Die zou je toch ter plekke op hun smoel stompen, of niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij gaat op hem stemmen, omdart ze hem veel op TV ziet.
Dat... en de mensen die op de PVV stemmen in de hoop van de islam oid af te komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht. Vanmiddag ook zo een 15-jarige snol "JA HIJ ZIET ER ZO GRAPPIG UIT MET Z"N HAAR DUS ZOU IK OP HEM STEMMEN".
En dat heeft dan wel stemrecht en ik niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij gaat op hem stemmen, omdart ze hem veel op TV ziet.
Waarom stemmen scholieren eigenlijk op de VVD, ze hebben niets met de hypotheekrente aftrekken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf bij ons op school was het D66 en VVD, niets PVV.
Inderdaad. Mijn ouders zijn hetzelfde, maar dan met CDA. "JA WAAROM ZOU IK ANDERS STEMMEN".quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat... en de mensen die op de PVV stemmen in de hoop van de islam oid af te komen.
Ik zei tegen haar: "MENSEN DIE NIET WETENquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die zou je toch ter plekke op hun smoel stompen, of niet.
Sowieso als je de islam als een bedreiging ziet dan moet je vooral op Wilders stemmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat... en de mensen die op de PVV stemmen in de hoop van de islam oid af te komen.
Om slim/rijk over te komenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom stemmen scholieren eigenlijk op de VVD, ze hebben niets met de hypotheekrente aftrekken.
Ja inderdaad en daarnaast kiezen al die kindjes hem ook gewoon om te trollen. Bij ons op school in de bovenbouw:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht. Vanmiddag ook zo een 15-jarige snol "JA HIJ ZIET ER ZO GRAPPIG UIT MET Z"N HAAR DUS ZOU IK OP HEM STEMMEN".
Ik had vanmiddag ook een discussie tijdens één of ander nietszeggend college. Volgens anderen zou ik VVD moeten stemmen omdat ik een economisch getinte opleiding zou doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom stemmen scholieren eigenlijk op de VVD, ze hebben niets met de hypotheekrente aftrekken.
Gewoon ouders die ondernemers enzo zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
En als afsluiting "BAGGER TR SLOTJE!!"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zei tegen haar: "MENSEN DIE NIET WETENSTEM DAN GEWOON NIET OFZO"
Autisten die op een partij stemmen omdat ze dat al hun hele leven doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn ouders zijn hetzelfde, maar dan met CDA. "JA WAAROM ZOU IK ANDERS STEMMEN".
De hoogte van de kinderbijslag moet afhankelijk worden van wat iemand verdient.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er mis met de standpunten van de VVD?
Jij denkt serieus dat de VVD alleen maar om de hypotheekrenteaftrek draait? Omgquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet zo smullen om dat stel onbenullen dan hé. Maar aan de andere kant, is het natuurlijk dieptriest.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad en daarnaast kiezen al die kindjes hem ook gewoon om te trollen. Bij ons op school in de bovenbouw:
51% VVD
8% PVV
Toen men vervolgens tijdens het verkiezingsdebat vroeg wie er voor het PVV was staken die kinderen braaf hun hand op. Toen vroeg die presentator waarom ze nou voor de PVV waren, toen gingen ineens alle handen op 2 na naar beneden en ook die 2 kraamde alleen maar onzin uit
In Deventer stapte vorige week zo een grijze sok in en die stemde CU omdat... En toen een heel verhaal over Wilders/Hitler vergelijking, de standvastigheid van Rouvoet, et cetera.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Autisten die op een partij stemmen omdat ze dat al hun hele leven doen.
Misschien was het wel de burgemeester van Deventer. Die is van de CU.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In Deventer stapte vorige week zo een grijze sok in en die stemde CU omdat... En toen een heel verhaal over Wilders/Hitler vergelijking, de standvastigheid van Rouvoet, et cetera.
Nee. Omg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat de VVD alleen maar om de hypotheekrenteaftrek draait? Omg
Waarom ga je dat dan als beredenering erbij halenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien was het wel de burgemeester van Deventer. Die is van de CU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |