Haar wenkbrauwen deden met denken aan Lady Gagaquote:
typisch NOS.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef Boldface het volgende:
Wat een aanfluiting, dat debat met de kleine partijen. Slecht geleid, veel te kort en met een dodelijk vermoeiende Marianne Thieme die elk onderwerp omdraaide richting duurzaamheid.
De grote partijen krijgen straks weer zeeën van tijd. Echt eerlijk is deze verdeling niet.
Zo'n beetje de enige vereniging binnen de PO die ook daadwerkelijk iets aan cultuur op de PO doet, zonder zich te verlagen tot muziekfeesten op pleinen.quote:
Ik heb 'm al! Morgen aan naar 't werkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef Cahir het volgende:
http://www.funshirts.nl/index.php?action=article&group_id=10000006&aid=897&lang=NL
Ik ga hem halen!
Hij debatteert goed. Maar zoals je al zei, kutpartij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef Burakius het volgende:
Thieme is zeker eng.
En noem me gek maar die dude van de SGP doet het best wel goed. Ook al is zijn partij zo fout.
RTL is nog veel erger: die heeft een "premiersdebat" gehouden met slechts 4 politici (ook nog met de verdeling 3 rechts, 1 links).quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef Kwaliteit het volgende:
typisch NOS.
RTL Zou eigenlijk de kleinere partijen ook een kans moeten bieden
Het afvoerputje, zoals Verdonk zou zeggen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef TNA het volgende:
Waarom werken er mensen bij die stembureaus die het allemaal zo complex vinden?
Helaas, RTL hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:07 schreef Boldface het volgende:
[..]
RTL is nog veel erger: die heeft een "premiersdebat" gehouden met slechts 4 politici (ook nog met de verdeling 3 rechts, 1 links).
Dominique- "ik-moet-altijd-met-mijn-handen-praten" -Van Der Heyde is ook niet alles.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een lillike bloempot kop, Jeroen.
PvdD groter dan CDA, toch wel geniaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
het is maar goed dat scholieren nog niet mogen stemmen
Kan geertje altijd nog voorzitter van het LAKS worden oid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
het is maar goed dat scholieren nog niet mogen stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |