"Ik heb de iPhone 4, cool he?"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja lastig dilemma. Het klinkt natuurlijk niet zo lekker als ik heb een 3GS.
ja idd, stond op de tennisbaan en moest steeds even tussendoor kijkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
sorryGing beetje mis maar hoopte vurig dat hij hem toch maar één keer gestuurd had.
Haha, herkenbaarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ja idd, stond op de tennisbaan en moest steeds even tussendoor kijkenDus wist het niet zeker, maar dacht het toen ook al. Heb het ok ff nagekeken maar was idd dubbel
![]()
quote:iPhone 4 in juli 2010 in Nederland bij T-Mobile
De iPhone 4 komt in wit en zwart en kost $199 voor de 16 GB , en $299 voor de 32 GB. De 3GS kost nu $99.
Op 24 juni komt de iPhone uit in Amerika en in juli komt de iPhone naar Nederland. T-Mobile zal weer het alleenrecht hebben op de iPhone. In eind september zijn er 88 andere landen aan de beurt. Op 21 juni komt iPhone OS 4.0 uit die gratis is voor alle modellen behalve de iPhone 2G en de iPod Touch 1G.
Dat zei ik in het vorige topic en toen werd ik er op afgekraakt omdat dat nutteloos commentaar wasquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
Die glazen achterkant kan al een stuk beter tegen krasjes dan de plastic achterkant die nu wordt gebruikt. En trouwens, waarom denkt iedereen dat op 4 juli de 4e gen. in Nederland en Belgie wordt gelanceerd? Ik bedoel, op een zondag?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:19 schreef Bananenman het volgende:
Leuk ding. Hoop alleen dat hij wat duurzamer is dan de vorige iPhones.
Ooit van sarcasme gehoord?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat zei ik in het vorige topic en toen werd ik er op afgekraakt omdat dat nutteloos commentaar was
Ja, en wat is hun bron?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Pino112 het volgende:
http://www.iphoned.nl/iph(...)nieuwe-iphone/22789/
[..]
Aangezien ik een vrij bijdehand persoon ben, zag ik heus wel dat het hier al begon:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:31 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het was nou niet echt sarcasme, en dat weet je zelf ook wel
Dit maakt hem helemaal compleet:quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef nelisb het volgende:
[..]
En hoe komt een nietszeggende iPhone-site waar geen hond komt aan deze informatie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:26 schreef Pino112 het volgende:
http://www.iphoned.nl/iph(...)nieuwe-iphone/22789/
[..]
Ik zou er niet te veel waarde aanhechten. Net even gegoogled op iPhone en 4 juli, en dat was in 2008 het gevalquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
En hoe komt een nietszeggende iPhone-site waar geen hond komt aan deze informatie?
Ja, weet ik ook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
En hoe komt een nietszeggende iPhone-site waar geen hond komt aan deze informatie?
Volgens mij wel. Je kan trouwens ook 1 jaar verlengen. Even informeren, maar als het goed is moet het lukkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Skv het volgende:
Mijn abo verloopt in september. Zou ik dan in juli alvast de iPhone 4 kunnen krijgen als ik 2 jaar verleng? Ook als ik van mijn i300 naar i150 wil gaan?
Ze jatten vaak hele stukken tekst van OMT en IPC en verzinnen er nog de helft bij.quote:
Hoe ziet die eruit? Nog helemaal niet gezien namelijk.quote:En verder: wie gaat de officiele iPhone dock kopen?
Ja, alleen de i150 is dan pas vanaf september.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:55 schreef Skv het volgende:
Mijn abo verloopt in september. Zou ik dan in juli alvast de iPhone 4 kunnen krijgen als ik 2 jaar verleng? Ook als ik van mijn i300 naar i150 wil gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |