Plots hoor je in het nieuws dat pa van der Sloot een hartstilstand heeft gekregen onder het tennissen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:59 schreef Mercer het volgende:
[..]
Gaat wel ver, maar ALS het waar zou zijn. Damn!
Misschien zou je wat minder verbijsterd zijn en minder van alles roepen als je wat meer op de hoogte was van eenvoudige feiten?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:56 schreef spuitje het volgende:
Ben verbijsterd.........kan het zogenaamde nieuws niet meer bijbenen. Nu worden ineens in steden waar Joran misschien weleens geweest zou kunnen zijn onderzoekn gedaan naar meisjes die vermist zijn? Terwijl men zich in dat soort steden nooit druk maakte over verdwenen meisjes? Tenzij papa een invloedrijke en rijke man is natuurlijk.Dit gaat wel heel, heel erg lijken op een ouwerwetse heksenjacht!
Joram is er geweest dus hij heeft eventuele vermiste meisjes om het leven gebracht......
Gos, ik ga niet zeggen dat die gozer een fris figuur is, maar dit gaat me dan ook weer net een tikkeltje te ver!
Of alle stress van de laatste paar jaar is pa fataal geworden. Lijkt me toch wat meer voor de hand liggend dan allerlei BNW verhaaltjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:05 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Plots hoor je in het nieuws dat pa van der Sloot een hartstilstand heeft gekregen onder het tennissen.
4 maanden voordat dit gebeurt is. Stel dit zou echt een complot zijn en zou die vader er zijn dan zou
het misschien ontmaskerd worden en dat willen die opdrachtgevers niet riskeren. Dus pa moet weg
en vervolgens Joran aanpakken.
Gaat idd wat ver, maar speculeren kan altijd en is leuk.
Hmm, interessant. Maar of ik Joran zo snel achter elkaar 3 moorden zie plegen, geen idee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of zijn verklaring klopt weet ik niet, maar dat Joran het heeft gedaan is wel een zekerheidje geworden. Ook erg toevallig dat meneer 8 dagen in Colombia is en dat er direct 2 dames verdwijnen uit gokhallen waar hij ook aanwezig was.
Ja, het is mijn verjaardag!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:06 schreef Mercer het volgende:
De datum moet iets van een betekenis hebben. Zelfde dag. Wat weet ik niet, maar wel iets.
Omdat hij op deze manier denkt zijn straf beperkt te houden? En bovendien is het niet een type dat zijn mond dicht weet te houden.quote:
En waarom niet? Met Joran hoeven we ons nergens meer over te verbazen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:08 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Maar of ik Joran zo snel achter elkaar 3 moorden zie plegen, geen idee.
Misschien dat die 2 vrouwen voor mensenhandel zijn gebruikt.
Geen idee, zou idd ook kunnen, daarom kunnen we speculeren. Maar je moet in alle opzichten denken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Of alle stress van de laatste paar jaar is pa fataal geworden. Lijkt me toch wat meer voor de hand liggend dan allerlei BNW verhaaltjes
In Colombia hou ik álles voor mogelijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:08 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Maar of ik Joran zo snel achter elkaar 3 moorden zie plegen, geen idee.
Misschien dat die 2 vrouwen voor mensenhandel zijn gebruikt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:10 schreef watchers het volgende:
[..]
Omdat hij op deze manier denkt zijn straf beperkt te houden? En bovendien is het niet een type dat zijn mond dicht weet te houden.
Ook daarvoor had die pa al stress. In Boxtel bv. ook jarenlang beziggeweest met allerlei procedures waar hij zich niet bepaald populair mee heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:11 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Geen idee, zou idd ook kunnen, daarom kunnen we speculeren. Maar je moet in alle opzichten denken.
Ik bedoel in 2008 kwam de stress, hij woont in Aruba en 2 jaar is genoeg om uit te rusten en je hoofd redelijk rust te geven. Maar 4 maanden voordat dit gebeurd is dan weer een hele korte periode.
Inderdaad niet gek opkijken als hij straks weer met een andere verklaring komt. Het roof-gedeelte van het verhaal blijft bij de moord onderbelicht (niet zo vreemd). Maar nog steeds ontbreken er kostbaarheden voor zover ik het begrepen heb.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen als Joran idd een valse verklaring heeft afgelegd. Dat 'ze zag iets op m'n laptop wat ze niet mocht zien'-verhaal leek me al lulkoek (waarom is dan nog niet naar buiten gebracht wat er op de laptop stond? Zeker als het hét bewijs zou zijn dat hij Natalee heeft omgebracht?). Dat zag hij zelf naderhand waarschijnlijk ook in en nu probeert 'ie zich er op deze manier weer uit te lullen.
Zucht.
Omdat het in een redelijke korte periode is gebeurd, zo doorgedraaid vind ik Joran ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
En waarom niet? Met Joran hoeven we ons nergens meer over te verbazen.
Kun je me misschien meer inlichten over die procedures?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook daarvoor had die pa al stress. In Boxtel bv. ook jarenlang beziggeweest met allerlei procedures waar hij zich niet bepaald populair mee heeft gemaakt.
En dat lijkt me toch geen onbelangrijk onderwerp in deze zaak. Zeker gezien de strafmaat die er dan op zou staan (vandaar ook de vreemde bekentenis). En dat Joran in acute en doorlopende geldnood zou zitten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:13 schreef watchers het volgende:
[..]
Inderdaad niet gek opkijken als hij straks weer met een andere verklaring komt. Het roof-gedeelte van het verhaal blijft bij de moord onderbelicht (niet zo vreemd). Maar nog steeds ontbreken er kostbaarheden voor zover ik het begrepen heb.
Ik durf te wedden dat Joran één dezer dagen met wéér een andere verklaring komt waarmee hij op het vonnis 'doodslag' mikt, want nu hij zijn eerdere verklaring ingetrokken heeft, gaat het richting 'moord' en dat kan hij natuurlijk niet laten gebeuren.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Door nu maar snel doodslag te bekennen hoopt hij er relatief goed (nog altijd 6 tot 15 jaar) vanaf te komen. Anders zou hij kans maken op straffen tot 35 jaar (moord) en zelfs levenslang (roofmoord).
Ik vind het erg doorzichtig. Hopelijk trapt de Peruaanse justitie er niet in.
Ging over een rondweg die verlegd zou worden. Iedereen was daar voor, behalve Paul v/d Sloot. Die heeft eindeloos bezwaar op bezwaar gestapeld. Intussen zijn er heel wat mensen verongelukt omdat het traject behoorlijk gevaarlijk was. Dat werd Paul v/d Sloot in de schoenen geschoven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:14 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Kun je me misschien meer inlichten over die procedures?
Als je een flink aantal meervoudige moordzaken zou doorzoeken, zou je ongetwijfeld vinden dat er nog wel meer moorden op dezelfde dag zijn gepleegd door een moordenaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef Drumpie het volgende:
Natuurlijk maar een verjaardag staat vast, bovendien een moord op de datum precies zie ik niet in de praktijk gebeuren, theoretisch gezien misschien wel maar dat is dan uitzonderlijk.
De vraag is natuurlijk waarom je er zoveel moeite mee hebt te geloven wat veruit het meest voor de hand ligt: iemand die eerder betrokken was bij een verdwijning heeft een moord gepleegd. Het is nou niet bepaald de eerste keer dat zoiets gebeurd is.quote:Hoe weet jij nou zo zeker dat hij dat gezegd heeft en of misschien dat hij dat opgelegd gekregen heeft.
Daarom komen we nooit achter de 100% ware waarheid. Een Peruviaans meisje in Peru vermoord door
een buitenlander, waarom niet beetje liegen of corruptie erbij dan.
Nee, die kans is juist heel klein vergeleken met bijzonder veel andere 'toevalligheden' waar jij geen enkel probleem mee hebt.quote:De kans 1 op 365 is vrij veel, dus dat die woede uitbarsting precies op die datum valt is nogal vreemd.
"Hoi, ik hoorde dat jullie me zochten!"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef Qwea het volgende:
ik schrok, ik dacht dat holloway idd gevonden was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |