abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82508314
Alexander Kops, de nummer 27 op de lijst van de Partij voor de Vrijheid, is zijn baan kwijtgeraakt. De docent Duits deed deze onthulling gisteravond tijdens de tweede proefuitzending van de nieuwbakken publieke omroep Powned.

Tegenover de camera van Powned liet Kops afgelopen weekend weten op de hoogte te zijn van het feit dat zijn contract op de school niet verlengd zal worden. Op de vraag waarom dat niet gebeurt heeft hij geen antwoord “Dat vraag ik me inderdaad ook af.”

Hij zou van zijn directrice te horen hebben gekregen dat zijn “functioneren niet perfect zou zijn.” Gek genoeg kreeg hij een week voordat de kandidatenlijst bekend werd nog te horen dat zijn functioneren voldoende was.

Tijdens de eerste proefuitzending van de omroep zocht verslaggever Rutger Castricum de docent al op bij de middelbare school waar hij werkzaam is. Er bleek toen al wat onenigheid over het feit dat Kops zijn functie als docent combineerde met zijn kandidaat-Kamerlidschap voor de PVV.

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)n_kwijt__.html?p=2,1

Dit is de opkomst in nederland van een nieuwe vorm van discriminatie. Organisaties die bol staan van linkse fanatiekelingen zoals de overheid gaan mensen niet meer aannemen op basis van hun levenshouding.

Daar hebben ze recht op vinden ze. Opnieuw een bewijs dat democratie nauwelijks tot niet meer bestaat.
nothing will change without a rebel
pi_82508897
Ik vroeg me al af waarom ik hierover nog geen topic voorbij zag komen.
Als het echt waar is dat hij vanwege zijn politieke achtergrond is ontslagen is dat op zijn minst schandalig te noemen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_82509004
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:55 schreef huhggh het volgende:
Ik vroeg me al af waarom ik hierover nog geen topic voorbij zag komen.
Als het echt waar is dat hij vanwege zijn politieke achtergrond is ontslagen is dat op zijn minst schandalig te noemen.
Mwah. Als docent kun je het niet maken om bijvoorbeeld Marokkaanse leerlingen bij voorbaat al minder serieus te nemen. Je zit dan toch al snel met een bepaald loyaliteitsconflict.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:58:42 #5
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82509049
Dat iemand ontslagen wordt om zijn politieke voorkeur is natuurlijk van de gekke, maar de manier waarop jij hier loopt te jagen op dit soort Telegraafsensatie begint echt een beetje zielige vormen aan te nemen eigenlijk....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_82509122
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mwah. Als docent kun je het niet maken om bijvoorbeeld Marokkaanse leerlingen bij voorbaat al minder serieus te nemen. Je zit dan toch al snel met een bepaald loyaliteitsconflict.
Dat is iets wat zich gelukkig alleen in jouw hoofd zich afspeelt.
Helaas missen we op dit moment nog genoeg feiten over deze ogenschijnlijk pijnlijke zaak.
Faal van de eeuw.
pi_82509227
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef maartena het volgende:
Dat iemand ontslagen wordt om zijn politieke voorkeur is natuurlijk van de gekke, maar de manier waarop jij hier loopt te jagen op dit soort Telegraafsensatie begint echt een beetje zielige vormen aan te nemen eigenlijk....
Neuh...ik geef weer wat er in nederland gebeurt en dat is niet best !
pi_82509256
Als dit waar is dan is dat natuurlijk belachelijk. Maar ik ben wel van mening dat de betreffende leraar zijn 'idealen' niet hoeft te laten blijken op zijn werk. Zover ik weet deed hij dat niet dus is het heel raar dat hij ontslagen wordt. En dat terwijl de directrice eerder zei dat hij voldoende functioneerde
pi_82509259
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:00 schreef huhggh het volgende:
Dat is iets wat zich gelukkig alleen in jouw hoofd zich afspeelt.
Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand met een baan waarbij maatschappelijke betrokkenheid een vereiste is, bij bepaalde nationaliteiten toch beduidend minder inzet toont.
quote:
Helaas missen we op dit moment nog genoeg feiten over deze ogenschijnlijk pijnlijke zaak.
Dus is een topic vol met gespeculeer en linkse / rechtse huilies overbodig.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 19:03:28 #10
230491 Zith
pls tip
pi_82509275
HIJ IS NIET ONTSLAGEN.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_82509279
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:02 schreef bendk het volgende:

[..]

Neuh...ik geef weer wat er in nederland gebeurd en dat is niet best !
Je weet half nog niet wat er gebeurt is en je loopt nu al te huilen.
pi_82509336
Rutgert .
pi_82509376
Het is onwaarschijnlijk dat hij de enige PVV docent is op zijn school.

Meestal lopen er meerdere leraren Duits rond.
pi_82509408
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:05 schreef Picchia het volgende:
Het is onwaarschijnlijk dat hij de enige PVV docent is op zijn school.

Meestal lopen er meerdere leraren Duits rond.
Wel opvallend trouwens dat het een leraar Duits was!1!! Linkje met nazisme, anyone?
pi_82509475
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:03 schreef Zith het volgende:
HIJ IS NIET ONTSLAGEN.
Poepie, druk die capslock-toets nog keer in, hij staat namelijk nog aan
En hij is inderdaad niet ontslagen, maar het roept wel vragen op waarom z'n contract opeens niet verlengd wordt terwijl men naar eigen zeggen eerst wel positief was over zijn functioneren.

Desalniettemin vind ik die Alexander Kops wel een goede en rustige indruk maken met hoe hij die knakker van Geenstijl te woord stond met ditto bewoordingen.
Faal van de eeuw.
pi_82509955
Er is ook aan wederhoor gedaan door powned, of zijn ze daar niet van?
I´m back.
pi_82511382
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
Die school gaf geen echt inhoudelijk commentaar.
Dus ja, er was zeker wederhoor.
Maar ik denk dat we pas later er meer over zullen terug lezen.
Faal van de eeuw.
pi_82511468
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
En jij denkt dat deze dieraaktriese daar een antwoord op geeft ?
pi_82511722
Als ze een fatsoenlijke reden zou hebben dan neem ik aan dat ze daar niet lang over na hoeft te denken.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 19:51:32 #20
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_82512118
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_82513724
quote:
Tegenover de camera van Powned liet Kops afgelopen weekend weten op de hoogte te zijn van het feit dat zijn contract op de school niet verlengd zal worden. Op de vraag waarom dat niet gebeurt heeft hij geen antwoord “Dat vraag ik me inderdaad ook af.”

Hij zou van zijn directrice te horen hebben gekregen dat zijn “functioneren niet perfect zou zijn.” Gek genoeg kreeg hij een week voordat de kandidatenlijst bekend werd nog te horen dat zijn functioneren voldoende was.
Een leraar die het verschil niet begrijpt tussen voldoende en niet perfect? Die lijkt me sowieso niet geschikt. Voldoende is natuurlijk het minimum voor een leraar, maar geen reden voor contractverlenging. Als iemand dan ook nog ander werk blijkt te willen doen en er zelfs kans was dat hij zou vertrekken dan kun je beter naar iemand anders op zoek natuurlijk, die het goed doet bijvoorbeeld, ipv voldoende.

Kortom: Hij heeft geen verhaal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:35:38 #22
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82514991
Eens met Weltschmerz. Als Kamerlid wordt het van je verwacht dat je ook deelneemt aan de dagelijkse praktijken in de 2e kamer, en dat kan conflicten opleveren met een al bestaande baan..

Er zal wellicht een hoop meer mee gespeeld hebben.... de reden dat hij ook juist nu ontslagen wordt heeft denk ik meer te maken met het feit dat de laatste schoolweek net is afgelopen, en niet zo zeer dat hij een bepaalde voorkeur heeft voor een partij.

Er wordt gewoon weer sensatie gemaakt om niets..... maar ik verwacht ook niet zoveel van de Telegraaf eigenlijk. En van bendk in dit geval.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_82515592
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een leraar die het verschil niet begrijpt tussen voldoende en niet perfect? Die lijkt me sowieso niet geschikt. Voldoende is natuurlijk het minimum voor een leraar, maar geen reden voor contractverlenging. Als iemand dan ook nog ander werk blijkt te willen doen en er zelfs kans was dat hij zou vertrekken dan kun je beter naar iemand anders op zoek natuurlijk, die het goed doet bijvoorbeeld, ipv voldoende.

Kortom: Hij heeft geen verhaal.
Tuurlijk...
pi_82515644
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef maartena het volgende:
Eens met Weltschmerz. Als Kamerlid wordt het van je verwacht dat je ook deelneemt aan de dagelijkse praktijken in de 2e kamer, en dat kan conflicten opleveren met een al bestaande baan..

Er zal wellicht een hoop meer mee gespeeld hebben.... de reden dat hij ook juist nu ontslagen wordt heeft denk ik meer te maken met het feit dat de laatste schoolweek net is afgelopen, en niet zo zeer dat hij een bepaalde voorkeur heeft voor een partij.

Er wordt gewoon weer sensatie gemaakt om niets..... maar ik verwacht ook niet zoveel van de Telegraaf eigenlijk. En van bendk in dit geval.
Tuurlijk...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 20:46:39 #25
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_82515783
Tja, als je niet meer kan weerleggen.... dan beantwoord je maar met "Tuurlijk...." alsof daarmee alles verklaarbaar is.

Dit nieuwsbericht stinkt gewoon naar pure sensatie en verkeerd getrokken conclusies. Wederom een staaltje geweldige journalistiek van de Telegraaf en/of PowNed, en bendk trapt er met beide benen in.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')