Simpel: door zelf overspel te plegen met het meisje van 16quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:13 schreef icckk het volgende:
Hoe maak je een relatie kapot tussen een meisje (16), die je goed kent, en een jongen (17) die je verder eigenlijk nooit ziet?
Nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:13 schreef icckk het volgende:
Hoe maak je een relatie kapot tussen een meisje (16), die je goed kent, en een jongen (17) die je verder eigenlijk nooit ziet?
ben ik ook niet van plan, dat doe ik haar niet aan!! Maar ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef icckk het volgende:
[..]
ben ik ook niet van plan, dat doe ik haar niet aan!! Maar ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn!
jaja...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef icckk het volgende:
[..]
ben ik ook niet van plan, dat doe ik haar niet aan!! Maar ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn!
ik meen het! Iemand heeft hier vast GOEDE ideeen dacht ik zo... maar als dat niet is, zet er maar een slotje op.quote:
de beste ideeen zijn al gegevenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:18 schreef icckk het volgende:
[..]
ik meen het! Iemand heeft hier vast GOEDE ideeen dacht ik zo... maar als dat niet is, zet er maar een slotje op.
Als je interessante suggesties zoekt denk ik dat je dit topic beter in ONZ kunt zetten....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:18 schreef icckk het volgende:
[..]
ik meen het! Iemand heeft hier vast GOEDE ideeen dacht ik zo... maar als dat niet is, zet er maar een slotje op.
precies...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:15 schreef Enj0y het volgende:
Dat doe je niet. Lul.
ik doe het voor 40.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:49 schreef Graseter het volgende:
Ik reken 50 euro per uur. Wat moet ik doen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:11 schreef MOD het volgende:
Ze moet je niet.....
HELP!! (ik ben verliefd maar zij niet op mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |