maar je hebt geen mobiele netwerkverbinding nodig om te kunnen FaceTalken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:58 schreef Christiaan het volgende:
Ik vraag me af hoe het gaat met videobellen. Het zal niet gratis zijn, want je moet het via de gewone telefoonlijn activeren geloof ik? Dan lijkt me een programma als Qik of zo beter, er zullen vast wel van dat soort dingen komen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |