Het lijkt de kant van Lost op te gaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Zhenar het volgende:
Lekker vage aflevering, die laatste
Leeft Tori nu nog echt, of was dat ook maar denkbeeldig?
Een beetje te vaag wat mij betreft!quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:21 schreef Zhenar het volgende:
Lekker vage aflevering, die laatste
Leeft Tori nu nog echt, of was dat ook maar denkbeeldig?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het lijkt de kant van Lost op te gaan![]()
Hoop dat het snel weer leuk wordt. Anders haak ik af.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Een beetje te vaag wat mij betreft!
Ik zie het ook net: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Persons_Unknown_episodesquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:36 schreef kenwel het volgende:
Aan het einde van aflevering 9 zag ik staan over 2 weeks. Ik dacht een grapje twee weken wachten op aflevering 10 maar inderdaad. Volgende week een nieuwe aflevering daarna iedere week.
Ja, RTL5quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:41 schreef musicfreakyme het volgende:
Komt deze serie ook nog leuk naar Nederland?
quote:LOS ANGELES (thefutoncritic.com) -- NBC is cutting its "Persons Unknown" run short by one episode.
Said installment, "Seven Sacrifices," however will turn up online, a network spokesperson has confirmed to the site exclusively.
"Persons Unknown" returns next Saturday, August 21 at 8:00/7:00c with its 10th episode ("Identity"). That week, episode 11 (the aforementioned "Seven Sacrifices") will make its online debut before the show signs off with its two-hour finale ("And Then There Was One"; "Shadows in the Cave") on Saturday, August 28 starting at 8:00/7:00c.
(I hope someone can figure out how to "torrent" this episode; not being in the States, non-USA residents have no way to watch it otherwise.)
Source: http://www.thefutoncritic(...)o-debut-online/8835/
pff, wat nutteloos weer dit..quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:53 schreef Mirel het volgende:
Nederlandse zenders weten altijd de goede series uit te zenden.
--
[..]
Ze willen wel heel graag van de serie af volgens mij. Een aflevering online uitzenden en de laatste 2 afleveringen in de finale.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef kahlanamnell het volgende:
gaan ze nu 1 aflevering online uitzenden en de finale wel weer op tv?
ik heb nog nooit zo'n meuk gezien, online afleveringen? Waarom zenden ze dan wel die finale uit? Doe dan 3 afleveringen als finale en knip wat overloos gelul eruit en je bent ook klaar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:12 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ze willen wel heel graag van de serie af volgens mij. Een aflevering online uitzenden en de laatste 2 afleveringen in de finale.
Ja, dat lijkt mij ook veel logischer. Geen idee waar die Amerikanen mee bezig zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:16 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo'n meuk gezien, online afleveringen? Waarom zenden ze dan wel die finale uit? Doe dan 3 afleveringen als finale en knip wat overloos gelul eruit en je bent ook klaar.
ze zullen wel ruimte hebben willen maken voor een andere serie ofzoquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:09 schreef DanielleM het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook veel logischer. Geen idee waar die Amerikanen mee bezig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |