Imdb zegt 2013 hmm.quote:

quote:50 Cent valt 25 kilo af voor filmrol
Uitgegeven: 27 mei 2010 13:05
Laatst gewijzigd: 27 mei 2010 13:15
AMSTERDAM - 50 Cent is nauwelijks meer te herkennen. De goedgebouwde rapper is voor een film een flink aantal kilo's afgevallen. 50 Cent speelt in 'Things Fall Apart' een footballspeler met kanker.
50 cent valt afslideshow De rapper ging voor zijn rol van 97 kilo naar 72 kilo en dat leverde een schrikbarend dunne 50 Cent op, zo is te zien op foto's die 50 Cent zelf op zijn website plaatste.
Voor dit resultaat volgde hij negen weken lang een vloeibaar dieet en stond hij drie uur per dag op de loopband.
"Ik was uitgehongerd", zei de artiest tegen het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.
De 34-jarige Curtis James Jackson, zoals 50 Cent echt heet, heeft zijn muzikale carrière inmiddels weer opgepakt en kijkt ernaar uit om zijn oude gewicht weer terug te krijgen. "Ik eet weer en ben binnen de kortste keren weer in vorm."

quote:
 Carlin blijft mooi, ik mag hopen dat ik later net zo heerlijk verzuurd mag worden
 Carlin blijft mooi, ik mag hopen dat ik later net zo heerlijk verzuurd mag worden  

Morthill komt in de buurt, maar tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:52 schreef Nebo het volgende:
Inderdaad, verzuring is nog nooit zo zoet geweest
 voor Carlin
 voor Carlin

Maar als je naar zijn leeftijd kijkt kan hij er tegen die tijd 10x zo verzuurd als hem zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Morthill komt in de buurt, maar tochvoor Carlin

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.

Last.FM is zo cool
 Last.FM is zo cool  

Kan hierzo, maar volgens mij moet je subscriber zijn voor ie het doet...quote:

Dat zag ik al.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan hierzo, maar volgens mij moet je subscriber zijn voor ie het doet...
http://playground.last.fm/demo/listeningtrends

that is fucking awesome !quote:

quote:

Wat een topper.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je het toch nog een beetje

Maybe dit weekend?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij dat potje World Cup doen?
Same thing herequote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
Andere keer dan. Succes morgen.
Ik zal zo ook slapen, hopelijk ben ik morgen weer beter..

quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je het toch nog een beetje
Jammer dat ie hem origineel in .pdf uitpoept, daarin heeft ie supermooie kwaliteit maar als ik hem dan online convert naar .png doet ie t met mindere resolutie en is het dus minder goed te lezen...

Handig! Die zocht ik al een tijdje!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vond net deze stadsplattegrond van Cluj-Napoca, dat ligt in Roemenië
[ afbeelding ]

quote:
 fuck yeah!
 fuck yeah!quote:
Zal ik er ook eentje van jou draaien Ritse?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan hierzo, maar volgens mij moet je subscriber zijn voor ie het doet...
http://playground.last.fm/demo/listeningtrends

quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Jezus Ritse, anders luister je ff alleen maar Elliot Smith ofzo

sorry voor het doodmaken jongens...
 sorry voor het doodmaken jongens...

Je bent een gemeen rund!quote:

Maar wel een die niet met vuurwerk stunt!quote:

Er stond alleen een te lange rij op Leiden Centraal bij het stemlokaal. En ik ben mijn privételefoon vergeten
 Er stond alleen een te lange rij op Leiden Centraal bij het stemlokaal. En ik ben mijn privételefoon vergeten  Irritant is dat...
 Irritant is dat...

Wat goed van jou zeg!quote:

Yesh!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat goed van jou zeg!
Wil je een sticker in je schrift?

Nigga, you just went full retard!quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:25 schreef CraniuM het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen sp en groenlinks, stond ik in het loket wist ik het echt niet meer heb ik zo maar ieniemienie mutte gedaan
Dus ik kwam uit op Groenlinks

No shit maastrichtse nerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nigga, you just went full retard!
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |